تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

دانلود بازی بازی Oxenfree + all DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی بازی Oxenfree + all DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر

بازی Oxenfree نام یکی از بازی های مستقل خوش ساخت سال ۲۰۱۶ می باشد که گرچه آن طور که باید مورد توجه مخاطبین قرار نگرفت اما در مجموع ویژگی هایی دارد که برای علاقه مندان به ژانر ماجراجویی هیجان انگیز خواهد بود. شخصیت اصلی بازی که الکس نام دارد در طول بازی رادیویی را با خودش حمل می کند و این رادیو اتفاقات عجیب و مرموز را در اختیار الکس قرار می دهد. شخصیت پردازی بی نظیر کاراکتر الکس مهم ترین ویژگی این بازی می باشد.

داستان بازی Oxenfree :

.داستان نیز شاید کلیشه ای باشد اما وقایع و اتفاقاتی که در آن روی می دهد باعث جذابیت آن شده به طوری که مخاطب کنجکاو است بداند چه اتفاقی برای شخصیت اصلی خواهد افتاد.

در طول بازی Oxenfree بازیکنان بایستی با انتخاب دیالوگ های مختلف و وقایع داستانی را با دوستان خود در میان بگذارند. رادیوی الکس به نوعی یک پازل می باشد که شما با آن می توانید به حل معماهای بازی بپردازید. به طور کلی با توجه به اینکه این عنوان نخستین تجربه ی استودیو نایت اسکول در ساخت بازی است، می توانیم نسبت به بازی خوش بین باشیم.

این استودیو قدم نخست خود با قدرت برداشته و در آینده می تواند به یکی از بزرگ ترین سازندگان بازی های ماجراجویی تبدیل شود. اگر از طرفداران بازی های اشاره کلیک هستید Oxenfree برای شما هیجان انگیز خواهد بود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی بازی Oxenfree + all DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر

برای دانلود بازی Oxenfree با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Oxenfree برای pc

لینک دانلود بازی کامپیوتر Oxenfree در پایین همین مطلب.


Oxenfree Description

Oxenfree is a supernatural mystery graphic adventure game developed and published by Night School Studio. The game was released for Microsoft Windows, OS X and Xbox One in January 2016. PlayStation 4 and Linux versions were released later in 2016, followed by iOS, Android, and Nintendo Switch versions in 2017. In Oxenfree, players assume the role of teenage girl Alex on a weekend trip to a local island. After seemingly supernatural events occur, Alex and her friends must unravel the secrets of the island.


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

OS: Windows 7
Processor: Intel i3 2.0 GHz
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: ۱GB Shader Model 3.0 Compatible (DirectX 9.0c)
DirectX: Version 9.0c
Storage: ۳ GB available space
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

لینک های دانلود

دانلود بازی Oxenfree با حجم ۱٫۱ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا