تبلیغاتبانوان مجلهبهداشت بانوان

فروش انلاین دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

امتیاز یادت نره

 در یک کلام می توان گفت که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بهترین دستگاه لیزر مو جود در بازار است که شما می توانید آن را برای کلینیک خودرو به صورت اقساطی تهیه نمایید در ادامه توضیحاتی در اینباره خدمت شما ارائه کرده ایم. در این خبر بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موجود در بازار و یک شرکت معتبر و تایید شده برای این دستگاه را به شما معرفی کرده ایم. همراه با فناوری In-Motion، به دستگاه لیزر تیتانیوم اجازه می دهد تا چندین بار از یک منطقه درمان عبور کند. علیرغم اینکه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین انواع دستگاه لیزر در جهان می باشد، اما تا زمانی که در جهان شناخته شده نباشد، نمی تواند مشتریان زیادی جلب کند و در نتیجه شرکت های تولید کننده دستگاه تیتانیوم بدون بازاریابی و تبلیغ گسترده نمی توانند در فروش دستگاه تیتانیوم به موفقیت برسد. این متد تنها متد بالینی تأیید شده برای از بین بردن موهای زائد با لیزر بوده و عملاً بدون درد است.

images 1662816211 فروش انلاین دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲
بدون شک هرچه اسپات سایز بزرگتر باشد، نتیجه درمان با لیزر بهتر و سریعتر خواهد بود. اسپات سایز لیزر پلاتینیوم ۲۰۱۸ بسیار کوچک طراحی شده بود، اما پس از آن شرکت آلما تصمیم گرفت ابعاد پنجره اپتیکی محصولات خود را تغییر دهد تا مراجعین نتایج بهتری دریافت کنند. درصد زیادی از افراد نمیدانند اسپات سایز چیست؟ هندپیس آن هم با رعایت موارد ارگونومی توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. به طور خلاصه بد نیست بدانید ساختار فنی و مکانیسم اثر این دو محصول آلما شباهتهای زیادی به همدیگر دارند. برای همین هم طراحان دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم آلما ۲۰۲۲ حتما جلوه جذاب و جدیدی را برای این دستگاه لحاظ خواهند کرد .

نکته قابل توجه ی دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم این است که این دستگاه تمام طیف های پوستی را پوشش میدهد و با همه ی رنگ های پوست سازگار است که این مورد حتی در دستگاه های چندین میلیاردی دیده نمیشود چون بسیاری از دستگاه های موجود در بازار صرفا برای یک طیف پوستی خاص تولید میشوند. لیزر تیتانیوم با دارا بودن سه طول موج (۷۵۵ نانومتر الکس)، (۸۰۸ نانومتر دایود)، (۱۰۶۴ نانومتر ان دیگ) تمام تایپ های پوستی را تحت پوشش خود قرار می دهد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

موج های قوی و فرکانس بالا

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که با امتحان چندین دستگاه لیزر هنوز نتوانستهاید نتایج امیدبخشی به دست آورید، حتما لیزر تیتانیوم با برخورداری از طول موج های قوی و فرکانس بالا به شما در حل این مشکل کمک خواهد کرد. دارا بودن سه طول موج مختلف در این دستگاه، باعث شده تا انواع موهای زائد، توسط آن قابل حذف شدن باشند. کارایی این طول موج محو نمودن ریشه موهاست؛ که برای افراد تیره پوست مورد استفاده قرار میگیرد. با وجود کارایی مناسب خرید دستگاه لیزر تیتانیوم نیز همانند دیگر دستگاه های لیزر مو به دستورالعمل ها و مراقبت های خاصی برای حذف موهای زائد نیاز دارد که این مراقبت ها از هفته ها قبل از پروسه درمان شروع می شود و به چندین هفته بعد از درمان به طول می انجامد. ⦁ ان دیاگ (طول موج ۱۰۶۴): قدرت نفوذ پذیری بالایی دارد که برای افرادی با پوست تیره مناسب است. ⦁ دایود ( طول موج ۸۰۸ نانومتر): بیشتر مناسب افرادی با پوست گندمی است، از جمله ایرانیها. ⦁ الکس (طول موج ۷۵۵ نانومتر): برای افرادی مناسب است که پوست روشنی دارند. در حین حذف موهای اضافی، طول موجهای الکس، دایود و ان دیاگ به طور همزمان پرتاب میشود.

 دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتر

 دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتر برای طیف رنگی متوسط می تواند نتایج فوق العاده داشته باشد. به جز استفاده از سه طول موج لیزر که به خوبی روی تمامی انواع موهای زائو و نحوای مختلف پوست تاثیرگذار است، هندپیس قرار گرفته برای دستگاه لیزر Soprano Titanium یکی از بزرگترینها در میان تمامی دستگاههای لیزر تجاری موجود در بازار است. با این وجود تفاوتهای ظریفی در آنها دیده میشود که باعث برتری دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم به رقیب خود شده است. دستگاه سوپرانو تیتانیوم با تکنولوژی منحصر به فرد و امکان استفاده همزمان سه تا چهار طول موج مختلف، برای انواع تیپ های پوستی موثر است. طول جلسات لیزر و بازدهی دستگاه لیزر از دیگر معیارهایی است که باید قبل از خرید دستگاه لیزر در نظر بگیرید. در ادامه با ویژگی های دو نوع دستگاه لیزر آشنا می شوید. این دستگاه به دلیل داشتن دو هندپیس میتواند به راحتی به قسمتهای مختلف بدن دسترسی داشته باشد تا موهای زائد را از بین ببرد. به علت اهمیت این موضوع خریداران بعضا در بین انتخاب دستگاه های لیزر مردد می شوند. هر چه طول جلسات لیزر کمتر باشد و مراجعان شما مدت کمتری تحت درمان باشند، رضایت بیشتری خواهند داشت و هر چه مدت زمان جلسات لیزر کمتر باشد، شما تعداد بیشتری از مراجعین را می توانید در طول روز پذیرش کنید و بدین ترتیب کلینک شما پر رونق تر خواهد شد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

 شما باید با توجه به تعداد مراجعان کلینیک خود یکی از این دو دستگاه را خریداری نمایید. اشخاصی که خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را برای کلینیک و مطب خود می کنند در واقع سه دستگاه لیزر را برای مرکز زیبایی خود خریداری می کنند! وقتی که پالس های نیروی لیزر به ریشه های عمیق مو نفوذ می کنند باعث از بین بردن موهای زائد می شوند. این دستگاه میتواند سه تا چهار طول موج را در یک اپلیکاتور ترکیب کند و بخش های عمیق فولیکول مو را هدف قرار میدهد. با استفاده از این دستگاه، میتوان به صورت همزمان از سه طول موج مختلف لیزر به نامهای الکس، دایود و اندیاگ استفاده کرد که هرکدام به منظور کاهش برخی از موهای زائد کاربرد دارند و نتیجه مثبتی را به ارمغان میآورند. طول موج دستگاه های لیزر تیتانیوم الکس دایود برای موهای نازک مانند پشت لبم و موهای معمولی دست و پا و موهای ضخیم تر مانند قسمت های شکمی استفاده می شود. هر یک از طول موجها، فولیکول مو را در عمق مشخصی از بافت و در قسمتی از ساختار آناتومیک مو، مورد هدف قرار میدهد. داشتن منوی کاربری راحت از جمبه ویژگی های مهم یک دستگاه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا