تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
سریال

دانلود سریال شرلوک هلمز Sherlock دوبله فارسی – فصل ۱ تا ۵ کیفیت ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

4/5 - (12 امتیاز)

دانلود سریال شرلوک Sherlock دوبله فارسی – فصل ۱ تا ۵ کیفیت ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

دانلود سریال شرلوک Sherlock فصل دوم با دوبله فارسی فصل ۱ فصل ۲ فصل ۳ فصل ۴ فصل ۵

دانلود سریال Sherlock شرلوک با دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال Sherlock دانلود کامل سریال شرلوک هلمز دوبله

 دانلود سریال شرلوک هلمز - دانلود سریال Sherlock

دانلود دوبله فارسی سریال شرلوک هلمز Sherlock کیفیت ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

سریال شرلوک (به انگلیسی: Sherlock) یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که اقتباسی به‌روز شدهٔ از داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این سریال توسط استیون موفات و مارک گیتیس ساخته شده‌است و در آن بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷، چهار فصل از سریال تولید و پخش شده‌ است.

netpaak.ir telegram دانلود سریال شرلوک هلمز Sherlock دوبله فارسی - فصل ۱ تا ۵ کیفیت ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

شرلوک یک سریال تلویزیونی جرم و جنایت انگلیس است که براساس داستانهای کارآگاهی شرلوک هولمز ، سر آرتور کانن دویل ساخته شده است. با ایجاد استیون موفات و مارک گتیس ، آن را بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن به عنوان دکتر جان واتسون بازی می کنند. ۱۳ قسمت تولید شده است که چهار سریال سه قسمت از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ پخش می شود و یک قسمت ویژه که در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۶ پخش می شود.

این سریال در روزهای امروزی تنظیم شده است ، در حالی که ویژه یک و یک ویژه فانتزی دوره ای ویکتوریا است. داستان های اصلی هولمز. شرلوک توسط شبکه انگلیسی انگلیس بی بی سی به همراه هارتسود فیلم تولید می شود ، با مفت ، گتیس ، سو ورته و ربکا ایتون به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کنند. این سریال توسط ایستگاه آمریکایی WGBH-TV بوستون برای سریال گلچین شاهکار خود در PBS پشتیبانی می کند ، جایی که در ایالات متحده نیز پخش می شود.

دانلود سریال شرلوک هلمز Sherlock دوبله فارسی

این سریال در درجه اول در کاردیف ، ولز فیلمبرداری می شود ، با خیابان شمالی گورور در لندن که برای عکس های بیرونی هولمز و اقامتگاه خیابان بیکر ۲۲۱B واتسون مورد استفاده قرار می گیرد. شرلوک به خاطر کیفیت نگارش ، بازیگری و کارگردانی خود مورد ستایش قرار گرفته است. این جوایز برای جوایز بی شماری از جمله Emmy ، BAFTAs و یک گلدن گلوب نامزد شده است ، و جوایز مختلفی را در انواع مختلف کسب کرده است.

این نمایش در ۶۶ دسته جوایز Primetime Emmy در سه گروه برنده شد از جمله بازیگر نقش برجسته رهبر در یک Miniseries یا فیلمی برای Cumberbatch ، بازیگر نقش مکمل مرد برجسته در یک Miniseries یا یک فیلم برای فریمن و نوشتن برجسته برای یک Miniseries ، فیلم یا Dramatic Special for Moffat . دو سال بعد ، برنده فیلم تلویزیونی برجسته شد. علاوه بر این ، این نمایش نیز در سال ۲۰۱۱ با یک جایزه پابودی مورد تقدیر قرار گرفت. سری سوم از سال ۲۰۰۱ به تماشای سریال درام انگلستان تبدیل شد.  شرلوک به ۱۸۰ منطقه فروخته شده است.

 دانلود سریال شرلوک هلمز - دانلود سریال Sherlock
دانلود سریال Sherlock شرلوک هلمز

دانلود دوبله فارسی سرریال شرلوک هلمز Sherlock

همه این سریال ها در DVD و Blu-ray به همراه نسخه های کراوات از داستانهای اصلی منتخب کانن دویل و یک موسیقی متن فیلم اصلی تهیه شده توسط دیوید آرنولد و مایکل پریز منتشر شده اند. در ژانویه سال ۲۰۱۴ ، این برنامه برنامه رسمی موبایل خود را با نام Sherlock: The Network راه اندازی کرد.
شماری
اپیزود ویژه کریسمس سریال نیز برنده بهترین فیلم تلویزیونی از این مراسم شد. همچنین شرلوک در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه پیبادی شد. شرلوک در ۱۸۰ کشور دنیا پخش و دیده شده‌است. فصل سوم این سریال موفق شد رکورد پربیننده‌ترین برنامه از سال ۲۰۰۱ تاکنون در بریتانیا را بنام خود ثبت کند. دانلود سریال Sherlock شرلوک با دوبله فارسی کیفیت ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

نام اثر: سریال شرلوک Sherlock – فصل اول – فصل دوم – فصل سوم – فصل چهارم

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیازIMDb 9.2/10

محصول: آمریکا دانلود سریال شرلوک

کارگردانان : Paul McGuigan , Nick Hurran , Coky Giedroyc

ستارگان : Benedict Cumberbatch , Martin Freeman , Una Stubbs

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: هر قسمت میانگین ۴۲ دقیقه

سال تولید: ۲۰۱۰

داستان سریال شرلوک هلمز :

این سریال زیبا در مورد شرلوک هلمز هست ولی نه اون شرلوک هلمزی که همه میشناسیم. در این سریال شرلوک هلمز عصر جدید رو خواهیم دید ولی به نحوی تازه و وفادار به شرلوک هلمز قدیمی . شرلوک هلمزی که وبسایت دارد. به خبرنگارها اس ام اس می دهد ولی در عین حال خصوصیات اخلاقی شرلوک هلمز را حفظ کرده است و پرونده ها را به همان گونه حل میکند.

دانلود سریال شرلوک هلمز Sherlock

رایگان سریال Sherlock,  دانلود سریال شرلوک هلمز دوبله فارسی بدون سانسور / دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی / دانلود سریال شرلوک هلمز دوبله فارسی bbc / دانلود سریال شرلوک هلمز قدیمی با دوبله فارسی 

دانلود سریال شرلوک هلمز فصل ۴ دوبله فارسی بدون سانسور 

دانلود زیرنویس سریال شرلوک هلمز / دانلود فیلم سینمایی شرلوک هلمز دوبله فارسی دانلود سریال شرلوک هلمز دوبله فارسی bbc


Sherlock is a crime drama television series based on Sir Arthur Conan Doyle’s Sherlock Holmes detective stories. Created by Steven Moffat and Mark Gatiss, it stars Benedict Cumberbatch as Sherlock Holmes and Martin Freeman as Doctor John Watson. Thirteen episodes have been produced, with four three-part series airing from 2010 to 2017,  along with Hartswood Films, with Moffat, Gatiss, Sue Vertue and Rebecca Eaton serving as executive producers.The series is primarily filmed in Cardiff, Wales, with North Gower Street in London used for exterior shots of Holmes and Watson’s ۲۲۱B Baker Street residence.

Sherlock has received critical acclaim, with many reviews praising the quality of the writing, performances, and direction. Sherlock has been nominated for numerous awards including Emmys, a Miniseries, Movie or a Dramatic Special for Moffat. Two years later, it won Outstanding Television Movie. In addition, the show was also honoured with a Peabody Award in 2011. The third series has become the UK’s most watched drama series since 2001. Sherlock has been sold to 180 territories.wikipedia

دانلود سریال شرلوک Sherlock فصل دوم / دانلود سریال شرلوک Sherlock فصل دوم



نسخه اصلی دوبله فارسی

««فصل اول»»
دانلود قسمت ۰۱: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p
دانلود قسمت ۰۲: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p
دانلود قسمت ۰۳: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p

««فصل دوم»»
دانلود قسمت ۰۱: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p
دانلود قسمت ۰۲: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p
دانلود قسمت ۰۳: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p

««فصل سوم»»
دانلود قسمت ۰۱: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p
دانلود قسمت ۰۲: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p
دانلود قسمت ۰۳: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p

مخصوص کریسمس

دانلود قسمت ۰۰: نسخه ۱۰۸۰p | نسخه ۷۲۰p | نسخه ۴۸۰p


لینک های دانلود فصل چهارم


‫19 دیدگاه ها

    1. اقا میتونی با خوانواده نبینی خو این سانسور شه ما چی ببینیم به مولا من سریال واندا ویژن رو بدون سانسور پیدا نکردم با سانسور پیدا کردم که ۵۰ دیقه فیلم فقط ۲۳ دیقه بود صحنه بد دیدی اپ اینشات رو تو گوشیت نصب کن کلا ۵۰ مگ حدودا بشین خیلی تمیز کات کن ۵ دیقه طول میکشه ببین فیلمت رو

    2. اقای ناشناس یا دیدگاه خانواده ات رو نسبت به فحش و پورنوگرافی عوض کن یا برو از یک سایت دیگه که سانسورشو گذاشته دانلودش کن .

    3. این فیلم را سازنده اش اینظور ساخته شما که میخواین با سانسور ببینید با خانواده تلوزیون جمهوری اسلامی کلی فیلم زیبا مخصوص شما ساخته برین اون ها را ببینید این را یذارید برای بقیه

  1. برای این که شما رو مطمئن کنم که سانسور نشده میتونین به فصل ۲ قسمت ۱ و زمان ۰۰:۲۴:۱۰ مراجعه کنید. این سریال اصلا سانسور نشده.

    1. سلام دوست عزیز ما این سریال با عنوان سانسور در منبع معتبری اوردیم . حتما بررسی میکنیم .

  2. سلام
    لطفا در سانسور کردن این سریال تجدید نظر فرمایید
    الان برای نماش خانوادگی مناسب نیست

    ممنون

    1. سلام دوست خوب . موقع اپلود با دیگر نسخه ها اشتباهی اپلود شده . بزودی اسلاح میشه لینک ها . ممنون بابت اطلاع رسانیتون

    1. عزیز من نوشتین بدون سانسور اومدم دانلود کردم میبینم سانسور شده این چ وضعشه چرا دروغ تحویل مردم میدین

    1. سلام دوست خوبم . اگه با کامپیوتر هستید همه رو انتخاب کنید و بعد با دانلود منیجر دانلود فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا