تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی اندروید

بازی Clash Royale 2.2.1 برای آندروید+نسخه مود شده سرور مخصوص

امتیاز یادت نره

دانلود بازی کلش رویال با لینک مستقیم – دانلود بازی محبوب و پر طرفدار کلش رویال اندروید

به همراه نسخه مود شده کلش رویال (سرور خصوصی)-دانلود بازی استراتژیک Clash Royale

بازی Clash Royale 2.1.8 برای آندروید+نسخه مود شده سرور مخصوص

نت پاک امروز برای شما عزیزان بازی جذاب و مهیج و پر طرفدار Clash Royale برای آندروید را با لینک مستقیم صد در صد تست شده و سالم را آماد دانلود کرده است .Clash Royale – کلش رويال اندروید بازي پرطرفدار و فوق العاده زيباي استراتژيک از سوپرسل خالق بازي هاي محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که براي سيستم عامل هاي مختلف عرضه شده است و نسخه اندرويدي اش تا به امروز بيش از ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلي دريافت شده و از محبوب ترين ها به شمار مي رود!

≡ معرفی و بررسی بازی Clash Royale

Clash Royale نام جدیدترین بازی کمپانی Supercell بعد از بازی محبوب Clash of Clans می باشد. کلش رویال تنها به خاطر محبوبیت میلیونی کلش آف کلنز تولید و عرضه شده است. این بازی نه تنها در نام گذاری، بلکه در محتوای درونی نیز شباهت بسیار زیادی به کلش آف کلنز دارد. استفاده از نیروهای هجومی و دفاعی و حتی طلسم های کلش آف کلنز در بازی کلش رویال همگی مهر تأییدی بر این گفته هستند. بعد از به اوج رسیدن بازی Clash of Clans طی سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ ، این بازی در سال ۲۰۱۵ از اوج خود پایین آمد و با عرضه شدن بازی های حرفه ای از کمپانی های رقیب، خیلی از کاربران کمتر سراغ کلش آف کلنز رفتند. از این رو، Supercell برای دعوت مجدد بازیکن ها به بازی های خود، یک بازی جدید در اواخر سال ۲۰۱۵ تولید و عرضه کرد تا با این بازی به میدان رقابت باز گردد. باید گفت که این کمپانی با این سیاست کاری بسیار موفق عمل کرده است. Clash Royale همانند Clash of Clans از دیوار امنیتی بسیار مستحکمی در مقابل هکرها و روش های نفوذی برخوردار است و به خاطر همین، نسخه مود شده یا هک شده ای از این بازی که در سرورهای اصلی قابل اجرا باشد دیده نمی شود. همین امنیت بالا، زمینه درآمدهای هنگفت این شرکت را فراهم کرده است.


≡ ارتقای نیرو ها:

در کلش رویال شما می توانید نیروهای هجومی مختلف مثل سربازان بربر و آرچرها را تعلیم داده و از آن ها برای حمله به ساختمان ها و نیروهای دشمن استفاده کنید. در طرف دیگر نیز می توانید از پدافندهای دفاعی مختلف که پیشتر آن ها را در کلش آف کلنز دیده بودیم نیز استفاده کنید. باید به گونه ای برج اصلی خود را پوشش دهید که دشمن شما نتواند به راحتی به نزدیکی آن نفوذ کند. همچنین شما می توانید از طلسم های معروف بازی Clash of Clans نیز بهره مند شوید. در Clash Royale نیز مثل بازی کلش آف کلنز، قادر هستید تا ساختمان ها و نیروهای خود را ارتقاء دهید. بازی Clash Royale کاملاً آنلاین بوده و برای اجرای صحیح آن می بایست همیشه نسخه جدید آن را نصب کنید.


≡ گیم پلی بازی کلش رویال:

در بازی کلش رویال شما می بایست یک پایگاه نظامی ساده را ایجاد کرده و در رقابت هایی دو نفره و رو در رو به صورت real-time یا زنده با حریف مقابل خود مبارزه کنید. پیچیدگی های کلش آف کلنز در این بازی دیده نمی شود. کلیت بازی در یک کادر مثل یک زمین فوتبال دیده می شود. شما در نیمه پائینی این محوطه مستقر شده و یک برج اصلی دارید. هر کسی که زودتر از رقیب خودش، برج اصلی حریف را نابود کند، برنده رقابت می باشد. شما در این بازی می بایست حتماً روی هر دو بخش حمله و دفاع تمرکز داشته باشید. اگر فقط به دفاع فکر کنید، حریف فرصت حمله های بیشتری در اختیار داشته و به شما مجال حمله کردن نمی دهد. و بالعکس، اگر تمام منابع خود را خرج نیروهای هجومی کنید، ممکن است به صورت ضد حمله و غافل گیرانه ای با حملات سنگین مواجه شوید. پس با این حساب باید گفت که استفاده از قوه استراتژیکی در این بازی بسیار مهم می باشد.

netpaak.ir telegram بازی Clash Royale 2.2.1 برای آندروید+نسخه مود شده سرور مخصوص
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

دانلود بازی انلاین کلش رویال – دانلود اخرین ورژن کلش رویال – دانلود نسخه مد شده کلش رویال – دانلود نسخه نهایی و سالم کلش رویال -دانلود بازی Clash Royals 2.1.8 – دانلود آخرین ورژن بازی کلش رویال آندروید دانلود بازی آنلاین کلش برای آندروید – دانلود آخرین اپدیت بازی Clash Royals 2.1.8 – دانلود بازی  Clash Royals 2.1.8 – دانلود آخرین ورژن بازی کلش رویال آندروید دانلود بازی آنلاین کلش برای آندروید – دانلود آخرین اپدیت بازی ۲٫۱٫۸ Clash Royals



≡ برخي از ويژگي هاي بازي استراتژيک Clash Royale – کلش رویال اندرويد:

  • مبارزه با بازيکنان آنلاين سراسر جهان
  • جمع آوري غنائم براي افزايش سطح خود
  • جمع آوري کارت هاي قدرتمند و مختلف
  • نابود کردن برج براي بدست اوردن تاج و تخت
  • ساخت امپراطوري قدرتمند خود با ابزارهاي مختلف
  • گرافيک اچ دي، صداگذاري مهيج و کنترلرهاي عالي
  • پشتيباني از زبان هاي زنده دنيا از جمله زبان شيرين فارسي

≡ توضیحات تکمیلی و مهم :

  1.  همانطور که گفته شده بازی Clash Royale – کلش رويال اینترنتی و آنلاین است
  2.   بازی Clash Royale – کلش رويال هک نمیشود ؛ از نسخه های مود با سرور ساختگی به هیچ وجه استفاده نکنید
  3.   آخرین نسخه جهانی و رسمی بازی Clash Royale – کلش رويال همیشه از همین صفحه فارسروید قابل دانلود است ؛ نسخه های بالاتر از نسخه فارسروید نسخه غیررسمی است و پیشنهاد نمیشود .

≡ تغييرات نسخه ي v2.2.1:

  • Battle with your Clan against Clans from around the world
  • Earn War Chests and glory!
  • Discover a new island and the Clan Wars Arena
  • Gain Clan Trophies to climb the Clan Leagues
  • Is your Clan ready?

boom beach بازی Clash Royale 2.2.1 برای آندروید+نسخه مود شده سرور مخصوص Clash Of Clans بازی Clash Royale 2.2.1 برای آندروید+نسخه مود شده سرور مخصوص Clash Royal بازی Clash Royale 2.2.1 برای آندروید+نسخه مود شده سرور مخصوص Hay Day بازی Clash Royale 2.2.1 برای آندروید+نسخه مود شده سرور مخصوص


”دسته بندی اندروید“ : | امنیتی و انتی ویروس | مرورگرها | پلیرها مسنجر ها | اموزشی و یادگیری | سلامت مذهبی کاربردی و…. | ویرایشگر ها

 Ó  اپلیکیشن های ضروری Ò 

 Ó  آموزش های کاربردی اندروید Ò


فرمت : APK | منبع و پسورد : netpaak.com



دکمه بازگشت به بالا