تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم ایرانی

دانلود فیلم کفشهایم کو با کیفیت عالی ۷۲۰p HD – رضا کیانیان، رویا نونهالی – دانلود فیلم ایرانی

امتیاز یادت نره

کفشهایم کو

دانلود فیلم ایرانی کفشهایم کو دانلود فیلم کفشهایم کو با دوبله فارسی دانلود رایگان

دانلود فیلم کفشهایم کو , دانلود فیلم ایرانی کفشهایم کو فیلم سینمایی کفشهایم کو با حضور رضا کیانیان، رویا نونهالی کیفیت عالی فارسی – سینمایی ایرانی دانلود رایگان فیلم


نام اثر: کفشهایم کو

کیفیت: HD 1080p , HD 720p –

مخاطب: بزرگسالان

netpaak.ir telegram دانلود فیلم کفشهایم کو با کیفیت عالی ۷۲۰p HD – رضا کیانیان، رویا نونهالی – دانلود فیلم ایرانی

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

کارگردان: کیومرث پوراحمد (متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف‌آباد) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و تدوین‌گر ایرانی است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی سینما است.

تهیه کننده: علی قائم مقامی

با هنرنمایی: رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید، بهاره کیان افشار و با حضور شقایق فراهانی

سال تولید: ۱۳۹۴

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

درباره فیلم:
کفشهایم کو؟ فیلمی اجتماعی محصول سال ۱۳۹۴ کشور ایران است. کارگردانی این فیلم بر عهده “کیومرث پوراحمد” بوده است و بازیگرانی چون “رضا کیانیان”، “رویا نونهالی”، “مینا وحید”، “مجید مظفری” و “بهاره کیان افشار” در آن به ایفای نقش پرداخته اند. کفشهایم کو؟ موفق به دریافت لوح سپاس از دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد و به فروش ۷۱۹ میلیون تومانی رسید.

خلاصه داستان فیلم کفشهایم کو: داستان پیرمرد کارخانه داری به نام حبیب (رضا کیانیان) است که بتازگی مبتلا به بیماری آلزایمر شده است. این بیماری دردها و رنج های زیادی برای وی به ارمغان می آورد طوری که خانواده اش منجمله همسرش پریناز (رویا نونهالی) او را ترک می کنند! اما با بازگشت دخترش به ایران اتفاقاتی رخ می دهد که… کفشهایم کو لحنی عاشقانه، احساسی و گاها” دراماتیک دارد و در تصویر کردن رابطه از دست رفته پدری عاشق با دخترش توانسته به لحنی احساسی در سینماها برسد.

 

برای دانلود فیلم کفشهایم کو و دانلود فیلم جدید و دانلود فیلم ۲۰۱۹ با کیفیت عالی فیلم قدیمی دانلود فیلم هندی و دانلود فیلم دوبله یا دانلود فیلم خارجی  لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k . فارسی دوزبانه سانسور شده و دانلود فیلم ایرانی کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل و تلویزیون کانال اپارات نماشا تماشا ما را دنبال فرمایید. imdb – wiki youtube دانلود فیلم ایرانی کفشهایم کو دانلود رایگان فیلم کفشهایم کو


  لینک مستقیم و رایگان دانلود فیلم کفشهایم کو  


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا