تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتر

دانلود بازی TRON Evolution + All DLC نسخه کامل و فشرده – دانلود بازی ترون برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی TRON Evolution + All DLC نسخه کامل و فشرده – دانلود بازی ترون برای کامپیوتر

TRON Evolution نام یک بازی ویدئویی می باشد که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است. این عنوان که برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر گردید در جشنواره بازی های ویدئویی Spike معرفی گردید. ترون یک بازی اکشن سوم شخص می باشد که برخی از المان های بازی های نقش آفرینی نیز در آن دیده می شود. بخش گیم پلی بازی به طور کلی روی مبارزات تن به تن و حرکات آکروباتیک تمرکز دارد و خب همین ویژگی باعث تکراری شدن بازی پس از مدتی می شود.

البته سازندگان بخش مبارزات تن به تن را به خوبی طراحی کرده اند و این بخش از کیفیت لازم برخوردار است ولی نبود یک هدف کلی در گیم پلی بازی باعث شده تا شاهد بازده خوبی در این بخش نباشیم.در بخش گرافیکی نیز گرچه شاهد یک انقلاب در بازی های ویدئویی نیستیم اما بافت های بازی از کیفیت لازم برخوردار بوده و طراحی و رنگ بندی بازی نیز با جو داستان آن هماهنگی دارد.

نقدهای بازی Disney TRON Evolution :

از دید منتقدین TRON Evolution یک عنوان معمولی قلمداد شد و در نتیجه سرنوشت بازی هایی که از روی فیلم ها ساخته می شوند، هم چنان در وضعیت آشفته ای قرار دارد. ترون، بر خلاف تریلرهای نسبتا جذاب خود نتوانست آن چیزی که گیمرها انتظار داشتند را عرضه کند و در نتیجه خیلی زود از یاد و خاطره بازیباز فراموش می شود. اگر از طرفداران متعصب فیلم ترون نیستید، دلیل خاصی برای تجربه ی این عنوان توسط شما وجود ندارد.


دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Disney TRON Evolution برای کامپیوتر و دانلود Disney TRON Evolution برای pc و دانلود بازی ترون دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی Disney TRON Evolution , دانلود Disney TRON Evolution دانلود بازی ترون نسخه complete edition

netpaak.ir telegram دانلود بازی TRON Evolution + All DLC نسخه کامل و فشرده – دانلود بازی ترون برای کامپیوتر
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

سیستم مورد نیاز بازی Disney TRON Evolution

OS: Microsoft Windows 7 / Vista SP2 / XP SP3
Processor: Intel Pentium D Processor 3 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+
Memory: ۱۵۳۶ MB RAM
Graphics: Direct X 9.0c compliant video card with 256MB RAM (NVidia 8800 GT or higher, ATI • Radeon HD 3870 or higher). 3D Video card supporting Shaders 3.0.
Additional Notes: Onboard (built-in) integrated chipsets are not supported

پیج بازی در :  Wiki – Youtube – Steam


ویدیو تریلر بازی Disney TRON Evolution

 


لینک دانلود بازی کامپیوتر Disney TRON Evolution

حجم بازی :۴ گیگابایت

دانلود بازی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا