تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

دانلود کارتون میتی کومان + تمام قسمت ها + لینک مستقیم “سفرهای میتی کومان”

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود انیمیشن میتی کومان دانلود کارتون میتی کومان 

دانلود انیمیشن میتی کومان دوبله فارسی دانلود کارتون میتی کومان

دانلود کارتون میتی کومان + تمام قسمت ها + لینک مستقیم

دانلود انیمیـشن میتی کومان دانلود انیمیشن سفرهای میتی کومان دانلود کارتون میتی کومان

دانلود کارتون میتی کومان + تمام قسمت ها + لینک مستقیم

دانلود کارتون میتی کومان

سفرهای میتو کومون یک پویانمایی ژاپنی است که توسط شرکت کناک (سازنده پسر شجاع و مسافر کوچولو) ساخته‌ شد. این پویانمایی سالها با دوبله فارسی از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.

این پویانمایی بر اساس زندگی توکوگاوا میتسوکونی (۱۶۲۸–۱۷۰۱) ملقب به «میتوکومون» (به ژاپنی: 水戸黄門، تلفظ: Mito Kōmon) ساخته شده‌ است. وی یکی از شخصیت‌های محبوب تاریخ ژاپن است و از او به عنوان فردی شوخ‌طبع و خوش‌مشرب، و یک پزشک و غذا شناس خبره یاد شده‌ است. میتسوکونی سومین پسر توکوگاوا یوریفوسا، یازدهمین پسر توکوگاوا ایه یاسو اولین شوگون خاندان توکوگاوا و آغازگر دوره تاریخی اِدو در ابتدای قرن هفدهم میلادی در ژاپن بود.

netpaak.ir telegram دانلود کارتون میتی کومان + تمام قسمت ها + لینک مستقیم "سفرهای میتی کومان"

او در دوره اِدو و زمان حکومت شوگون توکوگاوا ایه میتسو، ۳۰ سال حاکم شهر میتو بود و به دلیل داشتن صداقت و عدالت و همچنین مورد اعتماد بودن از طرف حاکم بزرگ یکی از افرادی بود که برای نظارت بر کار حاکمان نواحی فرستاده می‌شد. میتو کومون در سفرهایش دو محافظ به نام‌های «ساساکی سوکه سومابورو» و «آتسومی کاکونوشین (کاکوسان)» را به همراه داشت؛ بنابراین شخصیت‌های «تسوکه» (ساساکی سوکه سومابورو) و «کایکو» (آتسومی کاکونوشین (کاکوسان)) در این فیلم وجود تاریخی داشته‌اند، اما «سه گارو» (نام اصلی در پویانمایی: سوته مارو) و «زُمبه» (نام اصلی در پویانمایی: دُنبه) خیالی هستند. در ادامه سفرهای این گروه یک بانوی اشرافی به نام خانم کوتو (اُکوتو) و دخترک شجاعی به نام ناتسو (اُناتسو) نیز به آنها می پیوندند.

 


 

لینک های دانلود در 46 قسمتکیفیت خوب HDTV 720

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا