تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود انیمیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی + لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

دانلود انیمـیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی دانلود کارتون خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی دانلود انیمیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی دوبله فارسی دانلود کارتون خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی

دانلود انیمیـشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی, دانلود انیمیشن ۲۰۱۸، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله دانلود انیمیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی دانلود کارتون خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی

دانلود انیمیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی + لینک مستقیم

دانلود انیمیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی + لینک مستقیم

خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی (انیمیشن مذهبی)

خلق و خوی نبی اکرم حضرت محمد(ص) در میان بسیاری از ارادتمندان ایشان ناشناخته است، براستی ما با این میزان از ناآشنایی با اخلاق آن حضرت چقدر شبیه یک مسلمان واقعی رفتار می‌کنیم؟

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، پرسش و پاسخی پیرامون شخصیت حضرت محمد(ص) در اختیار این سرویس خبری قرار داده است که در ادامه متن آنها می‌آید:

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی + لینک مستقیم

پرسش: ساده‌زیستی رفتار پیامبر با پیروان ادیان مسیحی، یهودی و کفار و دیگر انسان‌ها چگونه بوده است؟

پاسخ:

پیامبر اسلام از رحمت و رأفت عام و عطوفت تام بهره‌مند بود، تا جایی که خداوند او را “رحمة للعالمین” یاد کرد. که این رحمت و مهربانی حضرت اختصاص به مسلمانان نداشت. آن حضرت همان‌گونه که بر هدایت مردم مکه و بت پرستان تلاش بسیار داشت، برای هدایت اهل کتاب نیز چنین بود و به تعبیر قرآن “حریص بر هدایت مردم بود” و این مسئله یکی از جلوه‌های اساسی رحمت ایشان بر عالمیان است.

آن حضرت در برخورد انسانی و محبت به دیگران گوی سبقت را از همگان ربوده است و این حسن سلوک و رفتار پیامبر اسلام با کفار حتی مورد اذعان و اعتراف دشمنان آن حضرت نیز است. اما در این میان برخی از مورخان اروپایی و مستشرقان مغرض مدعی‌اند، این سلوک و رفتار انسانی پیامبر اسلام(ص) مربوط به زمانی است، که اسلام ضعیف بود و چاره‌ای جز مدارا و ملاطفت نبود. این سخن نادرست است، چرا که پیامبر در هنگامی که پیروز بود، با دشمنانش بسیار مدارا کرد.

 

به عنوان نمونه برخی وقایعی را یاد می‌کنیم، که متعلق به زمانی است، که قدرت و شوکت دشمنان و مخالفان در هم شکسته و رسول اکرم (ص) با اقتدار تمام بر اوضاع مسلط بود.

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود انیمیشن خوشرفتاری پیامبر با مرد یهودی + لینک مستقیم دانلود انیمیشن

 


ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا