تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
تناسب اندام

۵ ماده غذایی سرشار از پروتئین و موثر در عضله سازی

امتیاز یادت نره

۵ ماده غذایی سرشار از پروتئین و موثر در عضله سازی – بدنسازی – ماده غذایی سرشار از پروتئین – پروتیئین – تغذیه در بدنسازی – ععضله سازی – نقش پروتئین در ساخت عضله – مواد غذایی سالم برای بدنسازی – بدنسازی بدون مکمل – نقش مهمم پروتئین در بدنسازی – فیتنس

۵ ماده غذایی سرشار از پروتئین و موثر در عضله سازی

5 ماده غذایی سرشار از پروتئین و موثر در عضله سازی

لیستی از مواد غذایی سرشار از پروتئین و موثر در عضله سازی

 

۱- گوشت بره 

۱۰۰ گرم از آن نیمی از پروتئین مورد نیاز روزانه بدنتان را تامین می کند. و ۵۰% دیگر را به آسانی می توانید با سایر مواد غذایی تامین کنید، البته نیازهای پروتئین هر فرد کمی با دیگری متفاوت است.
هنگامی که گوشت بره می خورید، آهن را نیز ذخیره می کنید. بدن شما آهن آن را سریع مصرف می کند، بنابراین برای جذب آهن دیگر به مکمل های آهن نیاز ندارید.
گوشت بره، گوشت چرب محسوب میشود و گوشت محبوبی در آمریکا نیست و محبوبیت آن در کشورهای دیگر مانند فرانسه، استرالیا و بریتانیا بیشتر است.

netpaak.ir telegram ۵ ماده غذایی سرشار از پروتئین و موثر در عضله سازی
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

 

عضله سازی

 

۲- ماهی قزل آلا  

ماهی قزل آلا اغلب به عنوان یک غذای سالم محسوب می شود که شما باید چند بار در هفته از آن بخورید، نه فقط برای محتوای پروتئین آن، بلکه به دلیل امگا ۳ که در آن وجود دارد. اگر شما به دنبال پروتئین هستید و می خواهید در رژیم گوشت، حاوی مرغ و گوشت گاو تغییری دهید، ماهی انتخاب بسیار خوبی است.
امگا ۳ ماهی قزل آلا مهم تر از پروتئین آن در نظر گرفته می شود، زیرا راه های مختلفی برای دریافت پروتئین و راه های کمی برای دریافت امگا ۳ وجود دارد. ماهی قزل آلا برای دو تا از مهمترین ارگانهای بدن یعنی قلب و مغز، سودمند است و فقط به خاطر وجود امگا ۳ در آن است.

 

عضله سازی

۳-سینه ی مرغ 

سینه ی مرغ  حاوی ۳۰٪ پروتئین است و بیش از ۵۰% پروتئین مورد نیاز شما را در یک وعده ی ۱۰۰ گرمی شامل میشود.
این ماده غذایی مورد علاقه ی بدنسازان و کسانی است که به دنبال اضافه کردن عضلات خود هستند.

سینه ی مرغ در مقایسه با سایر قسمت های مرغ مانند ران، حاوی پروتئین بیشتر و چربی کمتر است.

بنابراین سینه مرغ نه تنها به عضله سازی کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا چربی از دست بدهید، به همین دلیل است که در بسیاری از برنامه های رژیم غذایی لاغری گنجانده می شود.

سینه ی مرغ یک منبع خوب از مواد معدنی مانند منیزیم، آهن و همچنین ویتامین های ب ۶ و ب ۱۲ می باشد. سینه مرغ حاوی کلسترول می باشد، بنابراین برای بالا نرفتن کلسترول از حد طبیعی، باید حواستان به مصرف آن باشد.

 

عضله سازی

۴- بادام

بادام و دیگر آجیل ها می توانند مقادیر متنوعی از پروتئین شما را فراهم کنند. آنها همچنین پروتئین، فیبر و چربی های سالم را در اختیار شما می گذارند، سه عاملی که در شما احساس رضایت ایجاد می کند.

بادام، چربی نسبتا زیادی دارد، بنابراین قاعده کلی این است که برای جلوگیری از اضافه وزن، در روز بیشتر از یک مشت از آن نخورید. یکی از مهم ترین مواردی که بادام حاوی آن می باشد، چربی های سالم مونو و پلی غیر اشباع شده است. این چربی ها در صورت نیاز به کاهش چربی و حفظ وزن سالم کمک می کنند.

 

عضله سازی

۵- لوبیا سیاه

اولین ماده ی غیر گوشتی لیست پروتئین ما، لوبیا سیاه است که در ۱۰۰ گرم از آن ۲۲ گرم پروتئین وجود دارد. نه تنها لوبیا سیاه دارای پروتئین زیادی است، بلکه بسیاری از انواع دیگر لوبیاها دارای مقدار قابل توجهی پروتئین هستند.
لوبیا سیاه و سایر لوبیا ها منابع فوق العاده ی فیبر محلول هستند که به شما کمک می کنند تا احساس سیری کنید و قند خون را نیز متعادل می کنند. خوب است که شما می توانید هم پروتئین و هم فیبر را از یک غذا دریافت کنید، زیرا بسیاری از منابع با پروتئین بالا عاری از فیبر هستند.

 

عضله سازی

 


جهت خواندن مطالب بیشتر در مورد تناسب اندام و تغذیه در بدنسازی اینجا را کلیک کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا