تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم ایرانی🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاک

دانلود فیلم تهران روزگار نو با کیفیت عالی – ابوالفضل پور عرب – دانلود فیلم ایرانی

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم تهران روزگار نو کیفیت عالی – دانلود فیلم ایرانی تهران روزگار نو – فیلم سینمایی ایرانی تهران روزگار نو با حضور / دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم تهران روزگار نو دانلود تهران روزگار نو با دوبله فارسی و کیفیت عالی فیلم قدیمی

دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود فیلم ایرانی تهران روزگار نو  دانلود فیلم imdb – wiki – youtube

فارسی دوزبانه و سانسور شده کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل اپارات نوستالژی تلویزیون

دانلود فیلم تهران روزگار نو , دانلود تهران روزگار نو , دانلود رایگان فیلم تهران روزگار نو – فیلم سینمایی ایرانی  تهران روزگار نو 

تهران روزگار نو
تهران روزگار نو

درباره فیلم:

طهران روزگار نو در سال ۱۳۷۸ منتشر شد. کارگردانی و نویسندگی آن را علی حاتمی بر عهده داشته است. محمد مهدی دادگو تهیه کننده، مجری طرح و مدیر تولید این فیلم بوده است. مهرداد فخیمی و مازیار پرتو مدیر فیلمبرداری، واروژ کریم مسیحی تدوینگر، مرتضی حنانه آهنگساز، فریدون خوشابافرد صدابردار، و عبداله اسکندری و جلال الدین معیریان چهره پرداز فیلم طهران روزگار نو بوده‌اند. طراحی صحنه و لباس هم بر عهده خود علی حاتمی بوده است.

netpaak.ir telegram دانلود فیلم تهران روزگار نو با کیفیت عالی – ابوالفضل پور عرب – دانلود فیلم ایرانی

جمشید مشایخی؛ در نقش رضا خوشنویس، عزت الله انتظامی در نقش خان مظفر یا هزار دستان، داوود رشیدی در نقش مفتش شش انگشتی، علی نصیریان در نقش ابوالفتح و محمد علی کشاورز در نقش شعبون استخونی در این فیلم بازی می کنند.
زهرا حاتمی، جعفر والی، منصور والامقام، محمد مطیع، جهانگیر فروهر، اسماعیل محمدی، نعمت اله گرجی، جمشید لایق، محمد ورشوچی، اسماعیل محرابی، رقیه چهره آزاد، سروش خلیلی، رضا عبدی، افسر اسدی، فرهنگ مهرپرور و منوچهر آذری ….دیگر بازیگران این فیلم تاریخی هستند.

داستان : قبل از شهریور ۱۳۲۰ ، رضاشاه امر به سر شماری می کند. او در تنها سفر خارجی اش (به ترکیه) دریافته که آتاتورک نفوس ترکیه را از همین طریق می داند. شیوه ی سر شماری متفاوت است: همه باید درخانه ها باشند تا سرشماری درست از کار در بیاید. عده ای از عوامل نظمیه از این خلوت و قرق بهره می گیرند و یک جواهر فروشی را در لاله زار غارت می کنند.

غافل ازاین که قطعه ای از جواهرات عروس خان مظفر درمیان جواهرات سرقت رفته است. خان مظفر رئیس نظمیه را احضار می کند و سر پاس نظمیه چاره ی کار رابه مفتش شش انگشتی می سپارد. یافتن جواهر موجب محبوبیت شش انگشتی نزد خان می شود. بااشغال طهران در شهریور ۱۳۲۰ شیرازه ی همه ی امور از هم می پاشد و مفتش تبدیل به آدم خاصه ی خان مظفر می شود. او درمأموریتی خصوصی به دستگیری مردی می رود که خان مظفر از جوانی به دنبال اوست تا در این زمانه ی آشوب، هم از هنرش بهره بگیرد و هم حساب های گذشته را با هم تسویه کنند.


 ورود به بـخش دانـلود فیلم و انیمشن


لینک مستقیم و رایگان دانلود فیلم 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا