تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های مخفی کاریبازی های اکشن و شوتربازی های شبکه و چندنفره

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 – نسخه Fitgirl , Corepack ,Codex

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 – بازی تفنگی اکشن – بازی مخفی کاری – بازی تفنگی مخفی کاری + ترینر –  Splinter Cell 7

دانلود بازی اسپلینتر سل ۲۰۱۸ / دانلود اخرین نسخه بازی اسپلینتر سل ۷ / دانلود کرک اسپلینتر سل ۲۰۱۸ / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد اسپلینتر سل ۷

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 - بازی تفنگی اکشن - بازی مخفی کاری - بازی تفنگی مخفی کاری + ترینر - Splinter Cell 7

دانلود بازی Splinter Cell 7 / بازی اکشن شوتر / بازی تفنگی مخفی کاری / بازی جدید مخفی کاری

Splinter Cell یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی است و بسیاری از طرفداران، هر ساله مخصوصا در نمایشگاه E3 منتظر رونمایی آن از جانب یوبیسافت هستند. با این حال شرکت فرانسوی چند سالی است که بیخیال این سری شده و برنامه‌ای برای معرفی آن ندارد و آخرین نسخه این مجموعه، Black List محصول سال ۲۰۱۳ است.

با این حال امروز خبر خوبی برای طرفداران این سری منتشر شده است؛ چرا که فروشگاه معتبر آمازون، اخیرا یک نسخه از این سری را با نام Splinter Cell 2018 لیست کرده است. البته این بازی هیچ اطلاعات، تصویر یا تاریخ انتشاری ندارد و فقط اسم آن در این فروشگاه ثبت شده است. بدون شک دنبال‌کنندگان اخبار بازی می‌دانند که پیش از این هم این فروشگاه به اشتباه بازی‌هایی را لیست کرده است و شاید، Splinter Cell 2018 هم یکی از همین بازی‌ها باشد؛ با این حال ممکن است در نهایت هم این لیست شدن درست بوده و شاهد معرفی و تایید بازی از جانب یوبی‌سافت هم باشیم.

ایو گیلمو، مدیرعامل یوبی‌سافت، در جریان رویداد E3 سال گذشته اعلام کرد که این شرکت مجموعه Splinter Cell را فراموش نکرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت امسال شاهد معرفی نسخه جدیدی از این سری محبوب خواهیم بود یا خیر.

نت پاک امروز برای شما عزیزان عنوان بسیار بسیار زیبا و جذاب Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 را برای PC به همراه آخرین DLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است . بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 در سبک بازی اکشن مخفی کاری توسط کمپانی بازی سازی Ubisoft ساخته شده است . اسپلینتر سل ۷ جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب اسپلینتر سل می باشد که از هر جهت گرافیک،گیم پلی،داستان و… پیشرفت چشمگیری داشته است . دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 برای pc با لینک مستقیم در ادمه مطلب .

netpaak.ir telegram دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 - نسخه Fitgirl , Corepack ,Codex

سری بازی های اسپلیتر سل محبوبیت بالایی در بین گیمرها جهان دارد و همیشه نظر منتقدان را به سمت خود جلب می کند ، این بازی یکی از برترین بازی های سبک مخفی کاری هست ، که به صورت ویژه بر روی داستان آن کار می کنند تا جذابت بالایی داشته باشد در کنار داستان شخصیت پردازی های گیرا و عمیق باعث می شود که گیمر خودش را در نقش کارکتر اصلی بازی ببیند و با آن ارتباط برقرار کند ، گرافیک چشم نواز و خیره کننده ، نور پردازی های شفاف و زیبا در کنار جلوه های بصری و همچنین گیم پلی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده این بازی را به اثری تبدیل کرده است که نظر مخاطبین را به سمت خود جلب می کند.

سم فیشر کارکتری اصلی سری بازی های اسپلینتر سل که بسیار حرفه ای ، سریع و چالاک و از هر لحاظ می تواند نشان گر قدرت و عظمت یک فرد باشد و اما نکته داستان همینجاست که در این بازی کارکتر اصلی آن نماینده آمریکا و یهود هست و همان طور که در سری های قبل مشاهده کردیم سایر کشور ها نقش تروریسم رو در بازی ایفا می کنند (بخصوص ایران، تهران) و کارکتر بازی که نماد یهود و آمریکا است نقش نجات دهنده ی دنیا از دست تروریسم ها رو داره ، نماینده ای از کشوری مثل امریکا و اسرائیل که کل فتنه های جهان را به پا می کند و در تجاوز به خاک و مرزهای سایر کشورها کوتاهی نمی کند و در جنایت هیچ کس نمی تواند به گرد پای انها برسد و همیشه در بازی ها و فیلم هایشان خود را تبرعه کرده و سعی در القای این دروغ علنی دارند که ما حافظ امنیت جهانی هستیم.

نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد اسپلینتر سل ۷در نسخه شماره شش این بازی محبوب یعنی Splinter Cell: Blacklist به وضوح روایت ضد ایرانی و ضد خاورمیانه ای را شاهد هستیم. در این بازی داستان از جایی شروع می شود که گروهی از تروریسم های خاورمیانه با انتشار لیستی که شامل اسامی افراد بلند پایه اقتصادی ، سیاسی آمریکایی است قصد ترور آنها را دارند و اسم آن را لیست سیاه (Blacklist) گذاشته اند. رئسای اصلی تروریسم ها متشکل شده از ۱۲ نفر هست که اسم گروه خود را The Engneers (مهندسین) قرار داده اند .(به وضوح در فیلم ها و بازی های غربی استفاده از عدد دوازده دیده می شود که این خودش جای بحث دارد). گروه مهندسی با حمله به پایگاه هوایی آمریکا و فرستادن یک پیام ویدیویی خواستار خروج آمریکا از کشورهایی شده اند که آنها را اشغال کرده است و اینجاست که رئیس جمهور آمریکا منجی یهودی آمریکایی به نام اصلی Samuel Fisher ( یک نام عبری یهودی) را مامور پیدا کردن این تروریسم ها و جلوگیر از ترورهای آنها می کند . و اینجاست که ماجراجویی سام فیشر آغاز می شود و برای نابودی تروریسم ها پا به لندن ، تهران ، فیلادلفیا ،کوبا،مکزیک،لوئیزیانا،دنور و… می گذارد.

حمله به تهران در بازی اسپلینتر سلدر مرحله ششم بازی اسپلینتر سل بلک لیست سم فیشر برای نجات دنیا از دست تروریسم ها وارد ایران می شود و یکی از ژنرال های سپاه قدس به اسم علی روحانی را غافلگیر کرده و برای وادر کردن او برای همکاری خانواده ی او را گروگان می گیرد و سم با صحبت کردن با روحانی قصد دارند که منظور خودش که حفظ امنیت و جلوگیری از جنگ و ترور انسانها است را بیان کند این امر باعث همکاری بین سم و روحانی می شود . و در انتهای مرحله روحانی به تعهدی و عهدی که بسته وفا نمی کند .

بله روحانی نماینده ایران (فامیلی شبیه فامیلی رئیس جمهور ایران ) و سم نماینده آمریکا ، گروگان گرفتن خانواده روحانی به معنی قدرت و گزینه های روی میز آمریکا و بی وفایی علی روحانی به تعهدش نماینگر غیر قابل اعتماد بودن ایرانیان به تعهدتشان است . سم با آمدنش به ایران مانع جنگ می شود و یک یهودی امریکایی منجی مردم ایران می شود. اگر کمی هوشیار نباشیم آنچنان با قدرت رسانه در ذهنهای جوانانمان نفوذ می کنند و ضمیر ناخوداگاهشان را تسخیر می کنند که به این باور برسن آمریکا منجی است و ایران تروریسم غیر قابل اعتماد . وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ و از شر آنها که با افسون در گره‏ها می ‏دمند (و هر تصمیمى را سست می‏کنند)

دانلود بازی اسپلینتر سل ۲۰۱۸ / دانلود اخرین نسخه بازی اسپلینتر سل ۷علی روحانی کیست؟ ژنرال علی روحانی یکی فرد که در آغاز انقلاب به آن می پیوندد و در بازی انقلاب ، انقلاب خمینی نامیده می شود . پس از فرار شاه و سرنگونی رژیم پهلوی ملعون ، جنگ تحمیلی شروع می شود (که در آن ۷۸ کشور به صورت غیر مستقیم و ۳۹ کشور به صورت مستقیم با ما وارد جنگ شدند) ، در این جنگ علی روحانی به طور دوالطبانه به جبهه می رود و مقابل رژیم بعثی صدام می ایستد و به پاس رشادت ها و تلاش هایش در جنگ و مخصوصا محاصره شهر بصره به عنوان یک افسر به عضویت نیروهای قدس در می آید. در بازی علی روحانی به درجه سرتیپ دومی در نیروی قدس یا همان سپاه قدس در حال انجام وظیفه است .

 در بازی سپاه قدس به کرار استفاده می شود تا به مخاطب القا کند که سپاه قدس همان تروریسم جهانی است و حامی هر جنایت و جنگی در جهان. جالب اینجاست که سم فیشر به راحتی به مقر اصلی سپاه قدس در تهران نفوذ کرده ، اطلاعت را به راحتی به دست می آورد و هیچ کس جلو دار آن نیست و در سربازان ایرانی را طوری به نمایش گذاشته اند که انگار نه انگار آنها هم نظامی ، کاردیده و… هستن . در بازی امنیت هوایی و زمین کشور ایران و سپاه قدس را بسیار آبکی و توخالی طراحی کرده اند تا نشان دهند که چقدر قدرمتند هستن و در خیال خام خودشان می توانند به این راحتی پا به درون کشوری بگذارند که چند روحیه شاخص دارد ، یکی عشق حسینی ، دوم انتظار مهدوی ، سوم ولایت پذیری.

فرانسیس فوکایاما نئومحافظه کار، پژوهشگر و تاریخ نگار ژاپنی الاصل و تبعه ی آمریکا : شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دو بال دارد. یک بال سبز و یک بال سرخ . بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست چون شیعه در انتظار عدالت به سر می برد، امیدوار است و انسان امیدوار هم شکست ناپذیر است نمی توانید کسی را تسخیر کنید که مدعی است فردی خواهد آمد که در اوج ظلم و جور، دنیا را پر از عدل داد خواهد کرد.این پرنده زرهی بنام ولایت پذیری بر تن دارد که آنها را شکست ناپذیر نموده است . شیعه با شهادت دو چندان می شود. شیعه عنصری است که هر چه او را از بین ببرند بیشتر می شود . این ها فاو را تسخیر کردند می روند کربلا را هم بگیرند، اینجا (قدس) را هم قطعاً می گیرند.

سپاه قدس در بازی اسپلینتر سل - نیروی قدس در بازی اسپلینتر سلنشان دادن ضعیف سربازان ایرانی و نیروهای امنیتی در برابر نفوذ تنها یک سرباز و جاسوس آمریکایی آن هم در جایی که از درجه اهمیت فوق العاده بالایی دارد ، فرار بدون دردسر از ایران و…. می خواهد به گیمر القا کند که امنیت ایران و سایر کشور ها در مقابل نفوذ ما کارآمد نیست و ما به راحتی می توانیم به هر کجا که دلمان خواست نفوذ کنیم . براستی اگر این چنین است چرا سم فیشر های آمریکایی زمانی که توسط نیرو های ایرانی دستگیر شدند مانند دختر بچه های نازنازی لوله دیده گریه می کردن ،

خیال پردازی های که آنها دارند در مقابل واقعیت چنان معکوس است که گویا نمایش از دو روی سکه است ، در فیلم ها و بازی های رایانه ای روحیه فداکارانه، حق جو ، ایثار گر ،  قوی ، نترس ، زیرک منجی گرایانه و… از سربازان آمریکایی به نمایش گذاشته می شود و شاهد آن هستیم که یک سرباز آمریکایی به تنهایی یک لشکر را حریف می شود به دل جهنم می زند ، شیطاین که گاها ارتفاع آنها چند صد متر است را از پای در می آورد  ولی زمانی پا به عرصه واقعیت می گذاریم می بینیم آنچنان طبلشان تو خالی هست که صدایی که ایجاد می کند گوش جهانیان را کر می کند. 

گریه سربازان امریکایی - سربازان واقهی امریکاایران و ایرانی جماعت در طول تاریخ ثابت کرده است که شجاعترین ، دلیرترین و با وفا ترین افراد هستند و جا داره یادی کنیم از شهید عزیز عبدالرسول زرین که ملقب بود به ارتش تک نفره ، صیاد خمینی که به تنهایی ۳۰۰۰ شلیک موفق داشت . شهید خرازی در مورد دلاوری‌های زرین عنوان کرده است: «انگار که ایشان جنگی به دنیا آمده بود.» در جای دیگر هم او را «گردان تک نفره زرین» خطاب کرده بودند چون به اندازه یک گردان موثر بود. آمریکا و سینمای متوهمش در رویا هایش چنین افرادی می سازد و ما در واقعیت چنین افرادی را داریم.

نمایش پرچمه واژگونه شده که به معنای سرنگونی یک حکومت است در نهاد فوق امنیت یک کشور از دیگر انحرافات این بازی است که سازندگان عامدان چنین توهنی به پرچم عزیزمان کرده اند و سعی دارند که با استفاده از جنگ نرم در ذهن و فکر نوجوانان و جوانان رسوخ کنند.

پرچم واژگون در بازی Splinter Cell

استفاده از دیالوگ های فارسی در بازی ، استفاده از کلمات فارسی به صورت مکرر  نام ایران ،بندر عسلویه ، مهندسین شمیی ، بانک بازرگانی جهرم ، بندر لندن آیا بدون هیچ طرح و برنامه ای و کاملا به صورت اتفاقیست؟

بازی اسپلینتر سل ضد ایران - بازی های ضد ایراناثر رسانه و جنگ نرم ، شنیدن صدای شیطان در خانه های مان ، نفوذ دشمن از هر طریق (بازی،فیلم ، سریال و…) خودش می توان ثابت کند که دشمن از قدرت نظامی و روحیه شهادت طلبی و آمان خواهی ملت ایران به شدت می ترسد و قطعا می داند در جنگ رو در رو نمی تواند مانند توهمات سینمایش پیروز میدان و منجی بشریت باشد برای همین دست به نفوذ  رسانه ای کرده تا افکار را منحرف کرده و دنیارا به تسخیر خود دربیاورد ، دجالی که زیر پایش ، الاغی است خاکستری رنگ که هر گام الاغ او یک میل راه باشد … از هر موی الاغ دجال نغمه ای به گوش می رسد و آن باعث جذب افراد منافق و کفار می شود. آیا چنین مرکب سریعی همان رسانه نیست که امروز از هر تار مویش ساز ها متفاوت ، تفکرات و نفوذ های متفاوتی به گوش می رسد؟ . نقد و بررسی بازی Splinter Cell – نت پاک – #ر_ک


Tom Clancy’s Splinter Cell is a series of award-winning stealth video games, the first of which was released in 2002, and their tie-in novels. The protagonist, Sam Fisher, is a highly trained agent of a fictional black-ops sub-division within the NSA, dubbed “Third Echelon”. The player controls Fisher to overcome his adversaries in levels (created using Unreal Engine and emphasising light and darkness as gameplay elements). All the console and PC games in the series were critically acclaimed, and the series is commercially successful. The series, along with Assassin’s Creed, is considered to be one of Ubisoft’s flagship franchises,[1] selling more than 31 million copies as of 201


• گالری بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 به زودی …

 

نقد و بررسی بازی Splinter Cell – نقد و بررسی بازی Splinter Cell – نقد و بررسی بازی Splinter Cell – نقد و بررسی بازی Splinter Cellدانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 – بازی تفنگی اکشن – بازی مخفی کاری – بازی تفنگی مخفی کاری + ترینر – Splinter Cell 7 دانلود بازی اسپلینتر سل ۲۰۱۸ / دانلود اخرین نسخه بازی اسپلینتر سل ۷ / دانلود کرک اسپلینتر سل ۲۰۱۸ / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد اسپلینتر سل ۷ – دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 – بازی تفنگی اکشن – بازی مخفی کاری – بازی تفنگی مخفی کاری + ترینر – Splinter Cell 7 دانلود بازی اسپلینتر سل ۲۰۱۸ / دانلود اخرین نسخه بازی اسپلینتر سل ۷ / دانلود کرک اسپلینتر سل ۲۰۱۸ / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد اسپلینتر سل ۷

 

≡تریلر گیم پلی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 به زودی …


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
DirectX: Version 11
Additional Notes: Video Preset: Lowest (720p)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
Additional Notes: Video Preset: High (1080p)

 

مشخصات بازی : 

 نام بازی : Tom Clancy’s Splinter Cell 2018

 سبک بازی : بازی اکشن یوم شخص مخفی کاری

 سال انتشار : ۲۰۱۸

• سازنده بازی : Ubisoft

• انتشار دهنده : Ubisoft

• رده سنی : ۱۸+

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : Yes

 قابلیت چند نفره  : Yes

• قابلیت Yes : co -op

 صفحه بازی در استیم : Yes /  Click Here

• حجم بازی : ۷۰ گیگابایت

• فرمت فایل : RAR / ISO

• امتیاز بازی : ۱۰۰ / —

• رمز فایل : netpaak.com

• راهنما و نکات :

  • ابتدا بازی را با دانلود منیجیر IDM دریافت کنید | فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید. || هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید. || کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
  • راهنمای نصب:

    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار  باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.گیم پاگ | Game Paak


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان

===========

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018

Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 قرار است در سال ۲۰۱۸ برای PlayStation 4 و Xbox One و همچنین pc منتشر شود

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 - نسخه Fitgirl , Corepack ,Codex دانلود ترینر سالم و معتبر Tom Clancy’s Splinter Cell 2018


‫3 دیدگاه ها

  1. دمتون گرم عجب نقد و بررسی کردید.
    این اولین بار نیست و آخرین بار هم نیست که با ساخت فیلم ها و بازی های که ایران رو بد جلوه میدن قصد تخریب و ضعیف نشون دادن ایرانیا هستن
    به نظر من باید این بازیها رو کرد تا بفهمیم چه فکر هوایی تو ذهنشون دارن…. باید بازی رو کَرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا