تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های سرگرم کنندهبازی های کم حجمبازی های کودکانه

دانلود بازی Solo جوهر برای کامپیوتر + ریپک FitGirl

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Solo جوهر برای کامپیوتر + ریپک FitGirl , دانلود کرک CODEX , دانلود کم حجم و فشرده بازی , دانلود نسخه FitGirl , corepack فیت گرل و کورپک pc

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Solo دانلود بازی pc دانلود Solo فیت گرل و کورپک بازی جوهر

دانلود بازی Solo برای کامپیوتر

دانلود بازی Solo برای کامپیوتر

بازی Solo عنوانی درون گرا و معمایی می باشد که در جزایر سورئال و بسیار زیبا روایت می شود. روابط عاشقانه ی شما توسط کاوش جزایر رویایی و اندیشمندانه نمود پیدا خواهد کرد. Solo یک بازی درباره ی عشق است. جادوی عشق و نیرویی که می تواند به ما بدهد. عشق یک احساس جهانی است، اما هرکدام از ما آن را به روش خاص خود تجربه می کنیم. برای هرکس معنای متفاوتی دارد و به المان های متعددی از قبیل فرهنگ، جنسیت یا ضربه های روحی که خورده ایم وابسته است.

به همین دلیل است که بازی Solo این احساس را به صورت عمیق بررسی می کند تا گیمرها بتوانند بازتاب رفتارهای عاشقانه ی خود را بدرستی مشاهده کنند. حل معماهای بازی و روش برخورد شما با بلوکه های معمایی، باعث ایجاد جواب های مختلفی در پازل ها می شود. شما باید جزایر متعدد را جستجو کنید، عکس برداری کرده و گیتار را برای موجودات دوست داشتنی بنوازید. محیط گیم پلی بازی از مجمع الجزایر متعددی تشکیل شده است که هرکدام از آن ها شامل جزایر کوچکی می شوند.

هرکدام از جزایر شامل معمای منحصر به فرد خود می باشد که شما باید آن را حل کنید. برای رسیدن به توتم های به خواب فرورفته، شما باید معماها را حل کنید تا یکی از سئوالات عشق و روابط عاشقانه را پاسخ دهید. شما با استفاده از جعبه ها می توانید مسیر منحصر به فرد خود را برای رسیدن به توتم های به خواب فرورفته بسازید. همین موضوع است که می تواند رفتارهای عاشقانه ی شما را بازتاب دهد. مانند عشق، پازل ها هم دارای جواب منحصر به فرد نخواهند بود. دانلود بازی Solo اثری از استودیو Team Gotham می باشد که در ۲۶م آپریل ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Solo جوهر برای کامپیوتر + ریپک FitGirl

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® ۷
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

_______________________

________________

——————————

 ورود به بخش گـیم پـاک 

——————————

دانلود تریلر این بازی

دانلود بازی Solo-PLAZA با لینک مستقیم ۴۴۰ مگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا