تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

درمان سرد مزاجی و گیاهان دارویی مؤثر + طب سنتی

امتیاز یادت نره

درمانی ساده برای سرد مزاجی خانم ها  بهترین راه درمان سرد مزاجی بهترین روش برای درمان سرد مزاجی مردان گیاهان دارویی مؤثر در سردمزاجی این گیاهان دارویی در سرد مزاجی خانم ها موثر هستند با داروهای گیاهی سرد مزاجی خانم ها درمان میشود درمان سرد مزاجی چه گیاهان دارویی مؤثر است؟

درمان سرد مزاجی

درمان سرد مزاجی و گیاهان دارویی مؤثر + طب سنتی

درمان سرد مزاجی

 در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان سرد مزاجی و تقویت قوای جنسی توصیه های فراوانی وجود دارد. خوردن خوراکی هایی نظیر کشمش، مویز، نارگیل برای درمان سردمزاجی بسیار مفید هستند.

در حدیثی از امام صادق علیه‌السّلام آمده است: «ناشتا کشمش خوردن باعث روییدن گوشت و محکمی استخوان و نازکی پوست و تقویت نیروی جنسی می‌شود.» همچنین می‌فرمایند: «خربزه بخورید؛ چرا که در آن، ده ویژگی است: پیه زمین است؛ نه دردی در آن هست و نه فسادی؛ خوراک است؛ آب است؛ میوه است؛ سبزی خوش است؛ شست‌وشو دهنده است؛ خورش است؛ توان جنسی را می‌افزاید؛ مثانه را می‌شوید؛ و ادرارآور است.»

داروهای گیاهی مفید برای درمن سرد مزاجی

سنجد

 یکی از گیاهان دارویی که می تواند به پیشگیری و درمان یکی از رایج ترین اختلالات زندگی زناشویی غلبه کند،  مصرف دمنوش تهیه شده از سنجد یا جوشانده سنجد در درمان برخی از اختلال های جنسی به ویژه در زنان موثر است. اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه کنند تا حدی است که تحقیقات زیادی در این باره انجام شده و تاثیر  گل گیاه سنجد و میوه آن و میزان اثرگذاری سنجد را بررسی کرده اند و کپسول هایی به صورت صنعتی در داروخانه های برخی از کشورهای اروپایی به مردم عرضه می شود.

netpaak.ir telegram درمان سرد مزاجی و گیاهان دارویی مؤثر + طب سنتی

ریوند چینی

 زن های جوان زیادی وجود دارند که بعد از ازدواج به دلیل تجربه  درد حین زناشویی به مرور دچار ترس ها و استرس هایی می شوند که این حالت های روحی- روانی مشکلاتی را برای آنها فراهم می کند و روابط زناشویی زن و شوهر را تحت تاثیر قرار می دهد. مشکلاتی که ممکن است در صورت عدم درمان در کوتاه مدت موجب بروز مشکلات و اختلاف هایی میان زن و شوهر شود. گیاه و ریشه ریوند چینی  و نوشیدن دمنوش تهیه شده از آن تاثیر زیادی در کاهش درد به ویژه دردهایی دارد که ممکن است زنان در ناحیه لگن تجربه کنند. البته نباید فراموش کرد زنانی که به تازگی فرزند آنها متولد شده و مراحل شیردهی به نوزاد را تجربه می کنند نباید از این گیاه یا مشتقات آن استفاده کنند.

گیاهان وسبزیجات مفید برای درمان سرد مزاجی

چغندر، شاهی، فلفل سبز، پیاز، ترب، کشمش و تمشک استفاده کنید. نوشیدن شیره نارگیل و آب انگور نیز از جمله خوراکی هایی است که می تواند به تقویت توانایی جسمی زنان کمک کند. عسل طبیعی و خالص را حتما به وعده صبحانه خود اضافه کنید و فراموش نکنید که خوردن حب هایی که از ترکیب خرما، گردو و دارچین تهیه شده در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. برای تهیه این حب به ۶خرما و ۳ مغز گردو و کمی دارچین احتیاج دارید. هسته خرما را جدا کرده و مغز گردو و خرما را بکوبید تا نرم شود. دارچین را به آن اضافه کنید و حب هایی تهیه کنید و هر روز ۴ تا ۵ حب بخورید. این حب ها را روزانه تهیه و مصرف کنید.

برخی از مفردات مؤثر برای تقویت غریزه جنسی و درمان سردمزاجی

بذرها: بذر شلغم، بذر کلم، بذر گیاه گزنه، بذر لوبیا گرگی، بذر ترتیزک آبی، بذر هویج، بذر مارچوبه، بذر ترب، بذر یونجه، بذر خربزه، بذر کرفس، بذر شنبلیله، بذر کتان، بذر شاهی.

حبوبات: نخود، لوبیا، باقلا و دانه های نفاخ و دارای غذائیت زیاد.

میوه‌ها: نارگیل، انگور شیرین، مویز، کشمش، انجیر، انار شیرین، گلابی، خربزه شیرین، خرما. برای افراد گرم مزاج هندوانه، خیار و شفتالو مفید است.

سبزیجات: پیاز، شاهی، نعناع، مارچوبه، هویج، تره، شلغم، ترب، کلم، کرفس، خارخاسک

مغزها: بادام، گردو، پسته، فندق.

ادویه‌ها: زعفران، کنجد، عسل، شکر سرخ، سیر، شقاقل و مربای شقاقل، جوز هندی، خولنجان، زرمباد، سورنجان، زنجبیل، مربای زنجبیل، دارچین، فلفل، داروفلفل، آقرقرها، بوزیدان، سیاهدانه، کندر، جینسینگ، تودری سرخ و سفید، انیسون، قسط شیرین، زنیان، مربای آمله، انقوزه، بهمن سرخ و سفید، دانه‌های داخل میوه کاج، فلفل سفید، فلفل سیاه، فلفل دراز، هل بوا.

داروهای فوق را می‌توان به طور جداگانه یا چند عدد از آن‌ها را انتخاب کرده و به صورت کفلمه یا با نبات یا با عسل مخلوط کرده و هر روز میل شود.

hee923 1 درمان سرد مزاجی و گیاهان دارویی مؤثر + طب سنتی

زعفران، کنجد، عسل، شکر سرخ، سیر،زنجبیل و …برای درمان سرد مزاجی مفید هستند

سایر نکات

برای گرم مزاجان هندوانه، خیار، شفتالو، کاهو، کدو، خرفه مفید است.

پیه هندوانه ابوجهل برای سردمزاجان و خشک مزاجان در هر حالتی خوب است و توان جنسی شان را تقویت می کند.

شربت مویز کاملاً شیرین و پرمایه، شربت هر مویزی که باشد مفید است.

 

دانه انیسون را با ریشه شیرین‌بیان دم کرده و آب صاف‌کرده آن نوشیده شود.

اگر مغز به دانه را بدون پوست خوب جویده و خورده شود در گرم‌مزاج‌ها برای تقویت نیروی جنسی مفید است.

خوردن دانه خردل قهوه ای با عسل.

خورد دانه خردل سفید با شیر و شکر.

 

خوردن زنجبیل با خولنجان و پسته.

خوردن دانه کنجد با بذر کتان.

خوردن مخلوط تخم شوید و بادیان رومی به یک اندازه.

۵۰ تا ۱۰۰ گرم پیاز را روزی دو مرتبه همراه با غذا میل کنید.

پیاز

 خوردن ۰/۵ – ۱ گرم زعفران با غذا.

خوردن ۲ – ۵ گرم کرفس خام با غذا.

خوردن ۱ تا ۲ گرم تخم تره با شیر به مدت چند روز متوالی.

خوردن ۱۰ تا ۲۰ گرم موسیر همراه غذا.

۲ تا ۵ گرم پوست دارچین را کوبیده. سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بماند تا دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و روزی سه بار، هر بار یک فنجان میل شود.

۲ تا ۴ گرم گیاه مارچوبه را کوبیده. سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بماند تا دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و روزی سه بار، هر بار یک فنجان میل شود.

۳۰ گرم مغز فندق را کوبیده با عسل مخلوط کرده و خورده شود.

نخود را در آب تازه آن خیسانده تا پرورده شود سپس خورده شود.

***

بهمن سرخ و سفید را به مقدار مساوی ساییده و هر روز مقدار ده گرم از آن را با شربت سیب مخلوط کرده و خورده شود. برای تقویت نیروی جنسی و زیاد کردن اسپرم بسیار مفید است و شهوت مردان را تا حد بی‌قراری زیاد می‌کند.

مغز به دانه بدون پوست را خوب جویده و خورده شود به خصوص برای گرم مزاجان مفید است.

۵ گرم جینسینگ، ۱۰ گرم خولنجان، ۵ گرم زنجفیل را آسیاب کرده روزی ۲ گرم دم‌کرده با عسل شیرین نموده میل شود.

احتیاط

استعمال گلاب، بوییدن گل سرخ، بوییدن شکوفه بادام شیرین در زنان، مداومت در خوردن ترشی‌ها و سردی‌ها و رطوبت زاها مگر در گرم مزاجان، خوراکی های بادشکن مانند زیره سبز و سیاه، اسفند، مرزنجوش، خوراکی‌های خشک کننده مانند شاهدانه، ارزن، عدس و چیزهای سرد و خشک مانند نیلوفر، کافور، گشنیز، اسفرزه، ترشیجات مخصوصاً چیزهای ترش و قابض مثل سماق، ریواس، سیب ترش، به ترش و نارنج از عوامل ضعیف کننده نیروی جنسی به شمار می روند.

بوییدن اسانس گل سنجد اصلاً به مردان توصیه نمی شود چرا که موجب کاهش توانایی جسمی آن‌ها می‌گردد.

منبع:بیتوته

مزاج های چهارگانه بدن + ویدئو

تشخیص مزاج یک فرد

ویژگیهای افراد دارای مزاج سرد و خشک (افراد سوداوی)دکتر روازاده

ویدئو درمان سرد مزاجی

_____________________________________________________________

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا