تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
گیم پاک 🎮 Game Paakبازی های پیشنهادیبازی های دوبله فارسیبازی های سرگرم کنندهبازی های شبکه و چندنفرهبازی های شبیه سازبازی های شمشیری و هک اند اسلشبازی های فکری و معماییبازی های کامپیوتر

دانلود بازی Forza Horizon 5 نسخه Update/ElAmigos/DODI

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر “فورتزا هورایزن ۵” pc با لینک مستقیم و رایگان نسخه نهایی کامل و فشرده بصورت تست شده

دانلود Forza Horizon 5 برای کامپیوتر با لینک مستقیم با ترافیک نیم بها “فورتزا هورایزن ۵”


نسخه Update/ElAmigos/DODI اضافه شد.

بد نیست بدانید که سیستم تنظیم و تغییر اتوموبیل‌ها نیز در Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن ۵ پیشرفت کرده و بیش از ۱۰۰ رینگ جدید به همراه تعداد زیادی قطعات و امکانات تازه به سیستم مدیریت ماشین اضافه خواهد شد. علاوه بر این‌، خودروهای کروک (Convertibles) نیز در این بازی حضور داشته و شما می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه، سقف ماشین خود را باز کنید.

در مجموع به نظر می‌رسد که این عنوان، نزدیک‌ترین نسخه‌ی Forza به خواسته‌ها و توقعات طرفداران این مجموعه بوده و در عین حال بیشترین میزان جزئیات را به خود اختصاص داده است.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Forza Horizon 5 نسخه Update/ElAmigos/DODI

Forza Horizon 5 در روز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. steam دانلود بازی Forza Horizon 5 در ادامه مطلب.. 

Forza Horizon 5 یک بازی ویدیویی مسابقه‌ای است که در یک محیط جهان باز و در نمایشی تخیلی از مکزیک اتفاق می‌افتد. این بازی دارای بزرگترین نقشه در کل سری Forza Horizon است که ۵۰٪ بزرگتر از Forza Horizon 4 است و همچنین دارای بالاترین نقطه در سری Horizon است. این نقشه توسط مدیر خلاق مایک براون به عنوان یکی از متنوع ترین نقشه های Forza Horizon که تیم ساخته است توصیف شد. این نقشه شامل یک آتشفشان کالدرا فعال، جنگل ها و سواحل، معابد باستانی مایاها، و شهرها و شهرهایی مانند گواناخواتو است. بازیکنان می توانند آزادانه دنیای باز را کشف کنند، اگرچه می توانند در مسابقات چند نفره نیز شرکت کنند و حالت کمپین را کامل کنند. هم ماشین های موجود در بازی و هم شخصیت بازیکن را می توان به طور گسترده سفارشی کرد. بازیکنان می‌توانند آهنگ‌ها و آهنگ‌های سفارشی برای ماشین‌ها ایجاد کنند، و تعویض موتور، تعویض پیشرانه یا نصب کیت‌های بدنه روی خودروهای خاص انجام دهند. این بازی اولین بازی در این فرنچایز است که از ردیابی پرتوها در اتومبیل ها پشتیبانی می کند (اگرچه این فقط در ForzaVista در دسترس است).

Forza Horizon 5

The game introduces a new weather system (local weather) in which players can visit one side of the map and can visibly see a storm. Because Mexico is such a vast nation with such a wide range of elevations, multiple climates would appear in the game at around the same time. The four seasons still exist but would affect the eleven unique biomes around the map. For example, in the dry season, dust storms will appear, while tropical storms occur throughout the fall storm season. Another detail is in the jungle, in which the environment would now react to the weather; an example of this is leaves flying everywhere.wiki

دانلود بازی کامپیوتر Forza Horizon 5 

 



 

لینکهای دانلود نسخه Update/P2P/FitGirl/ElAmigos/DODI

 


آموزش استفاده از کرک آنلاین بازی توسط 0xdeadc0de در ریپک DODI:

1: پس از نصب ریپک DODI، وارد پوشه “_Original Files” شده و محتوای درون آن را کپی کرده و در فولدر اصلی بازی خود Paste کنید تا دیتای بازی شما کاملا اوریجینال شده و هیچ اثری از کرک نباشد.

2: حال محتوای درون پوشه “_Online Multiplayer” را کپی کرده و در فولدر اصلی بازی خود Paste کنید تا کرک آنلاین بازی اعمال شود.

3: کلاینت استیم را دانلود و نصب کنید. با اکانتی جعلی لاگین کنید.

4: به پوشه بازی خود مراجعه کرده و بازی را توسط فایل “ForzaHorizon5_loader.exe” اجرا کنید.

5: در محیط بازی، مقداری ادامه بدهید تا بخش مالتی‌پلیر بازی برای شما فعال شود.

6: در بخش Connection می‌توانید دعوت دوستان خود که سرور ایجاد کرده‌اند را تایید کنید.

7: برای ایجاد سرور و دعوت دوستان نیز، نیاز است یک بار کلید Esc روی کیبورد خود را بزنید. سپس به بخش Online -> Column -> Create Column -> Invite Only مراجعه کنید و دوستان خود را دعوت کنید. لینک های دانلود

8: قابلیت اتصال به سرورهای رسمی بازی وجود دارد. فراموش نکنید برای دعوت دوستان خود، باید در وبسایت xbox.com نیز در لیست دوستان شما باشند. اگر در دعوت دوستان خود مشکل داشتید، می‌توانید فایل “Enable_Invites_FH5.bat” را حتما به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا قابلیت دعوت دوستان در سرورهای رسمی بازی برای شما فعال شود.

راهنمای اجرای سیو نسخه های قدیمی بر روی نسخه جدید از مهدی:

سیو کرک قبلی به این جدیده نخورد و پریده بود برای اینکه سیو های قبلیتون کار کنه این کار رو بکنید:
۱. توی فولدر بازی برید پوشه steam رو باز کنید بعد برید پوشه steam_settings یه text document درست کنید و اسمشو بذارید force_steamid بازش کنین و داخلش این عدد رو 76561197960267366 بنویسید و ذخیره کنین
۲.برید به این مسیر:
C:Users/Public/Documents/Steam/CODEX/1551360/remote
هر چی تو پوشه remote میبینین کپی کنین و برید به این مسیر داخل پوشه remote پیست کنین:
C:Users/your-user/AppData/Roaming/Goldberg SteamEmu Saves/1551360/remote
یادتون نره قبل از اینکه اجرا کنین بازی رو سیو هاتون رو انتقال بدین یا اینکه اگه رفتین هر چی تو پوشه remote دیدین پاک کنین قبل از پیست کردن سیو قبلیتون

برای استفاده از کرک آنلاین باید یک اکانت STEAM بسازید و وارد شوید و سپس بازی را به صورت NON-Steam Game اضافه کرده و اجرا کنید.

آموزش نصب نسخه فشرده DODI:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3: فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. در پنجره اول، ابتدا باید “جهت بالا” را یکبار بزنید تا صفحه نصب نمایش داده شود.

4: ترجیحا تیک نصب گزینه های اضافی مثل Visual C++ را بردارید.

5: فرایند نصب را آغاز کنید.

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3: به نصب بازی بپردازید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا