تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
تبلیغاتگیم پاک 🎮 Game Paak

خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی

امتیاز یادت نره

images 1666196740 خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی

خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی کار مطمئن‌تری برای خرید یوسی است. چرا که این فروشگاه‌ها معتبر هستند و کاربران زیادی از این سه فروشگاه استفاده می‌کنند. پابجی به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها، به عنوان اولین بازی در سبک بتل رویال است. این بازی که سال‌ها از انتشار آن می‌گذرد، همچنان جزو محبوب‌ترین بازی‌های دنیا است و میلیون‌ها کاربر روزانه دارد. برای این که در بازی پابجی و پابجی موبایل با سرعت بیشتری رشد کنید، می‌توانید از یوسی استفاده کنید. یوسی ارز رسمی بازی پابجی است و با استفاده از آن می‌توانید به آیتم‌های پولی دنیای پابجی دسترسی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا راه‌های خرید یوسی پابجی را با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی را معرفی کنیم.

معرفی بازی پابجی موبایل

شاید بتوان پابجی و پابجی را یکی از بازی‌های تاثیرگذار نسل اخیر دانست. چرا که این بازی توانسته سبک بتل رویال را به گیمرها معرفی کند. هرچند در بین بازی‌های بتل رویال، عناوین معروف و زیبای دیگری نیز مشاهده می‌شوند، اما پابجی جزو بازی‌هایی است که بیشتر از هر بازی دیگری برای شناخته شدن این سبک تلاش کرده است. بتل رویال سبکی است که در آن تعداد زیادی گیمر به یک باره وارد دنیای بزرگی می‌شوند. در ابتدا بازی همه گیمرها یکسان شروع می‌کنند. شما از بالا می‌توانید بخش‌های مختلف دنیای بازی را مشاهده کنید. بهتر است در بازی پابجی همیشه در نقاطی فرود آیید که از نظر مهمات در وضعیت خوبی قرار دارند.

images 1666196783 خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی

پس از فرود وظیفه دوم شما در بازی‌های بتل رویال پیدا کردن اسلحه و زره خواهد بود. زمانی که لباس‌های ضد گلوله و اسلحه‌های مناسب پیدا کردید، وقت آن می‌رسید که به سراغ دشمنان بروید. در این حالت آخر فرد یا تیمی که زنده بماند برنده بازی خواهد بود. پابجی با ایجاد چنین مکانیزمی توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دهه اخیر تبدیل شود. در حال حاضر بازی پابجی موبایل میلیون‌ها کاربر روزانه دارد. برای این که در بازی پابجی موفق باشید، باید نکات مهمی را رعایت کنید. رفته رفته که شما قدرتمند می‌شوید، حریفان‌تان نیز قدرتمندتر خواهند شد. چرا که پابجی از الگوریتم‌های مختلف برای تشخیص مهارت شما و دشمنان استفاده می‌کند تا با افراد هم سطح خود رقابت کنید. چنین مکانیزمی می‌تواند بسیار درگیر کننده و جذاب باشد.

netpaak.ir telegram خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

پابجی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در عرض این ۵ سال توانسته میلیون‌ها گیمر را به خود جذب کند. هر روزه میلیون‌ها گیمر از طریق سیستم کامپیوتر و گوشی‌های موبایل این بازی را تجربه می‌کنند. پابجی از مکانیک‌های مختلفی برای سیستم بازی خود استفاده می‌کند. برای این که در بازی پابجی موفق شوید، باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. اگر بتوانید در این بازی به مهارت خوبی برسید، تجربه پابجی لذت بخش‌تر خواهد شد. یکی از بخش‌های مهم بازی‌های بتل رویال که توانسته کاربران را جذب خود، بخش فروشگاه آنها است.

بخش فروشگاه به کاربران امکان خرید آیتم‌های مختلف را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید ظاهر شخصیت خود را درون بازی پابجی تغییر دهید. تغییر ظاهر شخصیت علاوه بر تغییر روند بازی شما می‌تواند شانس موفقیت شما را نیز افزایش دهد. پابجی همچنین ماموریت‌های مختلفی را در قالب بسته‌های رویال به بازی اضافه کرده است. برای این که به چنین آیتم‌هایی دسترسی داشته باشید، باید آنها را با ارز یوسی خریداری نمایید.

یوسی چیست و چه کاربردی دارد؟

images 1666196829 خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی

هر بازی آنلاین و هیجان انگیزی از یک ارز استفاده می‌کند. این ارز دقیقا مانند پول در دنیای واقعی عمل می‌کند. در بازی‌هایی مانند ایپکس لجندز می‌توانید کوین یا در فورتنایت می‌توانید ویباکس خریداری کنید. پابجی موبایل نیز یوسی را به عنوان ارز خود استفاده می‌نماید. با یوسی پابجی می‌توانید آیتم‌های مختلف دنیای پابجی را خریداری کنید. یوسی پابجی می‌تواند نوع بازی شما را عوض نماید. چرا که با خرید این ارز به بخش‌های مختلف بازی دسترسی خواهید داشت. پابجی موبایل مانند همه بازی‌های بتل رویال دارای بخشی به نام بتل پس یا رویال پس است.

با باز کردن این بخش به دنیایی از ماموریت‌ها و جوایز دسترسی خواهید داشت. برای این که رویال پس پابجی را خریداری کنید، مجبورید تا از یوسی استفاده کنید. هرچند کاربران قادرند تا رویال پس‌های پابجی را به صورت مستقیم خریداری کنند، اما خرید رویال پس با استفاده از یوسی راه بهتری به نظر می‌رسد. پس از این که رویال پس را خریدید، هر بار با ماموریت‌های مخلتفی مواجه خواهید بود. اتمام هر ماموریت نیز باعث پاداش گرفتن شما می‌شود. به همین خاطر کاربران تمام سعی خود را می‌کنند تا ماموریت‌های پابجی را با دقت انجام بدهند.

مزیت دیگر یوسی پابجی، امکان خرید اسکین‌ها یا لباس‌های مختلف است. این ارز راه شما به آیتم‌های پولی پابجی خواهد بود. تیم سازنده پابجی موبایل برای جلب رضایت مخاطبین، اسکین‌های فروشی را به جذاب‌ترین شکل ممکن تهیه می‌کنند. شاید به نظر برسد که استفاده از اسکین تاثیری در بازی ندارد، اما کاملا در اشتباه هستید. علاوه بر این که بازی با اسکین‌های جذاب می‌تواند به شما حس خوب بدهد، در اکثر مواقع می‌تواند به ضرر دشمنان شما باشد. چرا که اسکین متفاوت می‌تواند به کاربران القا کند که شما گیمر خوبی هستید و ترس به جان آنها بیاندازد. از طرف دیگر، پابجی از نقشه‌های مختلف استفاده می‌کنید. هر نقشه دارای محیط‌ها و فضای متفاوتی است.

برای این که در هر محیط به بهترین شکل عمل کنید، تعویض اسکین‌ها به شما کمک خواهد کرد. به طور مثال فرض کنید سر تا سر نقشه پر از چمن و محیط‌های سرسبز است. در صورتی که اسکین شما به رنگ سبز باشد، به راحتی می‌توانید در محیط‌های مختلف نقشه پنهان شده و دشمنان را بکشید. به همین خاطر خرید یوسی پابجی موبایل می‌تواند رمز موفقیت شما در این بازی باشد.

راه‌های به دست آوردن یوسی پابجی موبایل

images 1666196885 خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی

یوسی همان‌طور که گفته شد می‌تواند شما را در راه موفقیت همراهی کند. اما برای تهیه این ارز باید چه کاری انجام داد؟ در حالت کلی برای این که یوسی پابجی را خریداری کنید، چند راه بیشتر ندارید. به ترتیب راه‌هایی که اطمینان بیشتری دارند به شرح زیر هستند:

  1. خرید یوسی از فروشگاه داخل بازی
  2. خرید یوسی از فروشگاه‌های ایرانی
  3. به دست آوردن یوسی با برنامه‌های مختلف

هر سه این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند. در حالی که خرید یوسی از فروشگاه‌های داخل بازی آسان به نظر می‌رسد، اما کاربران ایرانی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. به همین ترتیب بهتر کاربران ایرانی دو راه بیشتر ندارند. خرید یوسی از فروشگاه‌های یوسی پابجی یا استفاده از برنامه‌هایی که با انجام برخی کارها، یوسی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. به طور حتم هیچ فردی با یوسی رایگان مخالف نیست. مخصوصا اگر بتوان چنین برنامه‌هایی را به صورت مستقیم از طریق فروشگاه‌های معتبر دانلود کرد. سه فروشگاه مایکت، کافه بازار و گوگل پلی معتبرترین پلتفرم‌ها برای دانلود برنامه و بازی هستند.

در هر سه این فروشگاه‌ها می‌توانید برنامه‌های مختلفی را برای به دست آوردن یوسی رایگان پیدا کنید. اگر قصد دارید پابجی موبایل را روی کامپیوتر شخصی اجرا نمایید، می‌توانید برنامه TENCENT را دانلود و نصب کنید. این برنامه رایگان بوده و می‌توانید با استفاده از آن پابجی موبایل را روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی اجرا نمایید. در نظر داشته باشید که تهیه یوسی رایگان برای افرادی که قصد اجرای پابجی روی آیفون را دارند کمی سخت خواهد بود. برای این منظور بهتر است با شارژ اپل ایدی، حساب خود را شارژ کرده و سپس از طریق خود بازی یوسی خریداری کنید.

در ادامه قصد داریم تا چند برنامه مخلتف برای به دست آوردن یوسی رایگان را معرفی کنیم. توجه داشته باشید که هر سه این اپلیکیشن‌ها در فروشگاه‌های اعلام شده موجود هستند و می‌توانید آنها را به راحتی دانلود کنید.

برنامه mGamer

برنامه mGamer یکی از معتبرترین برنامه‌ها برای به دست آوردن یوسی رایگان است. با انجام برخی کارها درون این برنامه یوسی رایگان پابجی موبایل را به دست خواهید آورد. در نظر داشته باشید که این برنامه امتحان شده است و در صورتی که ماموریت‌ها را به درستی انجام دهید، یوسی شما واریز خواهد شد. در اولین قدم باید برنامه را نصب کرده و امتیازات خود را افزایش دهید. امتیاز تنها چیزی است که در ازای آن یوسی رایگان دریافت خواهید کرد. برای افزایش امتیاز درون این برنامه چند راه مختلف وجود دارد:

  • انجام بازی‌ها
  • تماشای ویدئو
  • شرکت در نظرسنجی‌ها
  • انجام ماموریت‌های مختلف

برنامه dGamer

مانند برنامه mGamer، این اپلیکیشن نیز از شما می‌خواهید تا برخی کارهای مختلف را انجام دهید. با انجام این کارها می‌توانید درون برنامه سکه جمع کنید. پس از این که مقدار سکه مورد نیاز برنامه برای اعطا یوسی را دریافت کردید، می‌توانید از بازی یوسی‌های رایگان خود لذت ببرید. برای این که درون این برنامه سکه جمع کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • شرکت در نظرسنجی‌ها
  • انجام ماموریت‌های مختلف
  • شرکت در بازی Lucky Number
  • شرکت در بازی Lucky draw
  • دریافت سکه رایگان روزانه

برنامه EZMoney

اگر قصد دارید تا یوسی رایگان به دست آورید، توصیه می‌کنیم از دو برنامه قبلی استفاده کنید. چرا که EZMoney انتخاب کمتری در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به این که این برنامه حجم کمی دارد، انتخاب‌های کمی نیز در اختیار خواهید داشت. روند فعالیت برای کسب یوسی رایگان نیز مشابه قبل است. برای این کار باید سکه‌های درون برنامه را با انجام کارهای مختلف جمع آوری کرده و درخواست واریز یوسی را ثبت کنید. یکی از مزیت‌های استفاده از این برنامه، امکان دریافت سکه رایگان درون EZMoney به صورت وارد شدن به برنامه است. در صورتی که هر روز از برنامه استفاده کنید، ۱۵ سکه به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

راه‌های دیگر برای دریافت یوسی رایگان

images 1666196915 خرید یوسی با مایکت، کافه بازار و گوگل پلی

در دنیای اینترنت برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلفی هستند که در ازای شرکت در ماموریت‌های مختلف به شما پول می‌دهند. یکی از لازمه‌های ثبت نام و استفاده از این برنامه‌ها تایید حساب کاربری است. به طور حتم خرید شماره مجازی در این راه به شما کمک خواهد کرد. سپس می‌توانید در این برنامه‌ها ثبت نام کرده و به انجام ماموریت‌هایی مانند تماشای ویدیو آنلاین یا شرکت در نظرسنجی بپردازید. پس از جمع کردن امتیازات، می‌توانید گیفت کارت گوگل پلی دریافت کرده و حساب خود در این پلتفرم را شارژ کنید. پس از آن نیز کافی است تا از طریق خود برنامه یوسی پابجی موبایل را خریداری نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا