تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی

دانلود فیلم سینمایی کازابلانکا دوبله فارسی ۷۲۰/۱۰۸۰

5/5 - (1 امتیاز)

ازابلانکا

دانلود فیلم کازابلانکا کیفیت عالی – دانلود فیلم خارجی کازابلانکا – فیلم سینمایی خارجی کازابلانکا دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم کازابلانکا دانلود کازابلانکا با دوبله فارسی و کیفیت عالی فیلم قدیمی دانلود فیلم هندی , دانلود فیلم دوبله

دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود فیلم خارجی کازابلانکا دانلود فیلم imdb – wiki – youtube

فارسی دوزبانه و سانسور شده کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل اپارات نوستالژی تلویزیون

netpaak.ir telegram دانلود فیلم سینمایی کازابلانکا دوبله فارسی ۷۲۰/۱۰۸۰

سانسور و بازبینی شده

درباره فیلم:

کازابلانکا فیلمی رمانتیک از سینمای آمریکا است که بر مبنای نمایش‌ نامه‌ای بر روی صحنه نرفته از مورای بورنت و جان آلیسون به نام «همه به کافه ریک می آیند» و با کارگردانی مایکل کورتیز در سال ۱۹۴۲ تولید شده است. هرچند کازابلانکا یک فیلم برتر با بازیگری مطرح‌ترین ستارگان سینما بود، هیچ یک از افراد درگیر در کار تولید فیلم، پیش‌بینی چنین موفقیت خارج از عرفی را برای آن نمی‌کرد.

کازابلانکا همواره بدون هیچ نوسانی در صدر جدول رده‌بندی برترین فیلم‌های تاریخ قرار گرفته‌است. کازابلانکا بارها و در نظرسنجی‌های گوناگون بهترین فیلم عاشقانهٔ تاریخ سینما شناخته شده‌است.

خلاصه داستان: زمان داستان فیلم در اوایل دسامبر ۱۹۴۱ و کمی پیش از حمله به پرل هاربر است. در پی آسیب‌های جنگ به اروپا، شمار زیادی از مردم این قاره به دنبال مهاجرت به آمریکا و رسیدن به سرزمینی امن‌تر هستند. راه دریایی که از لیسبون پرتغال به آمریکا می‌رود پر شده‌است و بسیاری ناچارند خود را به بندر کازابلانکا (دارالبیضا) در مراکش که در دست دولت ویشی فرانسه است برسانند تا از آن‌جا شانس پرواز به‌سوی آمریکا را بیابند.

ریک بلِین (هامفری بوگارت)، آمریکایی بدبین و چشم‌ودل‌سیری است که در کازابلانکا کافه شبانه‌ای را به نام کافه آمریکایی ریک می‌گرداند و همواره پذیرای مشتریان سرشناسی هم‌چون کارگزاران فرانسوی و فرماندهان نازی است. شبی یکی از بزهکاران جزء به نام اوگارت پس از کشتن دو سرباز آلمانی دو برگهٔ عبور بدست می‌آورد و….

بازیگران: هامفری بوگارت, اینگرید برگمن, پل هنراید, کلود رینس, کنراد وایت, سیدنی گرین‌استریت, پیتر لوری, دولی ویلسون

 


 ورود به بـخش دانـلود فیلم و انیمشن


لینک مستقیم و رایگان دانلود فیلم 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا