تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
سریال ایرانی

دانلود سریال قهوه تلخ (تا قسمت آخر) کیفیت 480-720-1080

5/5 - (5 امتیاز)

دانلود سریال قهوه تلخ

دانلود سریال قهوه تلخ

دانلود سریال قهوه تلخ (تا قسمت آخر) کیفیت 480-720-1080

دانلود قهوه تلخ دانلود سریال قهوه تلخ


دانلود قهوه تلخ یک سریال تاریخی- کمدی ایرانی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی مجید آقاقلیان و حمید آقاقلیان است. سه قسمت در یک زمان (تقریبا هر هفته) در سه VCD یا یک DVD با قیمت 25000 ریال (در آن زمان تقریباً 2.50 دلار) در ایران منتشر می شود. اولین مجموعه از قسمت ها در 13 سپتامبر 2010 منتشر شد.

تولید این سریال از خرداد 1388 آغاز شد و قرار بود قهوه تلخ برای تلویزیون تولید شود و از صدا و سیما پخش شود اما به دلیل اختلافات مختلف بین صدا و سیما و تهیه کنندگان سریال قهوه تلخ پخش نشد. دلیل ادعایی اختلاف نظر بین سازندگان و صدا و سیما این بود که سازندگان موظف بودند تمام تبلیغات این سریال قهوه تلخ را به عنوان پرداخت هزینه خود استفاده کنند، اما صدا و سیما از موافقت خودداری کرد. یکی دیگر از دلایل شایعه شده اختلاف نظر در مورد محتوای برنامه ریزی شده سریال بود. مقامات صدا و سیما در نهایت از نمایش قهوه تلخ خودداری کردند و این سریال قهوه تلخ در نهایت در قالب VCD در مراکز مختلف در سراسر ایران توزیع شد.

netpaak.ir telegram دانلود سریال قهوه تلخ (تا قسمت آخر) کیفیت 480-720-1080
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

خلاصهٔ داستان هر مجموعه قهوه تلخ

خلاصهٔ داستان هر مجموعه قهوه تلخ

۱
داستان با نیما زند کریمی که استاد دانشگاه در رشته تاریخ است، آغاز می‌شود. او از لحاظ مالی در مضیقه است و پس از مدتی، به این نتیجه می‌رسد که کسی در این کشور به فوق لیسانس تاریخ اهمیتی نمی‌دهد و تصمیم می‌گیرد به‌طور کلی تاریخ را کنار بگذارد و سعی می‌کند همهٔ کتابهایی که در این زمینه دارد را به کتابخانه اهدا کند. اما وقتی که می‌خواست همه کتاب‌هایش را اهدا کند، با دختری به نام رؤیا اتابکی آشنا می‌شود که دانشجوی علاقه‌مند و مطلع از رشته تاریخ بوده و در حال تکمیل پایان‌نامهٔ خود است.

آنها در ادامه، به دنبال موضوعی راجع به پنج سال از تاریخ اواخر دورهٔ زندیه به راه می‌افتند. در حالی که از هم جدا شده‌اند، تلفنی مشکوک به نیما می‌شود که او را برای پیدا کردن جواب سوالاتش به کاخ نیاوران دعوت می‌کند. در آنجا نیما قهوه ای تلخ می‌نوشد و پس از آن با صحنه‌های عجیبی روبرو می‌شود.

مراسم سومین سالگرد تاجگذاری جهانگیرشاه دولو در حال برگزاری است که در تهران تاجگذاری می‌کند. نیما ابتدا فکر می‌کند که این یک نمایش تئاتر کمدی تاریخی است و همه افراد بازیگر هستند؛ و با حرکات جمع به خنده می‌افتد که (در اواخر قسمت سوم) شاه از دست او عصبانی شده و دستور می‌دهد تا در مله عام سر از تنش جدا کنند. اما با وساطت خوابگذار نستر آقاخان داموس الملک، وی را به زندان می‌برند و قرار می‌شود که فردا او را به قتل برسانند. نیما در آنجا از طریق یکی از زندانیان متوجه می‌شود که در چه برههٔ تاریخی ای گرفتار شده‌است.

دانلود سریال قهوه تلخ در ادامه مطلب

۲
نیما که در آستانه اعدام قرار گرفته، لحظاتی قبل از اجرای حکم با توجه به اطلاعاتی که در روزگار خود در رابطه با آن دوره زمانی (و به کمک رؤیا اتابکی) بدست آورده، زلزله را پیشگویی می‌کند و جان جهانگیر شاه را از مرگ نجات می‌دهد. بدین ترتیب از مرگ نجات یافته و در داخل دربار، به او لقب مستشارالملک(معاون و مشاور ارشد شاه) داده می‌شود.


۳
از آنجا که هیچ‌کدام از همسران شاه برای او پسر به دنیا نیاورده‌اند، جهانگیر شاه نگران می‌شود و به فکر ازدواج با دختری دیگر می‌افتد تا برای حکومت وارثی بیاورد تا پسر جهانگیر بعد از او حاکم ایران شود. برای همین به برای دیدار با امپراتور روسیه به آنجا سفر می‌کند و در آنجا با زنی به نام کاترین پسرزا آشنا می‌شود و به او لقب سوگلی دربار را می‌دهد.


۴
کاترین پسرزا تصمیم به کم کردن روی فخرالتاج گرفته و به جهانگیر شاه می‌گوید تا برایش عروسی مجللی بگیرد. در این بین نیما (مستشارالملک)، به عنوان مسئول عروسی انتخاب می‌شود و از سوی دیگر، فخرالتاج قصد به هم زدن این عروسی را دارد. نیما به دلیل تهدیداتی که از سوی فخرالتاج به او شده‌است، می‌ترسد تا اگر به حرف او گوش ندهد عوامل فخرالتاج زیرآبش را پیش شاه می‌زنند. برای همین به این فکر می‌افتد که بهانه‌ای جهت برهم‌زدن عروسی بیاورد و به شاه می‌گوید که کسانی قصد دارند تا شاه را ترور کنند و مراسم عروسی عقب می‌افتد.


۵
اشتباهی صورت می‌گیرد و به جای سوء قصد کنندگان ظاهری، سوء قصد کنندگان واقعی وارد قصر می‌شوند و تا بالای سر جهانگیر شاه می‌رسند و تصمیم می‌گیرند تا شاه را بکشند. بلد الملک وزیر کشور شاه از راه می‌رسد و از جان پادشاه محافظت می‌کند. فردای آن روز، کاترین تصمیم می‌گیرد تا برای شاه یک مهمانی به مناسبت رفع بلا برگزار کند. در مراسم در حین هدیه دادن الماس کوه نور به کاترین توسط شاه، ناز خاتون دختر اعتماد الملک که در فرانسه تحصیل می‌کرد، به کاخ بر می‌گردد.


۶
داستان این مجموعه دربارهٔ نازخاتون و عشق برزو وزیر جنگ شاه به وی است. از طرفی هم از آن جایی که نازخاتون بسیار شبیه رؤیا اتابکی است، مستشارالملک تصور می‌کند که وی هم مانند خودش با قهوه به این دوران آمده‌است، ولی با بررسی بیشتر می‌فهمد که نازخاتون در واقع جد رؤیا اتابکی است؛ و خود، عاشق او می‌شود. البته با برزوخان مشکل پیدا می‌کند.


۷
مستشارالملک برای پس گرفتن چمدانش، مجبور می‌شود برای بیخودی الملک پسر صدر اعظم، کلاس برگزار می‌کند و به او نحوهٔ صحبت و ابراز علاقه با لعبت دختر شاه را آموزش می‌دهد. بیخودی پیش لعبت می‌رود و لعبت از سر ناچار، پیشنهاد ازدواج او را قبول می‌کند. در حین بله گفتن لعبت به خواستگاری بیخودی الملک، بلوتوس کبیر(کسی که ادّعا کرده بود که شاهزاده یونانی است و از دست سربازان عثمانی فرار کرده‌است) وارد کاخ می‌شود. درباریان به خصوص بیخودی الملک که از بلوتوس خوششان نمی‌آید، نقشه قتل بلوتوس را می‌کشند و …

دانلود سریال قهوه تلخ در ادامه مطلب


۸
درباریان تصمیم می‌گیرند تا بلوتوس را بربایند. بلوتوس با زرنگی، لباس خود را با بیخودی عوض می‌کند و ربایندگان به جای آن، بیخودی را می‌ربایند. با ناپدید شدن بیخودی الملک، اتابک اعظم با همدستی نظمیه، بلوتوس را مسئول این واقعه قلمداد می‌کنند و مستشار را هم به جرم همکاری با او زندانی می‌کنند. دادگاه محاکمه بلوتوس و مستشار برگزار می‌شود و در پایان دادگاه، نازخاتون به توطئه توسط پدرش اعتراف می‌کند و درباریان به زندان می‌افتند. بلوتوس آنها را می‌بخشد و درباریان آزاد می‌شوند و بلوتوس به سِمَت مشاور ارشد قبله عالم می‌رسد.


۹
توپولوف، برادر کاترین از راه می‌رسد و این دو طی توطئه‌ای، باعث اخراج بلوتوس و مستشار از کاخ می‌شوند. سپس توپولوف، برزو خان سپهسالار وزیر دفاع را از کار برکنار می‌کند و خود به ریاست وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دربار منصوب می‌شود.


۱۰
توپولوف به خواستگاری لعبت می‌رود و دستور قتل مستشار و بلوتوس را می‌دهد. آن‌ها که دنبال راهی برای بازگشتند، با کمک برزوخان، مدرکی علیه توپولوف مهیا کرده و او را به زندان می‌اندازند و سپس بلوتوس با لعبت ازدواج می‌کند.

دانلود سریال قهوه تلخ در ادامه مطلب


۱۱
جهانگیرشاه بیمار می‌شود و قادر به اداره دربار نیست؛ بنابراین طی حکمی، بلوتوس را جانشین خود اعلام می‌کند. مستشار و بلوتوس هم تصمیم می‌گیرند که سر و سامانی به اوضاع دربار بدهند که در همین حین، قیصر الملوک خواهر بزرگ شاه وارد کاخ می‌شود.


۱۲
کاترین به همراه ژوزِفین و توپولوف، به دلیل اینکه بچه‌های او هم دختر بودند و برای جهانگیر شاه پسر نزاییده، از کاخ اخراج می‌شوند.مستشار که علت عقب ماندگی مملکت را بی‌سوادی شاه و درباریان می‌داند، تصمیم می‌گیرد با تشکیل کلاس درس، به درباریان و وزرا سواد بیاموزد.


۱۳
بلوتوس که برگزاری کلاس‌های سواد آموزی توسط مستشار را به نفع خود نمی‌داند، به فکر توطئه‌ای است که مستشار را از ادامه کار منصرف کند. در نتیجه کاری می‌کند که قیصر السلطنه با مستشار ازدواج کند؛ اما بعد متوجه می‌شود که اشتباه کرده و ممکن است مستشار از طریق قیصر السلطنه، بعد از جهانگیر شاه به پادشاهی برسد و او خود پادشاه نشود؛ سپس سعی می‌کند تا ازدواج مستشار و قیصر السلطنه را به‌هم بزند.

۱۴
مراسم خواستگاری مستشار و قیصر السلطنه، به دلیل لوزه نشان دادنِ مستشار به هم می‌خورد. شاه به خاطر این کارِ مستشار بیمار می‌شود و مجدداً قصد اعدام او را دارد؛ اما مستشار با معالجه شاه، بار دیگر از مرگ نجات می‌یابد.


دانلود قهوه تلخ در ادامه مطلب

۱۵
برزوخان به خواستگاری نازخاتون می‌رود. مستشار از این موضوع به شدت متأثر و غمگین شده و دربارهٔ این اتفاق، با بلوتوس مشورت می‌کند. بلوتوس که این وصلت را به نفع خود نمی‌داند، به فکر توطئه‌ای می‌افتد.

۱۶
الیزه پادشاه موناکو، وارد دربار می‌شود. برزو خان که درگیر مراسم ازدواج با نازخاتون می‌باشد، عاشق الیزه می‌شود و توطئه بلوتوس جواب می‌دهد. الیزه که می‌خواهد گاز را از ایران به کشور خودش ببرد، این پیشنهاد را به جهانگیرشاه می‌دهد؛ ولی مستشار مانع از امضای قرارداد می‌شود. الیزه به برزو خان می‌گوید که از جهانگیر شاه امضاء بگیرد و برزو خان از نادانی جهانگیرشاه استفاده و از او امضاء می‌گیرد. سپس مستشار، از اصلاح کردن وضع درباریان و شاه ناامید شده و تصمیم می‌گیرد که به شیراز، مرکز حکومت زندیه برود؛ اما نازخاتون به نزد او می‌رود و می‌گوید که به او علاقه دارد و از او می‌خواهد تا با هم به کاخ برگردند.

۱۷
مستشار و نازخاتون با هم ازدواج می‌کنند. بلوتوس از قدرت گرفتن مستشار در کنار اتابک اعظم ترسیده و به او اعتماد ندارد، اما مستشار او را قانع می‌کند و به او توضیح می‌دهد که می‌توانند به طریقی از تمام قدرت نزد شاه کم کنند؛ بنابراین تصمیم می‌گیرند که مجلس سنا را تشکیل دهند. اعضای این مجلس عبارت اند از: مستشار، بلوتوس (مشاور ارشد شاه)، باباشاه (پدر شاه)، فخرالتاج (همسر شاه)، داموس الملک (اعضای انتصابی) و دواء الملک، دامبول السلطنه، قرقی (آشپز شاه)، بلدالملک (وزیر کشور).

دانلود قهوه تلخ در ادامه مطلب

۱۸
نازخاتون و لعبت، به دنبال جلب رضایت باباشاه برای ازدواج بابااتی و قیصرالملوک هستند. مستشار با همکاری بلوتوس، اولین جلسه مجلس سنا را تشکیل می‌دهد.

۱۹
به دلیل بی‌کفایتی و عدم صلاحیت درباریان، مستشار با حکم شاه، تصمیم می‌گیرد تمامی درباریان را عوض کند. اما شاه منظور او را بد فهمیده و به جای اینکه افراد لایق را سر کار بیاورد، تنها جای درباریان را با هم عوض می‌کند؛ بنابراین اوضاع مملکت به شدت به هم می‌ریزد.
۲۰
شاه افسرده می‌شود و درباریان تصمیم می‌گیرند او را به شکار ببرند تا حال او بهتر شود. درپی ماجراهایی، بلوتوس ناپدید می‌شود…


۲۱
در پی این ماجرا، اتهام قتل بلوتوس به مستشار زده می‌شود و او برای چندمین بار به زندان می‌افتد. ناگهان نامه‌ای از لطفعلی خان زند به جهانگیر شاه فرستاده می‌شود و خبر به تهران آمدن خود را می‌دهد؛ به همین دلیل با کلک‌های فراوان، مستشار را از زندان آزاد کرده و مقام شاه را به او می‌دهند و خود به شکل رعیت در می‌آیند.


۲۲
لطفعلی خان زند وارد می‌شود. درباریان، کشتن والی تهران را گردن نیما می‌اندازند و…

در اواسط این مجموعه، لطفعلی خان از تهران می‌رود و قبل از رفتن، سخنرانی تکان‌دهنده و طعنه آمیزی خطاب به درباریان می‌کند: «ما باید گریه کنیم به حال این ملک. ما که از همه چیز و همه کس دل بریدیم. شما هم به هیچ‌کس دل نبندید. بترسید از مالی که به زور ستانده شود. بترسید از خونی که به ناحق ریخته شود. بترسید از آهی که از ته دل کشیده شود. خداوند این سرزمین را از ظلم و ستم و جهل و فریبکاری و خرافات محفوظ بدارد.»


۲۳
مستشار که پس از خلع مقام شاهی خود از سوی شاه و درباریان، مطلع شده که آن‌ها برای او توطئه کرده بودند، قصد سفر به گرگان، برای دیدار لطفعلی خان را دارد. اما درباریان برای جلوگیری از رفتن او به گرگان، دسیسه‌ای چیده و او را معتاد می‌کنند…


۲۴
در پی معتاد شدن نیما، همه مردان دربار که به اعتیاد متهم شده‌اند، تصمیم می‌گیرند که او را دوباره به حال اول برگردانند و موفق می‌شوند.

درباریان برای از میان بردن جانشین شاه، یعنی فرزند قیصر الملوک، نقشه‌ها می‌کشند و در پایان یک ببر وحشی و بی رحم را برای ترساندن قیصر الملوک باردار به کاخ می‌آورند؛ اما نقشه‌هایشان نمی‌گیرد. پس از مدتی غیبت، بلوتوس با ظاهری تازه بازمی‌گردد…


۲۵
بازگشت بلوتوس با ظاهر تازه اش، باعث از هوش رفتن قیصرالسلطنه و از دست رفتن بچه اش و در نتیجه، نقش بر آب شدنِ نقشه‌هایش می‌شود.

به مناسبت چهارمین سالگرد تاجگذاری جهانگیرشاه، بلوتوس پیشنهاد برپایی تئاتر را به شاه می‌دهد. در هنگام برگزاری جشن، بلوتوس به الماس کوه نور و قهوه تلخِ سفر در زمان دست پیدا می‌کند و به مستشار، پیشنهاد برگشتن به زمان خود را می‌دهد. او هم بعد از بلوتوس، با نازخاتون بر می‌گردد. البته درباریان هم دنبال آن‌ها راه می‌افتند.
(شروع سری جدید قهوه تلخ)۲۶
مستشار به همراه سایر درباریان و با خوردن قهوهٔ تلخ، به عصر کنونی (تهران ۱۳۹۰ در دوره محمود احمدی‌نژاد) قدم می‌گذارند و زندگی جدید و چالش‌های جدید و آپارتمان نشینی آنها آغاز می‌گردد…


۲۷
زندگی جدید و آپارتمان نشینی، مشکلات تازه‌ای را برای اهالی ساختمان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود نیما برای چندمین بار به کلانتری برود.


۲۸
جشن چهارمین سالگرد تاجگذاری و مراسم گردن زنی مستشار، در آپارتمان برگزار می‌شود. پرنیان (مدیر ساختمان) به پلیس گزارش داده و تمامی اهالی دربار دستگیر می‌شوند. پس از آزادی، درباریان موظف می‌شوند که بیرون از خانه کار کنند تا بتوانند مخارج خود را تأمین کنند…


۲۹
شاه تصمیم می‌گیرد در یک کافی‌شاپ و در حضور جمع، از زیبا خواستگاری کند. ولی این اتفاق نمی‌افتد؛ چون پس از مراسم قهوه خوران، همهٔ اهالی دربار به همراه آدم‌های جدید، به زمان خود و به کاخ جهانگیرشاه بازمی‌گردند و مناسبات جدیدی آغاز می‌شود…


۳۰
فخرالتاج که ماجرای خواستگاری شاه از زیبا را فهمیده‌است، از شدت عصبانیت تصمیم به قتل شاه می‌گیرد. پس از انجام این کار، تمام اهالی دربار متهم به این اتفاق هستند و در آخر برزوخان و بلدالملک، به مستشار خیانت کرده و او را قاتل جهانگیرشاه قلمداد می‌کنند.

دانلود قهوه تلخ در ادامه مطلب

۳۱
پس از به هوش آمدن شاه، بر اثر ضربه وارده بر سر او، شخصیت وی عوض شده، به دوران جوانی خود که گوسفندچرانِ والی تهران بوده بر می‌گردد و با همگان به عدالت رفتار می‌کند. به همین دلیل، مستشار از این فرصت ایده‌آل استفاده کرده و تمامی مناسبات دربار عوض می‌شود…
۳۲
درباریان که وضعیت جدید شاه را نمی‌توانند تحمل کنند، به فکر توطئه‌ای هستند که شرایط را به حالت اول درآورند و با وجود مبارزه‌های زیاد مستشار، سپس همه چیز به حالت اول بر می‌گردد.
۳۳
بعد از طلاق غیابی لعبت از بلوتوس، بانوان دربار از روی حسادت، همگی خواهان طلاق از همسران خود شده‌اند و مستشار از این اقدام آنها در بهت و تعجب به سر می‌برد…
۳۴
وضعیت دربار اصلاً مورد قبول مستشار نیست؛ زیرا تمام درباریان به خوشگذرانی پرداخته‌اند و برای شاه تلویزیون ساخته‌اند و اصلاً به فکر آغامحمدخان قاجار که تا مدت کوتاهی دیگر به تهران حمله می‌کند و آنها را به طرز فجیعی می‌کشد، نیستند. در همین حین، لعبت دزدیده شده و گروگانگیران در قبال آزادی او، از پادشاه درخواست پول خیلی زیادی می‌کنند. درباریان درگیر این ماجرا شده تا …
فینال
آخرین مجموعه از سریال قهوه تلخ، به دلایل نامعلومی تولید و پخش نشد. اما چند سال بعد، مهران مدیری در طی مصاحبه ای در برنامه تلویزیونی خندوانه از وقایع مجموعه آخر و پایان سریال قهوه تلخ گفت: با حمله آغامحمدخان قاجار و تسخیر دربار، بلوتوس مستشار را به زمان حال و در برج میلاد تهران می‌آورد و مستشار تمام خاطرات خود از دربار شاه را در قالب کتابی ۳۰۰ صفحه ای منتشر می‌کند.

 

پشت صحنه سریال قهوه تلخ

 


 

لینک های دانلود کیفیت 720

لینک های دانلود کیفیت 480


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا