تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتر

دانلود بازی جنگ ویتنام: هوشی مین Vietnam War: Ho Chi Minh Trail 

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Vietnam War: Ho Chi Minh Trail جنگ ویتنام: هوشی مین

دانلود بازی کامپیوتردانلود بازی Vietnam War: Ho Chi Minh Trail برای pc دانلود Vietnam War: Ho Chi Minh Trail دانلود بازی جنگ ویتنام: هوشی مین فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی pc

دانلود بازی Vietnam War: Ho Chi Minh Trail  دانلود Vietnam War: Ho Chi Minh Trail برای کامپیوتر به دانلود بازی جنگ ویتنام: هوشی مین فارسی همراه کرک دانلود بازی pc 

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Vietnam War: Ho Chi Minh Trail جنگ ویتنام: هوشی مین


دانلود بازی Vietnam War: Ho Chi Minh Trail – جنگ ویتنام: هوشی مین

Vietnam War: Ho Chi Minh Trail یک بازی ویدیویی اکشن اول شخص می باشد که توسط ValuSoft توسعه و توسط Epie Game در سال ۲۰۰۴ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. داستان بازی در مورد جنگ ویتنام می باشد.

netpaak.ir telegram دانلود بازی جنگ ویتنام: هوشی مین Vietnam War: Ho Chi Minh Trail 
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

سری بازی های مختلفی از جنگ ویتنام در سایت ایرانی دیتا قرار داده ایم. سال ۱۹۷۰ است. شعله های جنگ در ویتنام سال ها پس از آن که نیروهای فرانسوی را بیرون کردند فروکش می کند.

اما نترسید فرماندهان شما در عقب هوایتان را دارند و منتظر یک حمله اساسی به دشمن هستند، هلی کوپتر UH1 مهمات مورد نیاز را شما تامین می کند. از خود محافظت کنید و سریع تر از این منطقه بیرون بیاید چرا که بمب های ناپالم در نزدیکی هستند.

اما اینبار سربازان آمریکایی به زمین های خشن و جنگل های متراکم فرستاده می شود و خود را در جنگ چریکی با یک دشمن حیله گر قرار می دهند که از جنگل به نفع خود استفاده می کند.

زمانی که نیروهای هوشی مین از راه جنگ و مایل ها دورتر در حال انتقال سلاح و تسحیلات نظامی است شما به عنوان تیم ویژه کماندویی از نیروهای هوابرد ۱۰۱ طبق دستور العمل های که داده شد برای رهگیری خطوط دشمن فرستاده می شوید.

اما اتفاقی ناگوار برای تیم تان پیش می آید، گرفتار کمین دمشن شدید و شما از گروه جدا می شوید و اینجاست که باید خودتان برای زندگی در جهنم آماده کنید چرا که در محاصر دشمن افتادید.

تصاویر بازی Vietnam War: Ho Chi Minh Trail

 مستقیم دی ال سی پچ 


Vietnam War: Ho Chi Minh Trail Description

When everything goes insane and the world falls apart, a man must take up arms to protect his loved ones. Embark with Flint Trucker on a crazy journey to reunite him with sweet Angelina, and try not to succumb to the madness that awaits you! Don’t let their size scare you! Observe their fighting style, find a weak spot and show no mercy when you finally get your chance to attack. Go get ‘em, Flint!


 


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Vietnam War: Ho Chi Minh Trail : 

OS:
Processor:
Memory:
Graphics:
Storage:
Sound Card:


تست بازی ها:

تمام بازی ها به صورت کامل دانلود تست و بررسی میشود.

این تست عملکرد مخصوصا در مورد بازی هایی که حجم بالایی دارند بسیار مفید است.

چون کاربری که میخواهد با صرف چند گیگ از ترافیک خود یک بازی را دانلود کند، باید قبل از آن در مورد سالم بودن بازی اطمینان پیدا کند.

راهنمای نصب بازی ها :

۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳ – به نصب بازی بپردازید.

۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز “

 ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Vietnam War: Ho Chi Minh Trail Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا