تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های ترسناکبازی های نقش افرینی و جهان باز

دانلود بازی System Shock 2 + ALL DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر (سیستم شاک ۲)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی System Shock 2 + ALL DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر (سیستم شاک 2)

System Shock 2 نام یکی از بازی های قدیمی مشهور در سبک تیراندازی اول شخص و نقش آفرینی می باشد که سعی کرده با خلق محیطی ترسناک عنوانی خاص را به مخاطبین تحویل نماید. این بازی که توسط کن لوین، بازیساز بزرگ و با تجربه ساخته شده است را کمپانی الکترونیک آرتس در سال ۱۹۹۹ منتشر کرد و سپس نسخه ی ویژه ای از آن را در سال ۲۰۱۴ در استیم نیز عرضه کرد که ما نیز امروز قصد داریم شما را با نسخه ی جدید عرضه شده ی این عنوان آشنا نماییم. دانلود بازی System Shock 2 در ادامه

درباره بازی System Shock 2 :

برخی بازی ها هستند که مسیر صنعت بازیسازی را وارد راهی جدید کرده اند. این بازی ها شاید در زمان عرضه به خاطر متفاوت بودن، چندان مورد توجه قرار نگرفته باشند اما به طور قطع نمی توان از نقش فوق العاده ی آن ها در صنعت گیم دنیا چشم پوشی کرد. System Shock 2 نیز دقیقا چنین عنوانی است.

بازی که حتی در زمان انتشار نیز انتقادات زیادی به آن وارد بود اما حالا با گذشت بیش از ۲۰ سال از زمان انتشار مخاطبین با ارزش والای آن آشنا شده و به تحسین کار سازندگان بازی می پردازند. این اثر هم اکنون در فروشگاه استیم نمره ی فوق العاده ی ۹ از ۱۰ را از میان بیش از ۳۵۰۰ رای دریافت کرده که به خوبی نشان از محبوبیت بالای آن دارد. System Shock 2 می تواند اوقات بسیار لذت بخشی را برای شما رقم بزند و شما را با حال و هوای بازی های نقش آفرینی و اکشن قدیمی آشنا کند. پس خودتان را برای یک ماجراجویی جذاب آماده کنید که قرار است برای ساعت ها سرگرم آن شوید.

برای دانلود بازی System Shock 2 با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود System Shock 2 برای pc – دانلود بازی سیستم شاک ۲

netpaak.ir telegram دانلود بازی System Shock 2 + ALL DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر (سیستم شاک ۲)

دانلود بازی کامپیوتر System Shock 2 دانلود بازی System Shock 2 دانلود System Shock 2 برای pc


System Shock 2 Description

System Shock 2 is a 1999 first-person action role-playing survival horror video game designed by Ken Levine and co-developed by Irrational Games and Looking Glass Studios. Originally intended to be a standalone title, its story was changed during production into a sequel to the 1994 game System Shock. The alterations were made when Electronic Arts—who owned the System Shock franchise rights—signed on as publisher.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

Operating System: Microsoft Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor: 1.8 GHz Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 3D graphics card
DirectX®: ۹٫۰c
Hard Drive: ۲ GB HD space
Additional: Game Patched to version 2.42

لینک های دانلود


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا