تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشننوستالژی فیلم و انیمیشن

دانلود کارتون سطل سحرآمیز + تمام قسمت ها و لینک مستقیم

3.5/5 - (2 امتیاز)

دانلود انیمیشن سطل سحرآمیز Bimble’s Bucket با دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود انیمیشن جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود انیمیشن سطل سحرآمیز Bimble’s Bucket , دانلود کارتون سطل سحرآمیز ,

دانلود کارتون سطل سحرآمیز ,

دانلود کارتون سطل سحرآمیز دوبله فارسی +

زیرنویس فارسی ,دانلود کارتون سطل سحرآمیز Bimble’s Bucket

دانلود کارتون سطل سحرآمیز + تمام قسمت ها و لینک مستقیم

netpaak.ir telegram دانلود کارتون سطل سحرآمیز + تمام قسمت ها و لینک مستقیم

کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p –  دانلود کارتون سطل سحرآمیز + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل

بیمبل، سطل سحرآمیز را به دست می‌گیرد و آرزو می‌کند. تینی‌وینی که در سطل زندگی می‌کند آرزوی او را از داخل سطل‌های کوچک و نامرئی خود بیرون می‌کشد و به خارج سطل پرتاب می‌کند.

بیمبل در دهکدۀ آرام زندگی می‌کند، دهکده‌ای که در آن اهالی به همراه گفتن قصه‌های شیرین به تولید نخ پشمی و کاموا مشغولند. روزی بیمبل بر حسب اتفاق به یک پیرمرد که در باتلاق گرفتار شده بود کمک می‌کند و پیرمرد در ازای کمکِ بیمبل، یک سطل سحرآمیز به او هدیه می‌دهد. تینی‌وینی  Teeny Weeny موجود کوچک و سبز رنگی که ادعا می‌کند نگهبان سطل است، آرزوی کسی را که سطل را به دست بگیرد برآورده می‌کند؛ اما آرزوها فقط ۲۴ ساعت دوام دارند و بعد از ۲۴ ساعت همه چیز به حالت اصلی خودش برمی‌گردد.

***

همه، از جمله دالیِ جادوگر، به دنبال سطل می‌گردند. دالی وود (با نام اصلی Dolly Clackhanger ) همیشه سعی می‌کرد با جادوگری طلا بدست آورد، اما با کارهایش باعث آزار و اذیت اهالی دهکده شده بود. چون هر چقدر آزمایشاتش پیچیده‌تر می‌شد خسارت‌های بیشتری هم بوجود می‌آورد. او حتی زمین‌های سرسبز و زیبای اطراف کلبه‌اش را هم نابود کرد. ساکنان از دست او خسته شده و او را از ده بیرون کردند. مچ Mudge مأمور مالیات هم نمی‌توانست به خانۀ دالی نزدیک شود و مالیات بگیرد.

***

او مأمور مالیاتی کک‌ها بود. ملکه کک  queen Kak طماع، تنبل و بد اخلاق که همیشه سرگرم خوردن و خوابیدن است، خانم دالی وود را به آن سرزمین دعوت کرده که بهترین غذاها را برایش فراهم کند. اسپولوت Sploot، دستیار دالی نیز همیشه در کنار دالی است و در همه کارها به او کمک می‌کند. ملکه کک، بیج و اویلر را به کمک دالی می‌فرستد تا سطل را بدزدند. بعد همه چیز خراب می‌شود؛ دهکده وسط آسمان و زمین معلق می‌ماند و سرزمین کک‌ها زیر دهانۀ آتشفشان قرار می‌گیرد و…

مجموعۀ «سطل سحرآمیز» (با نام اصلی سطل بیمبل Bimble’s Bucket) در سه سری برای گروه سنی کودک تولید شده است. سری اول آن ۱۳ قسمتِ ۲۵ دقیقه‌ای و سری دوم و سوم آن هرکدام ۱۳ قسمتِ ۱۰ دقیقه‌ای است. خالق این مجموعه Michael Jupp است که درواقع طراحی‌های اصلی و استوری‌بورد اولیه کار نیز از آنِ اوست.

 


Description

 is an upcoming American action thriller film directed by Peter Berg and written by Lea Carpenterand Graham Roland. The film stars Mark Wahlberg, John Malkovich, Lauren Cohan, Iko Uwais, and Ronda Rousey. The film is scheduled to be released on August 3, 2018.


  تریلر انیمیشن  

دانلود سطل سحرآمیز , دانلود سطل سحرآمیز ,کارتون سطل سحرآمیز دوبله فارسی


  لینک دانلود انیمیشن  


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا