تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های ماجراجویی

دانلود بازی Syberia Anthology + all DLC نسخه کامل فشرده – دانلود سایبریا برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Syberia Anthology + all DLC نسخه کامل فشرده – دانلود سایبریا برای کامپیوتر

دانلود بازی Syberia Anthology + all DLC نسخه کامل فشرده – دانلود سایبریا برای کامپیوتر

Syberia نام یکی از مشهورترین بازی های ژانر ماجراجویی می باشد که سال ها پیش برای رایانه های شخصی و پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر گردید.

این عنوان به خاطر داستان بسیار زیبا و سبک گیم پلی خاصی که داشت خیلی زود توانست به محبوبیت بسیاری در میان گیمرها دست پیدا کند و در نهایت به فروش فوق العاده ای نیز رسید.

 Syberia در زمان عرضه توانست بازی های این ژانر را چندین پله به جلو پرتاب نماید و سازندگان آن را به موفقیت زیادی برساند.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Syberia Anthology + all DLC نسخه کامل فشرده – دانلود سایبریا برای کامپیوتر
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

با این حال سازندگان این بازی در ساخت نسخه ی سوم چندان موفق نبودند و نتوانستند عنوانی که در خور طرفداران است را به آنان تحویل دهند اما این باعث نمی شود که شاهکارهای اول و دوم از این سری را تجربه نکنید. دانلود بازی Syberia Anthology در ادامه

درباره بازی Syberia Anthology :

نسخه ی Gold Editon بهترین و کامل ترین ورژن از بازی Syberia که در اختیار شما قرار داده ایم. این نسخه شامل تمامی آپدیت های بازی می شود و تجربه ی عنوان را برای شما تا حد زیادی لذت بخش خواهد کرد.

در پایان اگر از علاقه مندان به بازی های ادونچر هستید و داستان را مهم ترین عنصر در یک بازی ویدئویی می دانید تجربه ی این بازی یک امر ضروری برای شما محسوب می شود چرا که سایبری آنقدر هیجان انگیز و فوق العاده است که تا مدت ها ذهن شما را درگیر خواهد کرد.

برای دانلود بازی Syberia Anthology با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Syberia Anthology برای pc – دانلود بازی سایبریا

دانلود بازی کامپیوتر Syberia Anthology دانلود بازی Syberia Anthology دانلود Syberia Anthology برای pc


Syberia Anthology Description

Syberia is a graphic adventure game, developed and published by Microïds, and released for Microsoft Windows, PlayStation 2, and Xbox on 9 January 2002, with the game later ported for Windows Mobile, Nintendo DS, Android, OS X, PlayStation 3, Xbox 360, iOS, and Nintendo Switch in later years. The game follows Kate Walker, an American lawyer tasked with overseeing the major sale of a company and her subsequent journey across Europe and Russia to find the brother of the recently deceased owner. Alongside the main plot, the story also consists of a subplot involving Kate’s personal life.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

OS: ۹۵/۹۸/ME/2000/XP
CPU: Pentium II 500 MHz
RAM: 512 MB
Video card: ۳۲ MB
Hard disk space: ۲,۵ GB

لینک های دانلود

دانلود بازی Syberia Anthology با حجم ۲٫۵ گیگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا