تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های سرگرم کنندهبازی های کم حجمبازی های کودکانه

دانلود بازی Trover Saves the Universe + dlc+ نسخه fitgirl , corepack

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود بازی Trover Saves the Universe + dlc+ نسخه fitgirl , corepack

دانلود Trover Saves the Universe برای pc

Trover Saves the Universe نام یکی از بازی های انحصاری پلی استیشن ۴ بود که به جهت محبوبیت بسیار زیادی که بدست آورد برای رایانه های شخصی نیز منتشر شده است.

با وجود آن که تنها چند روز از انتشار این عنوان بر روی رایانه های شخصی می گذرد، تمامی محافل دنیای گیم در حال صحبت در مورد این بازی می باشند.

در حقیقت Trover Saves the Universe در عین سادگی تمامی که دارد بسیار سرگرم کننده است و احتمالا می تواند در دسته ی بهترین بازی های مستقل سال های اخیر قرار گیرد. نکته ی جالب در مورد این بازی آن است که از تکنولوژی VR نیز ساپورت می کند اما در عین حال با مانیتور های معمولی نیز قابل تجربه است. دانلود بازی Trover Saves the Universe در ادامه

netpaak.ir telegram دانلود بازی Trover Saves the Universe + dlc+ نسخه fitgirl , corepack

درباره بازی Trover Saves the Universe :

کمپانی سونی این بازی را در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ به بازیبازان معرفی کرد. از همان ابتدا مشخص بود که سونی حساب ویژه ای را بر روی این بازی باز کرده است و می داند که برای به دست گرفتن این ژانر باید تمام تلاش خودش را به کار بگیرد و به حمایت همه جانبه از استودیوی سازنده دست بزند.

نتیجه نهایی نیز کاملا ثابت کرد که چرا سونی برنده ی کامل نسل هشتم بوده است. در حقیقت ساپورت کامل تیم های سازنده در کنار بودجه ی مناسب همه ی شرایط لازم را برای ساخت یک بازی فوق العاده جذاب فراهم می آورد و این کاریست که سونی خوب از پس آن بر می آید..

Trover Saves the Universe به گفته ی کاربران شبکه ی استیم حدود ۶ ساعت گیم پلی دارد و در این ۶ ساعت می تواند شما را شگفت زده نماید.

این بازی انتخابی بسیار خوب برای گیمرهایی است که به دنبال استفاده از فسفرهای مغزشان هستند و در عین حال می خواهند از یکی از بازی های خوب سال های اخیر نیز بهره ببرند. انحصاری زمانی پلی استیشن ۴ حالا برای مایکروسافت ویندوز نیز عرضه شده و PC بازان بار دیگر می توانند از یکی دیگر از بازی های انحصاری پلی استیشن لذت ببرند.

برای دانلود بازی Trover Saves the Universe با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Trover Saves the Universe برای pc

دانلود بازی کامپیوتر Trover Saves the Universe دانلود بازی Trover Saves the Universe دانلود Trover Saves the Universe برای pc


تریلر این بازی

Description

Trover Saves the Universe Description

Trover Saves the Universe. Trover Saves the Universe. 7.8. Generally favorable reviews- based on 72 Ratings. Summary: Your dogs have been dognapped by a beaked lunatic who stuffed them into his eye holes and is using their life essence to destroy the universe.

سیستم مورد نیاز بازی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better
Storage: 20 GB available space

لینک های دانلود

دانلود بازی Trover Saves the Universe با حجم ۲٫۳ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا