تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
250 فیلم برترفیلم special ( امتیاز بالای 7 )فیلم خارجی🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاک

دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده ۲ دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده ۲ با دوبله فارسی – دانلود فیلم – دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان – دانلود فیلم های جدید – دانلود فیلم های قدیمی – ۲۵۰ فیلم برتر جهان – دانلود بهترین فیلم ها – دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم قدیمی – دانلود فیلم برتر – ۲۵۰ فیلم – بهترین بازیگران -دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده ۲ دوبله فارسی

دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده ۲ دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده ۲ دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده 2 با دوبله فارسی

جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۳

امتیاز: IMDb 9/10

netpaak.ir telegram دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده ۲ دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

امتیاز منتقدین : ۸۵/۱۰۰

ژانر: درام | جنایی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردان: فرانسیس فورد کاپولا

ستارگان: آل پا چینو ، رابرت دنیریو ، جیمز کان

سال تولید: ۱۹۷۴ میلادی

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: ۱۶۶ دقیقه

درباره فیلم :

پدرخوانده: قسمت دوم” فیلمی داستانی-جنایی به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و محصول سال ۱۹۷۴ کمپانی آمریکایی پارامونت پیکچرز می‌باشد. این فیلم پس از موفقیت درخشان فیلم پدرخوانده و در ادامه آن ساخته شد.

کاپولا در ابتدا نمی‌خواست که خود این فیلم را بسازد (به دلیل جنجال‌های بسیار با کمپانی در ساخت فیلم پدرخوانده) و کارگردانی آن را به مارتین اسکورسیزی که در آن زمان زیاد به شهرت نرسیده بود پیشنهاد کرد ولی کمپانی پارامونت با این پیشنهاد مخالفت کرد ولی در عوض کاپولا اختیارات زیادی از آنها گرفت و با این کار خود، از دخالت‌های بسیار کمپانی جلوگیری کرد.

این فیلم مانند قسمت اول آن هواداران بسیاری دارد و بین منتقدان بحث‌های زیادی مبنی بر اینکه کدام فیلم بهتر است شده‌است. این فیلم در نظرسنجی وب‌گاه «IMDb» تاکنون حائز مقام سوم شده‌است. همچنین مقام دوم نظرسنجی از کارگردانان و مقام چهارم نظرسنجی از منتقدان مجلهٔ سایت‌اندساند را نیز دارا است.

پدرخوانده ۲ (به انگلیسی: The Godfather II) فیلمی جنایی برندهٔ جایزهٔ اسکار به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا، محصول سال ۱۹۷۴ کمپانی آمریکایی پارامونت است که بر اساس رمانی به همین نام از ماریو پوزو که در سال ۱۹۶۹ نوشته شده، ساخته شده است.

فیلمنامهٔ این اثر حاصل همکاری فرانسیس فورد کوپولا و ماریو پوزو است.

داستان فیلم :

سال ۱۹۵۸٫ «مایکل کورلئونه» (پاچینو) درگیر سرو سامان بخشیدن به امپراتوری ای است که از پدرش، «دون ویتو» (براندو) به ارث برده است. داستان مهاجرت او از سیسیل به آمریکا و چگونگی رسیدن او به قدرت را نشان می دهد .

 

The Godfather 2 1974

نقد فیلم :

پدر خوانده ۲ را می‌توان در زمره بهترین فیلم‌های هالیوود و یکی از سه چهار فیلم برتری دانست که تا به امروز در هالیوود ساخته شده است. به نظر می‌رسد که تاثیرگذاری عمیق این فیلم را باید در پرداخت به ارزش‌های طبقه متوسط دانست.

ارزش‌هایی چون پیوند خانوادگی، امکان ترقی در جامعه، جستجوی امنیت و احترام در دنیایی مملو از رقابت، دوستی بین مردان همکار و اهمیت مذهب و حتی فرد‌گرایی که در معرض خطر قرار گرفته‌اند. درونمایه اصلی فیلم پدر خوانده ۲ در نشان دادن این نکته است که سرمایه‌داری آمریکا، فوائد ساختار خانوادگی و امید به جامعه را نابود کرده، این نحو که همه صحنه‌های موثر و پر مهر خانوادگی در مقابل سرمایه‌داری آمریکا رنگ می‌بازد.

به عنوان مثال پس از بازگشت کانی(خواهر مایکل) به آغوش خانواده، هرگز او را در حال صحبت با مایکل نمی‌بینیم. مادر ویتو به این دلیل کشته می‌شود که زنده بودن ویتوی نوجوان، معامله و زندگی دون چیچو را به مخاطره می‌اندازد. قتل خشونت‌بار فانوچی توسط ویتو، پیش درآمدی بر موفقیت اوست.

بعضی‌ها پدر خوانده ۲ را با دیدی منفی نسبت به فیلم پدر خوانده ۱مقایسه کرده‌اند، اگرچه قسمت دوم این فیلم ریتم تند و قواعد درام اولی را ندارد اما سرشار از عاطفه و لحظات ملودرام است. ریتم کند، تکرار و فقدان درام ابزاری برای فاصله‌گذاری هستند

که به منظور پیشگیری از سوء تعبیر‌هایی که درباره پدر خوانده شده به کار رفته‌اند. احساساتی‌گری در فیلم موج می‌زند اما هدف بهره‌گیری از آن این است که بیننده را برای نابود کردن احساساتش در سکانس بعد آماده کند. این احساساتی‌گری با ورود ویکتور کورلئونه به جزیره الیس شروع می‌شود تا فیلم مخاطب را برای صحنه جشن اولین سکانس مایکل که در پی آن می‌آید مهیا کند.

فیلم از طریق مونتاژ موازی حرف خود را می‌زند. کاپولا به عنوان خالق این فیلم، از طریق مونتاژ موازی و نمایش همزمان دو دوره موفق می‌شود ارتباط‌های لازم بین شخصیت‌ها و فضا‌سازی فیلم را ایجاد کرده تا از این پروسه تاریخی، تحلیلی عمیق ارائه دهد.

لینک های دانلود فیلم The Godfather 2 1974 پدرخوانده ۲ دوبله فارسی :

دانلود فیلم پدرخوانده ۳ دوبله فارسی – فیلم HD  The Godfather 3 1990

دانلود فیلم پدرخوانده ۲ دوبله فارسی – The Godfather 2 1974

دانلود فیلم پدرخوانده ۱ دوبله فارسی The Godfather 1972 + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

 تریلر فیلم

لینک مستقیم دانلود

 کیفیت ۷۲۰

 حجم : ۱،۴۲ گیگابایت

  لینک مستقیم دانلود

 کیفیت ۱۰۸۰

 حجم : ۲،۵ گیگابایت

  لینک مستقیم دانلود

 

دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا