تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
مطالب " مهدویت "مقالات مذهبی

آزادی جنسی راز شیطان پرستان برای جذب جوانان

امتیاز یادت نره

آزادی جنسی راز شیطان پرستان برای جذب جوانان

آزادی جنسی راز شیطان پرستان برای جذب جوانان – فراماسونی

آزادی جنسی راز شیطان پرستان برای جذب جوانان

آزادی جنسی راز شیطان پرستان برای جذب جوانان

اکنون شاهد تهاجم نامرئی ، ریشه ای ،فراگیر و خطرناکی از سوی غرب هستیم که قربانیان آن کسانی جز جوانان جامعه نیستند اما گذشته از تهاجم فرهنگی که به طور وسیعی در حال گسترش است این روزها تمدن غرب تحفه ای ناخجسته برای بشریت به ویژه جهان اسلام دارد و آن چیزی نیست جز فرقه ها نوظهور که یکی از مخرب ترین و مهلک ترین این فرقه ها شیطان پرستی است .

گاهی تصور می کنیم نگاه وسلیقه ی جوانان امروز به سبک موسیقی، آرایش کردن ، لباس پوشیدن و … تغییر کرده است و نام آن را می گذاریم مدگرایی اما تقلید از برخی مدها بی آنکه خودمان بدانیم نوعی گرایش به فراماسونری و شیطان پرستی است . فرقه های نوظهور با جذابیت های فریبنده ای چون آزادی جنسی، اباحه گری و موسیقی های تند و سکر آور و … در صدد تصرف فکری و فرهنگی و تضعیف باورهای دینی جوانان هستند و جوانان پاک دل ایرانی بدون داشتن اطلاع صحیح و از روی تنوع طلبی و تفنن به دام این فرقه ها می افتند.

گرایش جوانان امروز به موسیقی های متالیکا، آرایش های شیطانی و.. کمی تامل بر انگیز است و هشدار های جدی به این پدیده ی نو ظهور عمق مسئله را آشکار می کند لذا آنچـه در ا يـنجـا لـزوم حضـورش احساس میشود بررسی و تحليل اين جريان و زمينه ‌های بروز و ظهور و رشد اين پديده است که به این منظور تبیان در گفتگو با  حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباس نصیری فرد معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها به بررسي علل گرايش جوانان به شيطان پرستي پرداخته است.

netpaak.ir telegram آزادی جنسی راز شیطان پرستان برای جذب جوانان

دکتر نصیری فرد در تعریف فراماسونری می گوید: فراماسونری یک جریان فکری است .در عصر مدرن خاستگاه فراماسونری جدید غرب است اما این تفکر ریشه ی تاریخی دارد. فراماسونری حتی در قبل از اسلام از زمان بنی اسرائیل وجود داشته است و یهودیان همیشه گسترش دهنده و مبلغ تفکر فراماسونری بوده اند.

نصیری فرد در رابطه با تفکر فراماسونرها اظهار می کند: شیطان پرستان چند نکته را مد نظر دارند اولا آنان خودشان را برتر از همه ی مردم و جوامع می دانند دوما آنها به دنبال انتفاعات شخصی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند و از نظر فراماسونرها منافع آنان مقدم بر منافع همه ی بشریت است .آنان به دنبال سلطه و حاکمیت بر کل بشریت هستند .

او به نمادهای فراماسونرها اشاره می کند و می گوید: فراماسونری نماد خاصی ندارد که متعلق به خودشان باشد . نماد انها از کلیه  فرق و عرفان های نو ظهور و نحله های فکری که اساس تفکرشان بر بهلیسم  یعنی کوچ گرایی است،به وجود می اید. فراماسونرها ضد دین هستند و هیچ دینی را قبول نمی کنند که صهیونیست هم تابعه ای از فراماسونری است  بنابراین هر نمادی که تو سط هر فرقه ای به وجود بیایید که دارای دو خصوصیت ضد دین و بهلیسم باشد فراماسونرها از آن حمایت می کنند .

دکتر نصیری فرد در رابطه با طریقه ی جذب جوانان و نوجوانان توسط فراماسونرها به تبیان می گوید : فراماسونرها از طریق نمادها جوانان را به خود جذب می کنند به عنوان مثال موسسه ای  به نام کانامی فندیشن با تفکر فراماسونری در آمریکا وجود دارد که این موسسه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی فعال است . یکی از کارهایی که این موسسه انجام می دهد تولید نماد باربی است. باربی دختر ۱۸ ساله امریکایی است که دارای اندام بخصوص ،موهای بور و بلوند و چشمان آبی است که موسسه کانامی فندیشن این شخص را به عنوان یک دختر دارای تمام شرایط به دنیا معرفی کرد و بعدا باربی در خیلی از کشورها بومی سازی شد و برای دختران و پسران جداگانه باربی درست کردند لذا فراماسونرها شیوه ی نفوذشان بر جوانان بشری اینگونه است که ابتدا با نماد وارد می شوند، سپس انسانها را نسبت به نمادها حساس می کنند آنگاه  به بیان افکار و اندیشه های خود می پردازند و جوانان و نوجوانان را به سمت خود می کشانند .

1725613958222502423018419912144102234110146 آزادی جنسی راز شیطان پرستان برای جذب جوانان

نصیری فرد به نقش خانواده ها در گرایش به فراماسونرها اشاره می کند و می گوید : جوانها براساس نیازشان به دنبال پاسخ به مطالبات غریزی خود هستند . جوانان امروزی به دنبال پاسخ به نیازهای جنسی، زیبایی و مدگرایی هستند و از آنجا که خانواده ها نمی توانند نیازهای جوانانشان را شناسایی و مدیریت کنند و همچنین نمی توانند به نیازهای جوانانشان پاسخ مثبت دهند در این میان فراماسونرها بر اساس نیاز جوانان برنامه ها و نمادهایی را ترتیب می دهند که جوانان را جذب کنند و جوان  هم احساس می کند که با جذب به این فرقه به نیازهایش پاسخ داده می شود. مثلا یکی از نیازهای اساسی جوانان نیاز جنسی است  و در فرقه ای مثل فرقه ی شیطان پرستی آزادی مطلق در این زمینه وجود دارد و جوان به این سمت کشیده می شود .

وی  در پایان به ضعف آشنا کردن جوانان با مسائل دینی اشاره کرد و گفت : متاسفانه  ما در حوزه ی مسائل دینی نتوانستیم به نیازهای معنوی جوانان که باعث خلاء هویت  جوانان شده است پاسخ دهیم  و دین اسلام را آنچنان که اهل بیت فرمودند برای جوانان معرفی نکردیم لذا ما باید اول از همه نیازهای جوانان را بشناسیم و مهارت پاسخ گویی به نیازها را یاد بگیریم و مهمتر از همه به جوانان در رابطه با جنبش شیطان پرستی  بینش دهیم ؛ اینها مسائلی است که در دانشگاه ، حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید کار شود تا ما بتوانیم جوانانمان را خوب مدیریت کنیم .

منبع: تبیان


مقاله مهدویت + تسلیم و جامعه مهدوی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا