تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
📗 کتابکتاب های داستانی (رمان)کتاب های رمان و داستان خارجی

دانلود کتاب هایدی اثر یوهانا اشپیری با لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

دانلود کتاب هایدی

دانلود کتاب هایدی دانلود هایدی دانلود رایگان کتاب هایدی

دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب، pdf کتاب ، pdf کتاب ، دانلود pdf رایگان ، برای موبایل و کامپیوتر و تبلت pdf لینک مستقیم book

دانلود فایل pdf کتاب هایدی ، pdf هایدی ، دانلود رایگان pdf هایدی

دانلود کتاب رایگان ، دانلود pdf ، دانلود رمان ، دانلود کتاب های برتر


درباره کتاب:

کتاب هایدی با نام کامل سال‌ های خانه‌ به‌ دوشی و یادگیری هایدی (به آلمانی: Heidis Lehr- und Wanderjahre) که معمولاً به اختصار هایدینامیده می‌شود، نام یک رمان اثر یوهانا اشپیری نویسنده سوئیسی است.

این رمان به زندگی دختر نوجوانی می‌پردازد که در آلپ سوئیس از پدربزرگ خود مراقبت می‌کند. این داستان نخستین بار در سال ۱۸۸۰ در قالب کتابی با نام برای بچه‌ها و آنهایی که بچه‌ها را دوست دارند نوشته شد.

دو کتاب دنباله این داستان به نام‌های هایدی بزرگ می‌شود و بچه‌های هایدی توسط چارلز تریتن مترجم انگلیسی اثر اصلی، نوشته شدند.

netpaak.ir telegram دانلود کتاب هایدی اثر یوهانا اشپیری با لینک مستقیم

***

هایدی و پدربزرگش در دامنه‌ی یکی از کوه‌های آلپ در سوئیس زندگی می‌کردند‌. کلبه‌ی آن‌ها چشم‌اندازی به دره داشت و در مسیر باد کوهستانی قرار گرفته بود‌.

سه درخت صنوبر کهن‌سال در پشت کلبه‌ی آن‌ها دیده می‌شد و هایدی از صدای غرش باد که شاخه‌های بلند و صنوبر را تکان می‌داد لذت می‌برد‌.

یک روز عمه‌ی هایدی که در فرانکفورت زندگی می‌کرد به کلبه‌ی آن‌ها رفت و او را با خودش به فرانکفورت برد‌. فاصله‌ی فرانکفورت از آن‌جا خیلی زیاد بود‌. طولی نکشید که هایدی در آن شهر از بین کسانی که به خانه‌ی عمه‌اش رفت‌وآمد داشتند‌، دوستان فراوانی پیدا کرد‌. یکی از آن‌ها دکتری بود که اغلب برای معاینه‌ی کلارا‌ – دخترعموی هایدی‌ – که قادر به راه رفتن نبود‌، می‌آمد‌…

***

کتاب‌های هایدی از معروف‌ترین آثار ادبیات سوئیس در جهان به‌شمار می‌روند. این اثر افزون بر شهرت جهانی در ایران نیز بسیار مشهور است.

هایدی تاکنون در حدود بیست بار به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده‌است. تاکنون فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی، انیمیشین‌ها (مانند هایدی، دختر آلپ) و بازی‌های ویدیویی زیادی بر پایه داستان هایدی ساخته شده‌اند. همچنین یک منطقه توریسیتی در سوئیس به نام هایدی‌لند نام‌گذاری شده‌است.

ورود به بخش دانلود کتاب


لینک مستقیم و رایگان دانلود کتاب هایدی

Downloads icon دانلود کتاب هایدی اثر یوهانا اشپیری با لینک مستقیم دانلود کتاب با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا