تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
اموزش های کاربردی

اموزش چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم؟ – افزایش سرعت فلش مموری

امتیاز یادت نره

اموزش چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم؟ – افزایش سرعت فلش مموری

چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم؟ - افزایش سرعت فلش مموری
چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم؟ – افزایش سرعت فلش مموری

چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم

راهنمای چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم

برای دیدن دیگر اموزش و ترفند های کاربردی دیگه اینجا رو کلیک کنید

یکی از روش‌های افزایش امنیت و سرعت در فلش مموری‌ها تغییر دادن فرمت آن‌ها از FAT32 به NTFS است. فرمت NTFS به دلیل کارایی‌هایی که دارد امنیت و سرعت بیشتری را فراهم می‌کند.

فلش مموری‌ها اغلب دارای فرمت FAT32 هستند. این فرمت یک سیستم فایل ۳۲ بیتی است که می‌تواند کلاسترهای بیشتری را در مقایسه با سیستم‌های فایلی قدیمی‌تر آدرس دهی کند، به علاوه این فرمت قابلیت پشتیبانی از پارتیشن‌های تا ۸ ترابایت را دارد. این فرمت در مدیریت فایل‌ها توانمند است ولی در زمینه‌ی امنیت خیلی ضعیف ظاهر شده است، بطوریکه آسیب‌های زیادی را به ویندوز NT وارد کرد و مایکروسافت مجبور شد تا یک سیستم فایلی جدید را عرضه کند تا باگ‌های امنیتی FAT32 را پوشش دهد، این فرمت جدید با نام NTFS عرضه گردید. با نت پاک در ادامه مطلب همراه باشید

این سیستم فایلی که مخفف New Technology File System است، قادر خواهد بود کلاسترهای بیشتری را نسبت به Fat32 آدرس دهی کند و در نتیجه کلاسترهای NTFS کوچک است. مزیت کوچک بودن کلاسترها، حفظ فضای بیشتر برای هارد دیسک می‌باشد.

                                                                                      .5 e1497230520314 اموزش چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم؟ - افزایش سرعت فلش مموریtraining png اموزش چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم؟ - افزایش سرعت فلش مموری

این سیستم فایلی صفات فایل شامل داده های فایل را در (MFT (Master File Table ذخیره می‌کند، به همین دلیل فایل‌های حذف شده خیلی بهتر بازیابی می‌شوند به بیان ساده‌تر شانس سالم ماندن فایل حذف شده بیشتر خواهد بود.

netpaak.ir telegram اموزش چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم؟ - افزایش سرعت فلش مموری

فرمت NTFS قابلیت پشتیبانی از مجوزهای فایل و دایرکتوری را دارد، این خصوصیت امنیتی سبب می‌شود که صرفا کاربران خاصی به فایل‌ها و دایرکتوری‌های ویژه دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از مزایای این فرمت که باعث افزایش سرعت در  جستجو شده، وجود قسمتی برای شاخص گذاری (Index) فایل ها و فولدر ها است.

چنانچه تمایل دارید که فرمت فلش مموری خود را به NTFS تغییر دهید، مراحل زیر را دنبال کنید:

بر روی My Computer راست کلیک کرده و گزینه‌ی Manage را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده به بخش Disk Management رفته و در کادر روبروی آن فلش مموری خود را پیدا کنید، بر روی آن راست کلیک کنید و گزینه Format را انتخاب کنید.

اکنون پیامی برای شما نشان داده می‌شود، بر روی گزینه‌ی Ok این پیام کلیک کنید.
پنجره جدیدی که ظاهر می‌شود حاوی تنظیمات فرمت مورد نظرتان است، اکنون در بخش File System فرمت NTFS را انتخاب نمایید و گزینه‌ Ok را انتخاب کنید تا تغییر فرمت انجام گردد.

نت پاک | منبع کلیک | چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم – راهنمای چگونه سرعت فلش مموری را بالا ببریم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا