تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
📗 کتابکتاب های آموزشی

دانلود کتاب مکانیک خاک اثر براجا ام داس

امتیاز یادت نره

دانلود کتاب مکانیک خاک دانلود مکانیک خاک دانلود رایگان کتاب مکانیک خاک

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب، pdf کتاب ، دانلود pdf کتاب ، دانلود pdf رایگان ، برای موبایل و کامپیوتر و تبلت pdf لینک مستقیم book

دانلود فایل pdf کتاب مکانیک خاک ، pdf مکانیک خاک ، دانلود رایگان pdf مکانیک خاک

دانلود کتاب رایگان ، دانلود pdf ، دانلود رمان ، دانلود کتاب های برتر

دانلود کتاب مکانیک خاک


درباره کتاب:

مکانیک خاک یکی از قسمت های مهم رشته های زیرمجموعه مهندسی عمران و ژئوتکنیک است. یکی از مهمترین کتاب هایی که در این زمینه در دانشگاه ها تدریس می شود کتاب مکانیک خاک داس با نام دیگر اصول مهندسی ژئوتکنیک (Principles of Geotechnical Engineering) نوشته برانجا ام داس و خالد سبحان است.

مکانیک خاک (به انگلیسی: Soil mechanics) شاخه‌ای از مهندسی است که به توضیح رفتار خاک می‌پردازد.

netpaak.ir telegram دانلود کتاب مکانیک خاک اثر براجا ام داس
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

علم مکانیک خاک متفاوت از مکانیک سیالات و مکانیک جامدات است به این دلیل که خاک محیطی است ناهمگون و متشکل از سیالات (معمولاً هوا و آب) و ذرات گوناگون (معمولاً رس، ماسه یا شن) یا گاهی مواد آلی، مایعات، گازها و ….

مکانیک خاک، مانند مکانیک سنگ، پایهٔ علمی لازم برای تحلیل و طراحی در مهندسی خاک و پی، یکی از زیرشاخه‌های مهندسی عمران، را فراهم می‌کند.

مکانیک خاک برای تحلیل تغییر شکل‌ها، یا حرکت سیالات در سازه‌های طبیعی یا ساختگی (دست‌ساز بشر) که از خاک ساخته شده‌اند یا زیربنای خاکی دارند و یا سازه‌هایی که در زیرخاک مدفون شده‌اند بکار می‌رود.

مانند پی ساختمان‌ها و پل‌ها، دیوارهای حائل، سدها و سامانهٔ خطوط لولهٔ مدفون در زمین. اصول مکانیک خاک در دیگر رشته‌های مهندسی مانند مهندسی زمین‌شناسی، خاک، سازه‌های دریایی، کشاورزی، هیدرولوژی و رشته فیزیک خاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کتابی که تقدیم حضور شما خواهد شد آخرین نسخه و به عبارتی بهتر ویرایش هشتم از کتاب مکانیک خاک داس است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است.

مهمترین ویژگی این کتاب در مقایسه با نمونه های پیشین این است که مقیاس ها در این ویرایش بر اساس سیستم SI قرار داده شده است. این کتاب بالغ بر ۷۷۰ صفحه می باشد و در نسخه اصلی و به زبان انگلیسی تقدیم شما شده است امید است مورد استفاده شما قرار بگیرد.

ورود به بخش دانلود کتاب


لینک مستقیم و رایگان دانلود کتاب مکانیک خاک

دان دانلود کتاب با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا