تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

دانلود بازی Dead by Daylight + all DLC نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Dead by Daylight + all DLC نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده برای کامپیوتر

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Dead by Daylight برای کامپیوتر و دانلود Dead by Daylight برای pc  دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی Dead by Daylight , دانلود Dead by Daylight نسخه complete edition


Dead by Daylight نام یک بازی مولتی پلیر ترسناک است که در آن یک بازیکن نقش قاتلی وحشی را در برابر سایر بازیکنان ایفا می کند. قربانیان بازی باید تلاش کنند تا از این بازیکن قاتل فرار کنند و به دام نیفتاده و یا کشته نشوند و بازیکن قاتل نیز نقش به دام انداختن این بازیکنان را دارد. در این نسخه ما نسخه ی FitGirl و کم حجم شده ی این عنوان محبوب را که از کاربران استیم نمره ی خوب ۷ از ۱۰ را دریافت کرده است، مهیا کرده ایم. 

مسلما در نقش یک قاتل بی رحم ظاهر شدن همیشه ایده جذابی است و من هم از این فرصت استفاده کردم و یک راست به سراغ این حالت رفتم. بازی به محض انتخاب این گزینه، لیستی از چند قاتل مختلف که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را داشتند در مقابلم قرار داد. جالب اینجا بود که هر کدام از این قاتل ها یک سری پرک و نیروی قابل ارتقا هم داشتند که با بازی کردن و دریافت امتیاز می شد آن ها را تقویت کرد. اما بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ تا جایی که من توانستم بازی را جلو ببرم، سیستم ارتقای بازی تاثیر چندان زیادی بر گیم پلی Dead by Daylight نداشت و با ارتقای سطح کاراکترها، به جز چند ویژگی جزئی چیز دیگری به آن ها اضافه نمی شد.

داستان بازی Dead by Daylight :

بالاخره کاراکتری که با حال و هوایم سازگاری بیشتری داشت را انتخاب کردم و برای یک تجربه سرتاسر لذت بخش آماده شدم. اما چیزی که در مقابلم ظاهر شد، اصلا آن چیزی نبود که انتظار داشتم. با ورود به بازی در یک محیط محدود اما نسبتا بزرگ قرار گرفتم که باید در آن به دنبال چهار قربانی خود می گشتم.جذاب ترین بخش گیم پلی بازی هم استفاده از همین نیروهای قاتلین باشد. درست است که محدود هستند و سیستم ارتقای بازی هم تاثیر چندانی رویشان ندارد، اما می شود حین استفاده از آن ها لذت برد و بازی را کمی جذاب تر کرد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Dead by Daylight + all DLC نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده برای کامپیوتر

برای قربانی های Dead by Daylight، تقریبا هیچ هدفی به جز روشن کردن ژنراتورها و فرار از دست قاتلین بی رحم بازی تعریف نشده و این مشکل آنقدر بزرگ است که اگر در نقش قاتل ظاهر شوید، باید کلی در صفحه متچ میکینگ بازی منتظر بمانید تا چند نفر قبول کنند به دست شما قربانی شوند.


سیستم مورد نیاز بازی Dead by Daylight

OS: ۶۴-bit Operating Systems (Windows 7, Windows 8.1)
Processor: Intel Core i3-4170 or AMD FX-8120
Memory: ۸ GB RAM
Graphics: DX11 Compatible GeForce GTX 460 1GB or AMD HD 6850 1GB
DirectX: Version 11
Storage: ۲۵ GB available space

پیج بازی در :  Wiki – Youtube – Steam


ویدیو تریلر بازی Dead by Daylight

لینک دانلود بازی کامپیوتر Dead by Daylight

حجم بازی : ۲٫۴ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا