تبلیغات📚 مجله نت پاک

خرید آنلاین گوشت و پروتئین تازه از پرولند

امتیاز یادت نره

این روزها مردم بیشتر کالاهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه می کنند و کمتر کسی را شاید ببیند که برای خرید هر چیزی راهی خیابان ها و بازارگردی شود. با وجود این خرید گوشت آنلاین آنطور که باید، هنوز در بین مردم جا باز نکرده است؛ در این مقاله می خواهیم چند نکته در اختیارتان بگذاریم که پس از این گوشت مورد نیازتان را نیز به صورت اینترنتی خرید کنید.

گوشت جزء اصلی ترین مواد غذایی افراد است و در برنامه غذایی روزانه ما جایگاه ویژه ای دارد. هنگامی که افراد به صورت حضوری از مراکز فروش و فروشگاه‌های زنجیره ای اقدام به خرید گوشت و پروتئین می کنند، به راحتی می توانند با دیدن گوشت از سالم بودن و تازه بودن آن مطمئن شوند.

اما گاهی اوقات به دلیل مشغله کاری زیاد، فرصتی برای رفتن به مارکت و خرید حضوری نداریم،اینجاست که دست به دامان خرید اینترنتی می شویم. علاوه بر این، بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند مانند سایر کالاها، گوشت مورد نیاز خود را نیز به صورت آنلاین خریداری کنند. امروزه افراد تمایل دارند کمتر از خانه خود خارج شوند و تنها با چند کلیک ساده، محصول مورد نظر خود را بخرند.

images 1683533904 6458b050bcb5f خرید آنلاین گوشت و پروتئین تازه از پرولند

اما مقوله خرید گوشت آنلاین با سایر خریدهای اینترنتی متفاوت است؛ شما باید در انتخاب محصول مورد نظر کمی وسواس به خرج دهید و خیلی هوشمندانه و با اطمینان بیشتری خرید کنید. همچنین در خرید آنلاین گوشت بهتر است با انواع گوشت و قطعه‌ بندی‌ها آشنا شود تا  بتوانید محصول مورد علاقه خود را تهیه کنید.

 در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهم خرید اینترنتی گوشت را با هم بررسی کنیم.

خرید آنلاین گوشت قرمز ( نحوه تشخیص انواع گوشت قرمز)

گوشت قرمز شامل گوشت بره، گوشت گوسفند، گوشت گوساله و گاو است؛ هر کدام از این نوع گوشت ها ویژگی های خاص خود را دارند و افراد با توجه به ذائقه و بودجه خود گوشت مورد نظرشان را خریداری می کنند.

  • گوشت بره معمولا نرم است و رنگ روشنی دارد.
  • گوشت گوسفند داری استخوان و به رنگ قرمز روشن (کم رنگ)است و چربی بیشتری نسبت به گوشت گاو و گوساله دارد.
  • گوشت گاو گوساله به رنگ قرمزه تیره و چربی کمتری دارند.

گوشت‌های گوساله و گوسفند رایج‌ترین انواع گوشت قرمز در بازار هستند؛ اما از آنجایی که گوشت گاو و گوساله طبیعت سردی دارند، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از خرید آن ها  اجتناب کنند و در عوض از گوشت گوسفندی، که به مراتب ارزان تر از گوشت گاو و گوساله است، استفاده نمایند.

شناسایی قسمت های مختلف گوشت گاو و گوساله 

همانطور که می دانید گوشت قرمز یکی از مهم ترین محصولات غذایی و پروتئینی در رژیم غذایی افراد است. در این میان گوشت گوساله به عنوان بهترین منبع پروتئین شناخته می شود و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. اما از آنجایی که این نوع گوشت گران است، توصیه می کنیم برش هایی از گوشت گوساله را خریداری کنید.

برای اینکه بتوانید تکه گوشت گاو  و یا گوساله مورد علاقه خود را تهیه کنید، بهتر است با قسمت های مختلف آن آشنا شوید:

گوشت سینه

این قسمت از گوشت گوساله محبوب ترین قسمت آن محسوب می شود و البته بسیار نیز مقرون به صرفه است.

گوشت ران

گوشت ران همراه با استخوان بریده می شود؛ شما می توانید آن را در غذاهای سنتی و یا در تهیه خورشت های مختلف استفاده کنید. گوشت ران گوساله مانند ماهیچه است، بنابراین باید به آرامی با مایعات فراوان پخته شود.

گوشت روی دنده ها

این قسمت از گوشت گوساله از قسمت پایین شکم تهیه می شود و هزینه بسیار کمی دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که نمی توانید آن را بیش از اندازه متوسط بپزید، زیرا بسیار سفت می شود.

گوشت قلوه‌ گاه

این تکه گوشت از قسمت پایین شکم گاو و به صورت استیک بریده می شود؛ این نوع گوشت را می توانید به صورت استیک درست کنید و یا به شکل چرخ کرده استفاده کنید.

گوشت سردست

این تکه گوشت متعلق به بالاتنه گاو است و باید خرد شده و به آرامی پخته شود. برای پخت خورشت هایی مثل قیمه، قورمه سبزی یا فسنجان از این نوع گوشت استفاده می کنند.

گوشت کمر

گوشت کمر گوساله  بسیار کم چرب است و معمولا برای تهیه محصولات پروتئینی مانند سوسیس و کالباس استفاده می شود.

گوشت بالای ران

این قسمت نیز مانند گوشت  قلوه‌ گاه ضخیم است و باید آن را در حرارت بسیار کمی بپزید.

images 1683533964 6458b08cdd0fa خرید آنلاین گوشت و پروتئین تازه از پرولند

شناسایی قسمت های مختلف گوشت گوسفند

گوشت گوسفند یا بره استخوان دار است و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به گوشت گاو و گوساله دارد.برای خرید آنلاین گوشت گوسفند یا بره، ابتدا باید با قسمت های مختلف آن آشنا شوید. در ادامه قسمت های مختلف این نوع گوشت قرمز را بررسی می کنیم.

گوشت گردن

این قسمت از گوشت گوسفند را می توان به تکه‌های کوچکی برش داد و در انواع خورش ها استفاده کرد. در ضمن گوشت گردن برای پخت سوپ، آبگوشت، انواع غذاهای آب پز بسیار مناسب است.

گوشت دنده

این گوشت که به عنوان یکی از خوشمزه ترین قسمت های گوشت گوسفند شناخته می شود. گوشت روی دنده بسیار نرم، لطیف، ترد، پرچرب و لذیذ است. برای تهیه کباب دنده یا شیشلیک از این تکه گوشت استفاده می کنند.

گوشت راسته

 گوشت  کنار ستون فقرات را گوشت راسته می گویند و درصد چربی آن بسیار کم است. این تکه گوشت گران است و برای تهیه انواع کباب مورد استفاده قرار می گیرد.

گوشت فیله

این گوشت از قسمت پشت کمر گوسفند تهیه می شود حتی از گوشت راسته نیز نرمتر است.  کباب برگ را از گوشت فیله درست می کنند.

گوشت سینه

این گوشت از زیر شکم گوسفند گرفته می شود و برای استفاده این تکه گوشت، باید قسمت های چربی را از گوشت جدا کنید. توجه کنید گوشت سینه را باید در حرارت ملایم بپزید.

گوشت قلوه‌ گاه

 این تکه گوشت نسبتاً خشک است، بنابراین نمی توان آن را برای همه مزاج ها توصیه کرد. این گوشت را می توانید به صورت چرخ‌کرده و یا در تهیه کباب کوبیده و یا استیک استفاده کنید.

گوشت ران

از این گوشت معمولاً برای پخت خورشت ها، غذاهای آب پز و سنتی استفاده می کنند.

گوشت سردست

این تکه از گوشت گوسفند پهن و مسطح است و می توان از آن برای تهیه انواع خورش ها استفاده کرد.

ماهیچه

گوشت ماهیچه بدون چربی و لخم است و بافت نرمی دارد؛ این تکه گوشت از قسمت‌های لذیذ گوشت گوسفند به شمار می‌رود.

images 1683534085 6458b105d6de7 خرید آنلاین گوشت و پروتئین تازه از پرولند

خرید آنلاین گوشت مرغ

گوشت مرغ رایج‌ترین گوشت سفید مصرفی در بین ایرانیان است. قبل از خرید گوشت مرغ از سلامت و تازگی آن اطمینان حاصل کنید؛ ظاهر و بافت آن باید صاف، یکدست و بدون خون مردگی و کبودی باشد. گوشت مرغ سالم به رنگ صورتی روشن با تکه های چربی سفید رنگ است.  تاریخ تولید و انقضا آن را به دقت بررسی کنید و گوشت کشتار روز را بخرید.

گوشت مرغ نیز در قطعه‌ بندی‌های مختلف عرضه می شود؛ از جمله تکه های گوشت مرغ می توان به ران، سینه، بال و بازو، پای مرغ، فیله و مرغ سوخاری اشاره کرد که معمولا به صورت بسته بندی در فروشگاه اینترنتی  سوپر پروتئین پرولند به فروش می رسد.

نکاتی که قبل از خرید گوشت و پروتئین از فروشگاه های اینترنتی باید بدانید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، خرید گوشت آنلاین به آسانی خرید به صورت حضوری نیست؛ به همین دلیل در زمان خرید آنلاین محصولات گوشتی و پروتئینی باید حواس جمع تر عمل کنید.

اول از همه، شما باید از یک فروشگاه معتبر یا مراکز فروش معروف خرید کنید؛ به همین دلیل لازم است قبل از خرید، در مورد فروشگاه مورد نظرتان به دقت تحقیق کنید تا از کیفیت گوشت و تازگی آن مطمئن شوید. شما همچنین می توانید از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید.

در وب‌سایت‌های فروشگاهی آنلاین قسمتی با عنوان نظرات کاربران وجود دارد، که افراد درباره تجربیات خرید خود از سایت مربوطه اظهار نظر می کنند. قبل از خرید بهتر است به قسمت نظرات کاربران مراجعه کنید  تا با اطمینان خاطر محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

نکته دیگری که در خرید اینترنتی گوشت باید به آن توجه کرد توجه به ویژگی های محصول است؛  هنگام خرید بخش مشخصات محصول را به خوبی مطالعه کنید.  با این کار اطلاعات کلی و قابل اعتمادی در مورد کالای مورد نظر به دست می آورید و در نتیجه خرید برای شما بسیار راحت خواهد بود.

در مورد قیمت گوشت در بازار پرس و جو کنید تا مطمئن شوید که سایت مربوطه گران فروشی نمی کند.

اگر پس از تحویل کالا متوجه شدید که کالا مشکل دارد یا گوشت خریداری شده تازه نیست، حتماً با فروشگاه تماس بگیرید.

مزایای خرید آنلاین محصولات گوشتی و پروتئینی

یکی از مزیت های اصلی خرید گوشت آنلاین این است که می توانید نظرات سایر کاربران را در مورد سایت فروشگاهی مطالعه کنید؛ از این رو می توانید با اطمینان خاطر از سالم بودن محصول، خرید کنید.

برای خرید گوشت و پروتئین آنلاین بایستی از طریق وب سایت ها اقدام کنید؛ در وب سایت ها تمامی ویژگی های محصول درج می شود و حتی اگر شما آشپز آماتوری باشید، بازهم می دانید  از کدام قسمت گوشت  برای پخت چه نوع غذایی استفاده کنید.

مزایای خرید گوشت آنلاین از سایت سوپر پروتئین پرولند عبارتند از:

صرفه‌جویی در زمان

  • دوری از ترافیک و آلودگی هوا
  • استفاده از تخفیفات ویژه سایت‌
  • تحویل سریع گوشت
  • تنوع محصولات
  • فرآیند خرید آسان

حرف آخر

برخی از سایت ها قیمت محصولات گوشتی را درج نمی کنند و این اقدام همیشه از جانب کاربران مورد انتقاد قرار می گیرد. با وجود شرایط اقتصادی کنونی و نوسانات قیمت تمامی کالاها در بازار، قیمت گوشت نیز مدام در حال تغییر است. توصیه ای که برای شما داریم این است که در مورد قیمت روز گوشت در بازار پرس و جو کنید تا در زمان خرید از قیمت محصول مطمئن شوید.

ما در سایت  در سایت سوپر پروتئین پرولند سعی داریم قیمت محصولات را بطور کامل درج کنیم، تا مخاطب بدون هیچ دردسری خرید خود را انجام دهد. یکی دیگر از مزیت های خرید آنلاین گوشت از سایت ما، وجود تخفیف های ویژه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا