تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
250 فیلم برترفیلم special ( امتیاز بالای 7 )فیلم خارجی🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاک

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

دانلود فیلم The Interstellar 2014 , دانلود فیلم میان ستاره‌ای , دانلود میان ستاره‌ای دوبله فارسی + زیرنویس فارسی , دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم دوبله فارسیدانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم

کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – میان ستاره‌ای + زیرنویس فارسی – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

  جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۳۲ 

امتیاز: IMDb 8.6/10

netpaak.ir telegram دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی + ۷۲۰ ، ۱۰۸۰

ژانر: علمی تخیلی | ماجراجویی | درام

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

محصول: آمریکا – انگلستان – کانادا

کارگردان: کریستوفر نولان

ستارگان: متیو مک کانهی ، جسیکا چستین ، ان هتوی ، مت دیمن ، مایکل کین ، کیسی افلک ، وس بنتلی

سال تولید: ۲۰۱۵ میلادی

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: ۱۶۸ دقیقه

درباره فیلم :

میان ستاره ای فیلمی ماجرایی، درام و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۴ کشور آمریکا است و کارگردانی آن بر عهده “کریستوفر نولان” بوده است.

بازیگران چون “متیو مک کانهی”، “ان هتوی”، “جسیکا چستین” و “مت دیمن” در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

میان ستاره ای برنده جوایز بسیاری شد و همچنین در ۵ رشته نامزد جایزه اسکار شد و توانست جایزه بهترین جلوه های ویژه را کسب کند.

این فیلم با بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری ساخته شد و توانست به فروش ۶۷۵٫۱ میلیون دلاری دست پیدا کند.

خـــلاصــه فیـلــم :

بلایای طبیعی، قحطی و خشکسالی آینده زمین را تهدید می کنند.

تنها یک راه برای نجات بشر وجود دارد: سفر میان ستاره ای. یک کرم چاله تازه کشف شده دور از منظومه شمسی، به گروهی از فضانوردان اجازه می دهد تا به جایی بروند که هنوز پای هیچ انسانی به آنجا نرسیده است،

شاید آنها بتوانند سیاره ای را پیدا کنند که مناسب برای زندگی انسان ها باشد. اما با وقوع اتفاقات غیر قابل پیشبینی نقشه ها بهم می ریزد و…

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

 

 دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

nterstellar is a 2014 science fiction film directed, co-written, and co-produced by Christopher Nolan. It stars Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Bill Irwin, Ellen Burstyn, and Michael Caine. Set in a dystopian future where humanity is struggling to survive, the film followa group of astronauts who travel through a wormhole in search of a new home for humanity

نقد فیلم :

پس از موفقیت چشم گیر کارگردان بریتانیایی، کریستوفر نولان در زمینه علمی تخیلی و جدا از سه گانه بتمن، نگاه ها به عنوان جدید این کارگردان بود.

نولان در نهایت با زمینه علمی تخیلی و سفر به جهان نجوم به سینما بازگشت و مفهوم تازه ای از سینمای مفهومی و پیچیده که در قالب بلاک باستر معرفی میشود را راهی سینماهای جهان نمود.

در میان ستارگان کمابیش تفکرات فلسفی از نجوم و تخیل ذاتی آن را، که “استنلی کوبریک” با ادیسه فضایی پایه گذاری نموده بود ، معنایی متفاوت و جدیدی میبخشد.

در میان ستارگان مفاهیم کلی و پیچیده ای از نجوم و ارتباط داستانی با سیر وظیفه شخصیت ها را بیان میکند و در نهایت به روشی همیشگی نولان ، ناتمام رها میشود تا مخاطب به سرانجام آن فکر کند و دقدغه چند روزه او سر در آوردن از معمای نولان باشد.

****

شاید در نگاه ابتدایی ارزیابی بر آن باشد که نولان نتوانسته فیلمی بهتر و قوی تر از “تلقین” را، راهی سینماها نماید و به نوعی روند پیچیده گویی او همان روش تلقین گانه است اما با این حال نمیتوان از دوگانگی خرج شده توسط او صرف نظر نمود.

نولان با پایان بندی سنگین و به اعتقاد عده ای خارج از قاعده، دو دید “علمی” و “عرفانی” را از اینتراستیلار پدید آورده است که این خود همان دست آورد مهم سینماگر خلاق این روزهای سینما میباشد.

در میان ستارگان داستان تازه ای از جهان رو به پایان بشری است که هدف خود را نجات و بقا در نظر گرفته است، را بیان میکند.

کوپر شخصیت اصلی داستان، مرد کشاورزی است که در گذشته خلبان سازمان ناسا بوده ولی با منحل شدن این سازمان از روی اجبار به کشاورزی در کنار پسر و دختر خود روی آورده است.

****

همه چیز از پایان جهان بشری خبر میدهد و گردوغبار اَمان بشر را بریده است و به نظر میرسد که پدیده گردوخاک که ناشی از تاثیر بشری بر محیط زیست میباشد، در حال فروپاشی گونه ای دیگر بر روی کره زمین است

اما به شکل کاملا اتفاقی کوپر با توجه به اتفاقات عجیب اتاق دخترش، از طریق کد مورس به محل خاصی پی میبرد و پس از رمزگشایی، راهی محل میشود و متوجه فعالیت مخفی سازمان ناسا به دور از چشم جامعه میشود.

پژوهشگران ناسا به کوپر از پروژه نجات بشری میگویند …

درون مایه فیلم نولان در ابتدا روند خطی دارد و این روند همچنان ادامه پیدا میکند تا جایی که در نهایت پیچیدگی کل داستان رقم میخورد و در همان لحظه کل فیلم به سوال تبدیل میشود.

****

اگرچه سوال های آخرین ساخته نولان چندان به قدرت تلقین نیست و سکانس به سکانس آن عجیب به نظر نمیرسد ولی در نهایت کار خود را میکند و تا جایی که امکان دارد برای مخاطب سوال طرح میکند و معما را به شکل پازل احساسی بیان میکند.

سناریو تازه و علمی خوب نولان در کنار بازی های قابل انتظار که در راس تمامی آنها ، متیو مک-کانهی قرار گرفته است، باور پذیری فیلم را بیشتر کرده است.

انتخاب مک-کانهی کاملا به جا و مناسب بوده است، چرا که فیلم بر روی روابط عاطفی و احساسی به شدت تکیه زده است و مک-کانهی شاید یکی از بهترین بازیگران بخش احساسی و بازی های کاملا واقعی در القای حس به مخاطب سینمایی میباشد.

که نمونه های بارز آن سریال “کارگاه حقیقی” و فیلم “باشگاه دالاس” میباشد. اگرچه نقش مک-کانهی در پررنگ بودن فیلم در شرایط ویژه خود بسیار اهمیت دارد اما موفقیت اصلی فیلم تنها در بازی تک نفره خلاصه نمیشود. در بخش بازیگری بی شک یکی از بهترین روابط خرج شده در هنر اَکت زمانی دیده میشود.

****

که شاهد هنرنمایی بازیگر جوان سینما ، “مکنزی فوی” در قالب شخصیتی کلیدی به نام “مورف” میباشیم.

رابطه احساسی قوی بین این دو بازیگر (میتو مک-کانهی و مکنزی فوی) در بخش ابتدایی فیلم نولان را خیره کننده و البته به یادماندنی و بار دیگر شاهد ترکیب بازیگری ذاتی در کنار بازی گرفتن درست و اصولی از بازیگران توسط کارگردان هستیم.

و شاید فراموش کردن سکانس های ابتدایی فیلم، جایی که همه چیز باید برای مخاطب قابل لمس باشد، نیازمند سال های سال تجربه آثار سینمائی متنوع و بهتر در قالب جهان خلقت و نجوم باشد.

در طرف دیگر معادله بازیگری نمیتوان از حضور و ایفای نقش “جسیکا چیستن” ، “کیسی افلک” و “مت دیمون” چشم پوشی نمود و جالب آن است .

که قدرت سینمایی نولان به سطحی از موفقیت و حجم اهمیت رسیده که اکنون شاهد آن حضور فرعی و جزئی بازیگر مطرح و ستاره سینما همچون دیمون در قالب تنها سه الی چهار سکانس اگرچه با اهمیت هستیم.

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

****

نقطه عطف فیلم در میان ستارگان تعادل داستانی در بخش علمی و گفته های پیچیده و فیلسوفانه آن میباشد.

نولان اگرچه نتوانسته فیلمی به بزرگی و اعجاب انگیزی فیلم “تلقین” را راهی سینماها نماید اما عملکرد او در روایت خلاقانه بار دیگر خبر از حس ناب کارگردانی و نبوغ این کارگردان دارد. در میان ستارگان در لایه های خود رمزی ندارد و معمای خود را بین حس انسانی و علم گم کرده است.

و مخاطب وظیفه معماگشایی را بر عهده دارد و به همین جهت تلقین چند درجه از لحاظ زبان تفکر و شوکه شدن، بالاتر از در میان ستارگان ارزیابی میشود.

****

با تمام اوصاف موسیقی متن عالی (هانس زیمر) در کنار بازی های متناسب و چشم نواز بازیگران کلاس اول سینما که همگی در راستای داستان قوی علمی تخیلی نولان، حس خاص و ویژه ای را به مخاطبان سینما هدیه میدهد.

نولان فیلمی بهتر از تلقین را راهی سینماها نکرده با اینحال فیلمی کم تر از تلقین را نیز نساخته و ساخته جدید نولان برای اهل تعقل حائز اهمیت میباشد و سینمارو ها اکنون و در نسل جدید میتوانند به جای خواندن کتب معمایی و رمزگشایی آن، راهی سینما شوند.

و فیلم های مرد خلاق سینما را رمزگشایی کنند و مخ خود را در حالت انفجار اتومات قرار دهند. اگر چه این انفجار با همان سبک و سیاق در سال های قبل تر با فیلم تلقین منفجر شده بود.

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

افتخارات فیلم :

برنده اسکار بهترین جلوه های ویژه

کاندیدای اسکار بهترین میکس صدا

کاندیدای اسکار بهترین تدوین صدا

کاندیدای اسکار بهترین طراحی هنری

کاندیدای اسکار بهترین موسیقی متن

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی


لینک های دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی :

 دانلود تریلر فیلم

 لینک مستقیم دانلود

 دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰

 حجم : ۱۴۰۰ مگابایت

 لینک مستقیم دانلود 

 دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰

 حجم : ۲۴۸۰ مگابایت

لینک مستقیم دانلود


  دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان

برچسب : دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی

دانلود فیلم The Interstellar 2014 میان ستاره‌ای دوبله فارسی کیفیت عالی و لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا