تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

دانلود Baby Sleep Instant FULL 3.8 برنامه خواباندن راحت نوزاد اندروید

امتیاز یادت نره

دانلود Baby Sleep Instant FULL 3.8 برنامه خواباندن راحت نوزاد اندروید

دانلود Baby Sleep Instant FULL برنامه خواباندن راحت نوزاد اندروید
دانلود Baby Sleep Instant FULL برنامه خواباندن راحت نوزاد اندروید

برنامه اندرویدی Baby Sleep Instant FULL

برنامه اندرویدی Baby Sleep Instant FULL  یک هدیه برای مادران گرامی است که به تازگی صاحب فرزنده شده اند و در خواباندن کودک دلبندشان با مشکل مواجه هستند. ممکن است گاهی با خود بیندیشید که فرزندم به اندازه کافی شیر یا غذا خورده است ، جایش را عوض کرده و پوشک بچه نیز کاملا خشک و تمیز است ، مشکل نفخ یا باد معده نیز ندارد و به اندازه کافی هم با او بازی کرده اید ، میدانید کودکتان خوابش می آید اما نمیخوابد ! مشکلی که اکثر مادران گرامی از آن عذاب میکشند . پزشکان ادعا میکنند وقتی کودک شما در رحم مادر است صداهای روزمره ای از قبیل صدای دوش، ماشین لباسشویی، خودرو، سشوار، جارو برقی، هیس گفتن، و … را شنیده است.

این برنامه دقیقا کارش همین است و با تولید صداهایی مانند ، دوش، ماشین لباسشویی، خودرو، سشوار، جارو برقی، هیس گفتن، پنکه، قطار، جعبه موسیقی، ضربان قلب، دریا و نهر … به کودک شما آرامش داده و آنها را به خواب عمیق و راحتی میبرد . از تجربه عملی، آموخته ایم چنین صداهایی به عنوان یک لالایی، موسیقی یا آواز خواندن موثرتر هستند. برای شروع استفاده از Sleep Baby Instant گوشی خود را در فاصله شنوایی و گوش کودک خود قرار دهید، یکی از صداهای موجود را انتخاب کنید، یک تایمر تنظیم و پخش را شروع کنید. ما به شدت توصیه می کنیم که در طول استفاده از این برنامه، گوشی را نزدیک تر از حد لازم در کنار کودک قرار ندهید و حالت هواپیما را فعال کنید و هشدارها را بی صدا کنید.


Help your baby to fall asleep instantly. Uses classic monotonous sounds (lullabies) proven to be effective by generations of parents!

NEW: Record your own lullaby
NEW: Material design

Why is my baby crying?

netpaak.ir telegram دانلود Baby Sleep Instant FULL 3.8 برنامه خواباندن راحت نوزاد اندروید
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

Your baby is fed, has a clean nappy, no issues with colic, you were playing with your baby but still it is crying? The baby is probably too tired, but at the same time unable to fall asleep by itself. This is a common situation of newborns and a situation when Sleep Baby Instant can help the most.

Sleep Baby Instant helps your baby to fall asleep using classic monotonous low frequency soundsproven to be effective by generations of parents:
Such sounds include:
• Shower
• Washing machine
• Car
• Hairdryer
• Vacuum cleaner
• Shush
• Fan
• Train
• Musicbox
• Heartbeats
• Sea and stream…


برنامه اپلیکیشن خواباندن نوزاد بچه ها در رختخواب با این اپلیکیشن اندرویدی موبایل به کمک پدر و مادر می اید . خواباندن بچه نوزاد دختر و پسر Baby Sleep Instant /دانلود Baby Sleep Instant /دانلود برنامه Baby Sleep Instant برای اندروید/ آخرین ورژن Baby Sleep Instant برای اندروید/ Baby Sleep Instant APK /اپلیکیشن Baby Sleep Instant /برنامه Baby Sleep Instant برای تبلت/ دانلود نرم افزار Baby Sleep Instant برنامه اپلیکیشن خواباندن نوزاد بچه ها در رختخواب با این اپلیکیشن اندرویدی موبایل به کمک پدر و مادر می اید . خواباندن بچه نوزاد دختر و پسر Baby Sleep Instant /دانلود Baby Sleep Instant /دانلود برنامه Baby Sleep Instant برای اندروید/ آخرین ورژن Baby Sleep Instant برای اندروید/ Baby Sleep Instant APK /اپلیکیشن Baby Sleep Instant /برنامه Baby Sleep Instant برای تبلت/ دانلود نرم افزار Baby Sleep Instant

 درست است که این برنامه در مارکت گوگل بطور رایگان عرضه شده است ، ولی در نسخه رایگان ، تمام امکانات برنامه در دسترس نیست و شما باید از طریق پرداخت های درون برنامه ای نسخه کامل را خریداری کنید ، ولی نسخه ای که ما امروز در نت پاک برایتان قرار داده ایم نسخه خریداری شده و فول آنلاک شده بوده و تمام ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن در دسترس شماست.


”دسته بندی اندروید“ : | امنیتی و انتی ویروس | مرورگرها | پلیرها مسنجر ها | اموزشی و یادگیری | سلامت مذهبی کاربردی و…. | ویرایشگر ها

 Ó  اپلیکیشن های ضروری Ò 

 Ó  آموزش های کاربردی اندروید Ò 


♥ مشاهده بهترین اپ های ورزشی و سلامت ♥ 

300 down e1502796731773 دانلود Baby Sleep Instant FULL 3.8 برنامه خواباندن راحت نوزاد اندروید  دانلود با لینک مستقیم_ GooglePlay _ MB 3


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا