تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاکسریالسریال خارجی

دانلود سریال قصه های جزیره دوبله فارسی کیفیت عالی Road to Avonlea 1990 همه قسمت ها با لینک مستقیم hd

4.5/5 - (4 امتیاز)

دانلود سریال قصه های جزیره دانلود قصه های جزیره  دانلود سریال خارجی قصه های جزیره با دوبله فارسی و کیفیت عالی 

دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود سریال قصه های جزیره مجموعه تلویزیونی قصه های جزیره فصل اول ۱ , فصل دوم ۲ , فصل سوم ۳ , فصل چهارم ۴ , فصل پنجم ۵

سریال خارجی قصه های جزیره سریال تلویزیونی قصه های جزیره

ghesehayejazire4 دانلود سریال قصه های جزیره دوبله فارسی کیفیت عالی Road to Avonlea 1990 همه قسمت ها با لینک مستقیم hd

نسخه دوبله فارسی قسمت ۱ تا ۷۷ در ادامه مطلب …

درباره سریال تلویزیونی قصه های جزیره

قصه‌های جزیره محصول سال ۱۹۸۹ یک سریال پربیننده و مشهور به شمار می‌رود این مجموعه در اوایل با نام «قصه‌های جزیره» و بعدها با نام «جاده‌ای به آوونلی» درست شده‌است.این مجموعه چندین سال بر روی کانال‌های کانادا و ۱۶۰ کشور پخش می‌شده و پر طرفدارترین مجموعه در کانادا به شمار می‌رفته.کارگردان قصه‌های جزیره «کوین سالیوان» پس از ساخت «آنی از گرینگیبل» تصمیم به ساخت مجموعه‌ای دیگر می‌گیرد و با الهام از داستان‌های «مونت کومری» نویسنده و کارگردان چنین داستان‌ها و مجموعه‌های جذابی این مجموعه را کارگردانی می‌کند.

netpaak.ir telegram دانلود سریال قصه های جزیره دوبله فارسی کیفیت عالی Road to Avonlea 1990 همه قسمت ها با لینک مستقیم hd

قصه‌های جزیره در سال ۱۹۸۹ یعنی درست بعد از آنی از گرین گیبل ساخته شد این داستان به زندگی «خانواده کینگ» در اوائل قرن بیستم می‌پردازد و داستان بر روی دختری بنام سارا استنلی (سارا پلی) که به این شهر نقل مکان کرده و در کنار آنها زندگی می‌کند می‌چرخد و با مشکلاتی همچون رفتارهای ارباب منشی و مغرورانه فلسیتی کینگ (جما زامپروگنا) و رفتار موزیانه فلیکس (زاخاری بنت) روبرو می‌شود.

سارا در خانه خاله بزرگش هتی کینگ (جکی باروس) بزرگ می‌شود و برای تحصیل به دانشگاه رفته و برای ازدواج دوباره به آوونلی دهکده‌ای که در آن بزرگ شده باز می‌گردد.
بازیگران مجموعه قصه های جزیره : سارا پلی، جما زامپروگنا، مایکل ماونن، زاخاری بنت، جکی باروس، سدریک اسمیت، للی کدیو..

دانلود سریال Road to Avonlea 1990

Road to Avonlea یک سریال تلویزیونی کانادایی است که برای اولین بار در کانادا بین ۷ ژانویه ۱۹۹۰ و ۳۱ مارس ۱۹۹۶ و در ایالات متحده از ۵ مارس ۱۹۹۰ شروع شد. این برنامه توسط کوین سالیوان ساخته و توسط سالیوان فیلمز تهیه شده است (بعدا Sullivan Entertainment با همکاری شرکت پخش کانادا (CBC) و کانال دیزنی ، با بودجه اضافی از شرکت Telefilm Canada. کانال دیزنی پخش سریال در ایالات متحده را از ۵ مارس ۱۹۹۰ آغاز کرد و پخش آن را در ژانویه ۱۹۹۷ ادامه داد.

این سریال با اقتباسی از تعدادی از رمان های لوسی ماد مونتگومری ساخته شد ، که بسیاری از شخصیت ها و قسمت های این سریال الهام بخش بودند. توسط داستانهای او برخی از قسمت های نمایش توسط نویسندگان مختلف به کتابهای مستقل تبدیل شده است.  حدود ۳۰ عنوان منتشر شده است. در ایالات متحده ، عنوان آن به سادگی Avonlea کوتاه شد ، و تعدادی از قسمت ها دوباره چاپ و دوباره ترتیب داده شدند. هنگامی که این سریال در VHS و DVD در ایالات متحده منتشر شد ، این عنوان از Road to Avonlea به Tales از Avonlea تغییر یافت.

دانلود سریال قصه های جزیره , دانلود سریال خارجی قصه های جزیره دوبله فارسی + زیرنویس فارسی دوزبانه بدون سانسور و سانسور شده کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل

تیزر


+   لینک های دانلود سریال قصه های جزیره  +

لینک های دانلود سریال خانوادگی قصه های جزیره

دوبله فارسی قسمت اول تا آخر

***

لینک های دانلود کیفیت عالی قسمت ۱ تا 77

***


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا