تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی ورزشی , متوری , ماشینی , هواپیمایی

دانلود بازی Road Redemption – موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید – موتور جنگی

امتیاز یادت نره

دانلود بازی کامپیوتردانلود بازی Road Redemption – موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید – موتور جنگی

بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم 

دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی

موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸

سرانجام پس از گذشت نسخه های متعدد آزمایش و آلفا، دانلود بازی Road Redemption به صورت نهایی منتشر شد و گروه CODEX آن را کرک کرد.

دانلود بازی Road Redemption با الهام از مجموعه بازی های Road Rash ساخته شده است.

مجموعه ای مشتمل بر شش عنوان متعدد که نسخه های مختلف آن در دهه ی نود میلادی به شکل پی در پی بر روی پلتفرم های گوناگون رایج در آن زمان عرضه شد و اوقات بسیار خوبی را برای هواداران عناوین پر هیجان آرکید مبتنی بر موتور سواری فراهم آورد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

در واقع بازی Road Redemption هم همانند منبع الهام خود با تکیه بر ساختاری آرکید در بخش گیم پلی و به تصویر کشیدن مسابقاتی سریع ، هیجان انگیز و پر زد و خورد قصد بالا بردن آدرنالین خون علاقه مندان به موتورسیکلت های پر سرعت و پر سر و صدا را دارد.

داستان بازی Road Redemption

بازی Road Redemption در فضایی پسا آخرالزمانی به وقوع می پیوندد و کشور امریکا را در آینده ای خیالی به تصویر می کشد.

در دورانی که این کشور پهناور به دست یک دیکتاتور بی رحم اداره میشود و ظلم و ستم وارد آمده توسط او بر مردم این کشور بسیاری از آنان را به فکر ساقط کردن این دیکتاتور خون خوار انداخته است.

در این میان از جمله گروه هایی که به شکل سازمان یافته در پی بر اندازی این حکومت دیکتاتوری هستند گروهی متشکل از تعدادی موتور سوار جاده ای بوده که تمام عمر خود را به انجام مسابقات گوناگون در دل جاده ها سپری کرده اند و اکنون قصد مبارزه با این دیکتاتور ستمگر را به شیوه ی خاص خود دارند. برای دانلود با لینک مستقیم پرسرعت ایران به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

با این حال عضو ارشد این گروه موتور سواری به طور خود سر و بدون هماهنگی با سایر اعضای گروه به تنهایی قصد ترور کردن دیکتاتور کذایی را می کند و از بد روزگار در گوشه ای از خاک امریکا به چنگ افراد او اسیر می شود.

حال این وظیفه ی شماست که به عنوان عضوی از این گروه موتور سوار، همراه با دوستان خود یا به تنهایی به دل جاده ها بزنید و راه پایتخت را در پیش بگیرید تا مانع از رسیدن فرمانده ی اسیر خود به پایتخت و حاضر شدن او در محضر دیکتاتور کذایی شوید.

در واقع رویداد های داستانی بازی Road Redemption به گونه ای طراحی شده است که بازیباز می تواند در میانه های داستان با رییس گروه موتور سواری مذکور همراه شده و نسبت به براندازی دیکتاتور ستمگر داستان اقدام نماید یا این که با بازگرداندن او از مسیر پایتخت خطر اسارت خود و خانواده اش به دست افراد حکمران مستبد امریکا را از سر رفع نماید.

دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید 2017


Road Redemption

Road Redemption is a vehicular combat racing video game being developed by Pixel Dash Studios and EQ Games as a spiritual successor to the Road Rash series of vehicular combat racing video games. An in-progress version is available through Steam Early Access, with final release planned for Microsoft Windows, OS X, and Linux on October 4th, 2017. Console versions of Road Redemption are planned for 2018.

The game plays a spiritual successor to the Road Rash series of vehicular combat racing video games. The game aims to replicate the arcade-like simplicity and silliness of the Road Rash games, while introducing more modern graphics and gameplay mechanics.

In addition to the melee weapons featured in Road Rash, Road Redemption introduces firearms in the players options for weapons as well.


• گالری بازی موتور سواری Road Redemption

بازی موتور جنگی اکشن و مهیج بزن بزن . دانلود بازی مسابقه ای اکشن جنگی موتوری و مسابقه ای . دانلود بازی Road Redemption, دانلود مستقیم Road Redemption, دانلود رایگان بازی Road Redemption, دانلود سرور ایران بازی , دانلود آپدیت برای بازی Road Redemption, دانلود دی ال سی بازی , دانلود نسخه فشرده بازی Road Redemption


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista
Processor: 1.4GHz processor or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9-compatible graphics card with at least 512MB of video memory
DirectX: Version 9.0
Storage: 1000 MB available space


مشخصات بازی : 

 نام بازی : Road Redemption

 سبک بازی : موتوری اکشن  / مسابقه ای

 سال انتشار : October ۲۰۱۷

• سازنده بازی : Pixel Dash Studios

• انتشار دهنده : EQ Games

• انجین بازی : Unity

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : No

 قابلیت چند نفره  : Yes

• قابلیت No  : co -op

 صفحه بازی در استیم : Yes /  Click Here

• حجم بازی :  ۲ گیگابایت

• فرمت فایل : RAR / ISO

• امتیاز بازی : ۹ / ۱۰ steam

• رمز فایل : netpaak.com

• راهنما و نکات :

%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C4 دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی%D9%86%D9%82%D8%B4 %D8%A7%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C44 دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%864 دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C %DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C4 دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی%D8%B4%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C4 دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی4 e1506781073822 دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87 %D8%A7%DB%8C 0%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C دانلود بازی Road Redemption - موتور سواری اکشن و پر هیجان آرکید - موتور جنگی


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان

حجم : ۱٫۹۱ گیگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا