تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاکفیلم ایرانی

دانلود فیلم آژانس شیشه ای با کیفیت HD ابراهیم حاتمی کیا

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم آژانس شیشه ای کیفیت عالی – دانلود فیلم ایرانی آژانس شیشه ای – دانلود رایگان فیلم آژانس شیشه ای با حضور پرویز پرستویی دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود فیلم آژانس شیشه ای دانلود آژانس شیشه ای با دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود فیلم آژانس شیشه ای , دانلود آژانس شیشه ای , دانلود رایگان فیلم آژانس شیشه ای – دانلود فیلم ایرانی آژانس شیشه ای

دانلود فیلم ایرانیآژانس شیشه ای + زیرنویس فارسی ,  دانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم

زیرنویس فارسی دوزبانه بدون سانسور و سانسور شده کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل

دانلود فیلم اژانس شیشه ای

netpaak.ir telegram دانلود فیلم آژانس شیشه ای با کیفیت HD ابراهیم حاتمی کیا

 


درباره فیلم:

آژانس شیشه‌ای فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و محصول سال ۱۳۷۶ و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم درشانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر است. بر پایهٔ چند نظرسنجی آژانس شیشه‌ای عنوان بهترین فیلم ایرانی پس از انقلاب ۵۷ را بدست آورد.

داستان فیلم در مورد یک رزمندهٔ بسیجی است که برای درمان همسنگر خود اقدام می‌کند ولی با بی‌مهری مسئولان مواجه می‌شود.

این فیلم ۹ سیمرغ جشنواره فیلم فجر (از جمله سیمرغ بهترین فیلم و گارگردانی و فیلمنامه) را به خود اختصاص داد، رضا کیانیان نیز به‌خاطر بازی در نقش مأمور دولتی در این فیلم جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. موسیقی این فیلم از آثار مجید انتظامی می‌باشد.

داستان فیلم:

عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره‌ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می‌آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه رو می‌شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است.

پزشک وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می‌دهد و توصیه می‌کند هرچه زودتر برای درآوردن ترکش به لندن برود. کاظم برای تأمین هزینه سفر عباس، حاضر می‌شود اتومبیلش را بفروشد.

در آژانس هواپیمایی، خریدار اتومبیل پول را به موقع به کاظم نمی‌رساند و او به ناچار به رئیس آژانس پیشنهاد می‌کند تا رسیدن پول، سوییچ و مدارک اتومبیل را به گرو بردارد، اما رئیس آژانس نمی‌پذیرد.

کاظم که عصبانی شده، شیشه دفتر آژانس را می‌شکند و پس از خلع سلاح یک مأمور نیروی انتظامی، مشتریان آژانس را گروگان نگه می‌دارد تا مسئولان ترتیب سفر فوری او و عباس به لندن را بدهند.

آژانس به سرعت توسط نیروی انتظامی و امنیتی محاصره می‌شود و در این بین اصغر، همرزم کاظم و عباس نیز به افراد داخل آژانس می‌پیوندد. از طرف دیگر احمد کوهی ـ که خود همرزم کاظم بوده ـ به همراه فردی به نام سلحشور به عنوان نمایندگان نیروهای امنیتی وارد آژانس می‌شوند و از کاظم می‌خواهند که اسلحه را کنار بگذارد.

کاظم نمی‌پذیرد و پس از آزاد کردن چند گروگان به احمد و سلحشور تا شش صبح مهلت می‌دهد تا اتومبیلی را برای بردن او و عباس به فرودگاه به آژانس بفرستند.


دانلود فیلم هندی | دانلود فیلم ایرانی | ۲۵۰ فیلم برتر | دانلود فیلم دوبله فارسی | دانلود فیلم جدید | دانلود فیلم ۲۰۱۹ | دانلود انیمیشن دوبله | imdb – wiki – youtube


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا