تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی های اکشن و شوتربازی های ماجراجویی

دانلود بازی Young Justice Legacy + dlc ها + نسخه کامل فشرده fitgirl , corepack (یانگ جاستیس)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Young Justice Legacy + dlc ها + نسخه کامل فشرده fitgirl , corepack (یانگ جاستیس)

دانلود بازی Young Justice Legacy + dlc ها + نسخه کامل فشرده fitgirl , corepack (یانگ جاستیس)

دانلود Young Justice Legacy برای pc

Young Justice Legacy یک بازی در ژانر اکشن ماجراجویی می باشد که توسط استودیو برادران وارنر توسعه داده شد و برای پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز و کنسول های نسل هفتمی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر گردید.

یانگ جاستیس بر اسا یک داستان سوپر هیرویی نوشته شده است و داستان چند قهرمان را روایت می کند که برای برقراری عدالت در دنیا باید به جنگ نیروهای قدرتمند و اهریمنی بروند و در این نبرد بزرگ تمام دنیا در برابر قهرمانان ما قرار می گیرد.

شما در این بازی در نقش اعضای ” لیگ عدالت ” قرار می گیرید و می توانید کنترل یکی از شخصیت هایی که دوست دارید را عهده دار شوید. در این بین گیم پلی بازی نیز از تنوع خوبی برخوردار بوده و هر کدام از کاراکترها خصوصیاتی دارند که آن ها را از دیگری متمایز می کند. دانلود بازی Young Justice Legacy در ادامه

netpaak.ir telegram دانلود بازی Young Justice Legacy + dlc ها + نسخه کامل فشرده fitgirl , corepack (یانگ جاستیس)
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

درباره بازی Young Justice Legacy :

بزرگ ترین مشکل Young Justice Legacy مربوط به بخش های گرافیکی آن می شود که از کیفیت لازم برای یک بازی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده، برخوردار نیست، البت با توجه به ژانر بازی و اینکه سازنده تمرکز خود را بر روی سرگرم کننده بودن بازی گذاشته است می توان تا حدودی از ضعف های بخش گرافیکی چشم پوشی کرد.

در بخش گیم پلی نیز باید از بین ۱۲ شخصیت موجود، ۳ نفر را انتخاب کرده و به مبارزه با دشمنان خودتان بپردازید. این ۳ نفر به کاراکترهای جنگی شما تبدیل خواهند شد و در طی نبرد می توانید هر کدام را که دوست داشتید، کنترل کنید.

Young Justice Legacy عنوان خوبی برای علاقه مندان به کمیک های DC می باشد و گرچه نمی تواند با بهترین بازی های سوپر هیرویی تاریخ رقابت کند اما حداقل در انجام هدف اصلی خود که سرگرم نمودن مخاطب است سربلند بیرون می آید. Young Justice Legacy با مدت زمان مناسب گیم پلی خود می تواند به بازی تبدیل شود که اوقات فراغت شما را پر می کند اما از آن انتظار یک بازی بی نقص را نداشته باشید، چرا که این اثر خیلی با آن چیزی که پیش از انتشار، انتظارش را داشتیم، فاصله دارد.

برای دانلود بازی Young Justice Legacy با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Young Justice Legacy برای pc – دانلود بازی یانگ جاستیس

دانلود بازی کامپیوتر Young Justice Legacy دانلود بازی Young Justice Legacy دانلود Young Justice Legacy برای pc


تریلر این بازی

Description

Young Justice Legacy Description

Young Justice: Legacy is an action-adventure video game developed by Freedom Factory Studios and published by Little Orbit. It was released in November 2013 for Nintendo 3DS, Microsoft Windows, PlayStation 3, and Xbox 360.

The game is based on the Young Justice animated television series, and takes place in the five-year gap between seasons one and two, and was developed in collaboration with the writers of the series, Greg Weisman and Brandon Vietti. Originally the game was planned to also be released on Nintendo DS, Wii, and Wii U, but the developers announced that these versions were cancelled due to quality issues and low interest from retailers.

wiki

سیستم مورد نیاز بازی

Operating System: Microsoft Windows XP/7/8
Processor: ۲ Ghz Dual Core
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon x1950 or better with 256MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۳ GB available space

لینک های دانلود

دانلود بازی Young Justice Legacy با حجم ۲٫۱ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا