تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های سرگرم کنندهبازی های کم حجمبازی های ماجراجویی

دانلود بازی Youropa برای pc + کرک + اپدیت + بازی کم حجم ۲۰۱۸

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Youropa برای pc بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم

دانلود بازی Youropa همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم ایروپا

jRI7haSNScGmVlrj2ys7 youropa hero landscape 1080 1000 دانلود بازی Youropa برای pc + کرک + اپدیت + بازی کم حجم ۲۰۱۸

 نسخه SKIDROW بهمراه اپدیت اضافه شد  

گیمر در دانلود بازی Youropa در حالی از خواب بیدار می شود که در یک درخت به دام افتاده است و هیچ چیزی را از دلیل این موضوع به یاد نمی آورد. شما باید در دنیای این بازی که شهری شناور در آسمان می باشد و به صورت عجیبی تکه تکه شده است به کشف و جستجو پرداخته و به این موضوع بپزدازید که چه کسی هستید و در کجای این دنیا قرار گرفته اید.

گیم پلی این بازی بدین صورت می باشد که می توانید از جای دیوار به بالا رفته و دوربین نیز همراه با شما حرکت خود را خواهید داشت.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Youropa برای pc + کرک + اپدیت + بازی کم حجم ۲۰۱۸
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

این سبک از گیم پلی جذابیت بالایی دارد و شما می توانید تا در هر سطحی در دنیای بازی حرکت کنید و محدودیتی نداشته باشید. پازل ها و کلا فیزیک بازی دارای پیچیدگی های خاصی است و شما نیز می توانید با استفاده از توانایی های منحصربفرد خود به تکامل و کاوش در دنیای بازی بپردازید.

توانایی های جدید در انتظار شما می باشند تا شما به سراغشان رفته و آنها را کشف کنید.

سطوح مختلفی در بازی Youropa شاهد هستیم که می توانید تجربه جذابی از انها داشته باشید و ابزارهای ساده ای را برای صعود بیشتر در بازی مورد استفاده قرار دهید. شخصیتی که شما دارید بسیار حساس و حیاتی است و باید از تمامی توانایی های منحصربفرد خود برای حل پازل ها استفاده کنید و چالش ها را یک به یک پشت سر گذارید.

ابعاد سوم در این بازی به چالش کشیده می شوند و شما دائما با پازل های فیزیکی روبرو می شوید که هر کدام خطرات خاصی را برای شما دارند و باید در جهان انتزاعی بازی انتظار هر چیزی را داشته باشید.

سطوح دانلود بازی Youropa واقعا شگفت انگیز هستند و باید انتظار هر چیزی را در بازی داشته باشید. به مرور شاهد شکسته شدن قوانین فیزیک در این بازی خواهید بود و می توانید به صورت منطقی و جذابی شخصیت و شهر خود را از نو بسازید و در ان غرق شوید.

دانلود بازی Youropa  ایروپا کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Description

Waking up trapped in a tree, with no recollection of anything, you must explore a strange fragmented city floating in the sky to learn who you are and where you fit into the world.

You play a You (short for Youropean), a small humanoid with suction cups instead of feet, which allows you to walk up walls and on ceilings. You must use your unique ability to solve a constantly evolving set of challenges. You will encounter physical puzzles, riddles, ferocious enemies, environmental hazards and more, in an abstract but logical universe that challenges your perception of the 3rd dimension.



 مشخصات بازی : 

 نام بازی : Youropa

 سبک بازی : Action, Adventure, Indie

 سال انتشار : ۲۷ Jun, 2018

• سازنده بازی : frecle ApS

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : No

 قابلیت چند نفره  : No

• فرمت فایل : RAR / ISO

•  امتیاز بازی : ۶٫۸ / ۱۰ 

• رمز فایل : netpaak.com


 حداقل سیستم مورد نیاز : 

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel I5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 600 series / Radeon HD 7000 series / Intel HD 4000 series
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB available space

 سیستم پیشنهادی : 

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel I5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 600 series / Radeon HD 7000 series / Intel HD 4000 series
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB available space


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HD  

۳۰ دقیقه از بازی را در یوتیوب تماشا کنید

دانلود تریلر بازی


 Download links 

 ورود به بخش گیم 

 

| نظر یا تجربیات خود را در رابطه با این بازی با ما به اشتراک بگذارید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا