تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی های اکشن و شوتربازی های سرگرم کننده

دانلود بازی Homefront 1 + UPDATE نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده – دانلود بازی هوم فرانت برای PC

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Homefront 1 + UPDATE  نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده - دانلود بازی هوم فرانت برای PC

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر – دانلود Homefront برای pc – دانلود بازی هوم فرانت دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

دانلود بازی Homefront , دانلود Homefront  – دانلود بازی هوم فرانت کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Homefront + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc نسخه complete edition

 

Homefront یک بازی در ژانر اکشن اول شخص می باشد که در مارس سال ۲۰۱۱ برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هفتم منتشر شد . هوم فرانت در زمان عرضه با واکنش های متوسط رو به بالای منتقدین رو به رو شد و صد البته که این برای شرکت سازنده و علی الخصوص ناشر آن THQ بسیار گران تمام شد ، طوری که یکی از دلایل ورشکستگی این شرکت فروش پایین این عنوان بود . با ما با بررسی این عنوان در ادامه مطلب همراه باشید .

بگذارید اینگونه بگویم Homefront یک ایده اولیه نسبتا جالب دارد . این بار بر خلاف تمام آثار اکشن هالیوودی و بازی های رایانه ای آمریکاست که مورد هجوم کشوری بیگانه که در سناریوی بازی ما کره شمالی می باشد ، قرار می گیرد .

netpaak.ir telegram دانلود بازی Homefront 1 + UPDATE نسخه fitgirl , corepack کم حجم و فشرده - دانلود بازی هوم فرانت برای PC
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

میان پرده ی اول بازی که در آن اوضاع نا بسامان دنیا و دلیل شکل گیری این وضعیت را نشان می دهد به برای یک بازی ویدئویی جذاب است . اما داستان بازی در همین ایده اولیه جالب خلاصه می شود و چیز دیگری برای عرصه ندارد .

گیم پلی Homefront :

در بخش گیم پلی اوضاع وخیم تر نیز می شود یادش بخیر در زمان عرضه بازی با چه ذوق و شوقی بازی را نصب و اجرا کردم و خب همه چیز خوب پیش میرفت تا با اولین باگ بازی در همان ۵ دقیقه ابتدایی رو به رو شدم .

بله ، هوم فرانت پر است از باگ های ریز و درشت که طاقت شما را به سر می آورند تا جایی که دیگر توانایی برای ادامه بازی ندارید . در بخش گان پلی اوضاع قابل تحمل است و در صورتی که شانس بیاورید می توانید و با باگ رو به رو نشوید می توانید از بازی لذت ببرید .

از هوش مصنوعی افتضاح بازی نیز می گذریم و به گرافیک می رسیم که در این بخش نیز با یک عنوان معمولی و گاها افتضاح رو به رو می باشیم .

گرافیک بازی در بخش فنی سرشار از مشکل است تکسچرهای با کیفیت بسیار پایین ، افت فریم های اعصاب خردکن همگی در کنار هم قرار می گیرند تا شاهد یک دست پخت افتضاح از دیجیتال اکستریمز ، سازنده بازی ، باشیم .

در پایان باید گفت اگر در سال ۲۰۱۸ با سیستمی نه چندان قوی رو به رو هستید و تمام بازی های قدیمی را تجربه کرده اید ، تجربه هوم فرانت به شما توصیه می شود ، در غیر این صورت وقت گران بهای خود را به پای این عنوان بسیار بد به هدر ندهید و به انجام بازی دیگری بپردازید .


سیستم مورد نیاز بازی Homefront

OS : Microsoft Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 with Last Updates

Processor: ۲٫۸ GHz processor or equivalent

Memory: ۱ GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7)

Hard Disk Space: At least 6 GB of hard drive space

Video Card: ۲۵۶ MB Video Card and Shader Model 3.0 required

DirectX®: DirectX 9.0c

پیج بازی در :  Wiki – Youtube – Steam


تریلر بازی 

لینک دانلود بازی Homefront

حجم بازی :۳٫۳ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Homefront 2 + UPDATE برای PC


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا