تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های ماجراجوییبازی های فکری و معمایی

دانلود بازی Draugen + dlc + نسخه fitgirl , corepack (دراگن)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Draugen + dlc + نسخه fitgirl , corepack (دراگن)

دانلود Draugen برای pc

دانلود بازی Draugen + dlc + نسخه fitgirl , corepack (دراگن)

Draugen داستان کاراکتری به نام ادوارد را روایت می کند که در سال ۱۹۲۳ میلادی زندگی می کرده است و برای یافتن خواهر گم شده اش به دهکده ای دور افتاده در کوه های نروژ پا می گذارد. در آغاز بازی ادوارد به همراه لیزی که دختری جوان و پر انرژی است به همراه قایق پارویی شان به دهکده وارد می شوند و در این بین ماجراهای شگفت انگیز و بعضا عجیب بازی نیز آغاز می شود.

به محض ورود به دهکده متوجه می شوید که هیچ کسی در این جا زندگی نمی کند و این در حالیست که پیش از این اشخاص مختلفی برای ادوارد دعوتنامه فرستاده بودند. حال و هوای عجیبی که در این دهکده ی خالی از سکنه وجود دارد، حس و حال خاصی را به گیمر منتقل می کند که قطعا می تواند تا پایان او را جذب بازی نگه دارد. دانلود بازی Draugen در ادامه

درباره بازی Draugen :

گیم پلی بازی Draugen بسیار ساده طراحی شده است و اصولا این عنوان نیز از آن دسته از بازی هایی می باشد که تمرکزشان را بر روی روایت داستان می گذارند. در این بین شما باید با برداشتن برخی اشیاها و جستجو در محیط به کشف رمز و رازهای موجود در بازی بپردازید و پشت پرده ی داستان های شگفت آور این دهکده را بیابید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Draugen + dlc + نسخه fitgirl , corepack (دراگن)

نکته ی قابل توجه دیگر در مورد Draugen آن است که این بازی کمتر از ۵ ساعت از وقت شما را می گیرد که این به خودی خود یک عامل مثبت است، چرا که دراگن دقیقا به همین اندازه محتوا دارد و احتمالا اگر کمی طولانی تر بود می توانست روی روند کلی بازی تاثیر منفی بگذارد.

Draugen شخصیت پردازی بی نقصی دارد و کار صداگذاری این شخصیت ها نیز به بهترین شکل ممکن صورت پذیرفته است. موسیقی متن و صداگذاری محیط نیز خارق العاده است و برای عنوانی در این سبک کاملا راضی کننده به نظر می رسد.

با این وجود اگر بخواهیم سخت گیر باشیم احتمالا باید سادگی بیش از حد گیم پلی بازی را یک نقطه ضعف برای آن بنامیم، نقطه ضعفی که می تواند از ارزش کلی بازی بکاهد، اما از یاد نبرید که این عنوان یک بازی داستان محور است و خوشبختانه در هدف اصلی خود که جذب گیمر از طریق روایت هیجان انگیز داستان بوده، کاملا موفق عمل کرده است.

برای دانلود بازی Draugen با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Draugen برای pc – دانلود بازی دراگن

دانلود بازی کامپیوتر Draugen دانلود بازی Draugen دانلود Draugen برای pc


تریلر این بازی

Description

Draugen Description

Draugen is a single-player, first-person Fjord Noir mystery set in 1920s Norway. Explore a picturesque coastal community in your search for your missing sister, accompanied by your gregarious and enigmatic young ward.

wiki

سیستم مورد نیاز بازی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit)
Processor: Intel Core i5
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670/AMD HD 7870 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Yes

راهنمای نصب بازی ها

راهنمای نصب :

+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.
+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا با نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند.
+ هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.
+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX و .. نیازی به کرک ندارند

نکات :

+ در صورت امکان همیشه از جدیدترین نسخه ویندوز استفاد کنید. دانلود ویندوز ۱۰ _ اخرین نسخه
+ توجه داشته باشید نرم افزار های پیش نیاز بازی ها را نصب کرده باشید . از جمله DirectX  و .NET Framework و C++ Redistributable و

+ حتما درایور کارت گرافیک خود را برای بازی ها جدید آپدیت فرمایید.

+ در صورت برخورد با ارور The Archive is either in unknown format or damaged هنگام باز کردن فایل rar حتما اخرین نسخه نرم افزار WinRAR را دانلود کنید  از منوی Tools نرم افزار گزینه Repair Archive را بزنید. در صورتی که این کارها رو انجام دادید و درست نشد فایل را دوباره دانلود فرمایید.

+ در صورت لزوم برای اجرای بازی های قدیمی بر روی ویندوز ۸٫۱ یا ۱۰ راست کلیک کنید، به بخش Properties رفته و در بخش Compatibility گزینه ی Windows 7 یا Xp یا ۹۸ را انتخاب نمایید.

لینک های دانلود

دانلود بازی Draugen با حجم ۲٫۴ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا