تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتیعمومی

شناخت بیماری ها با زبان انسان + ویدئو

امتیاز یادت نره

شناخت بیماری ها با زبان انسان/تشخیص ساده بیماری ها از روی زبان از روی زبانتان بفهمید چه بیماری‌ دارید تشخیص بیماری ها با نگاه کردن به زبان – زبان انسان و تشخیص بیماریها شناخت بیماری ها با زبان

شناخت بیماری ها با زبان

 شناخت بیماری ها با زبان انسان

سلامتی انسان از طریق شناخت زبان و علایم آن

زبان مانیتور بدن می باشد’ عضو کوچکی که می توان از روی آن امراض بزرگ را قبل از عود وحتی قبل از ابتدای بیماری کشف کرد”.علائم شناسی از روی زبان بسیار ساده و در عین حال کمی پیچیده ست’ اگر بدرستی با علائم زبان آشنا شوید انگار یک آزمایشگاه و سونوگرافی، همیشه با خود بهمراه دارید”

زبان

زبان مانیتور بدن می باشد’ عضو کوچکی که می توان از روی آن امراض بزرگ را قبل از عود وحتی قبل از ابتدای بیماری کشف کرد”.علائم شناسی از روی زبان بسیار ساده و در عین حال کمی پیچیده ست’ اگر بدرستی با علائم زبان آشنا شوید انگار یک آزمایشگاه و سونوگرافی، همیشه با خود بهمراه دارید”با ما، با نقاط مختلف و علائم زبان همراه شوید:

netpaak.ir telegram شناخت بیماری ها با زبان انسان + ویدئو
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

۱ . نوک زبان:

نوک زبان محدوده عنصر آتش است و با عملکرد قلب مطابقت دارد. این بخش از زبان سلامت فیزیکی و روحی قلب را نمایش می دهد. در پزشکی چینی گفته ‌می‌شود که روح در قلب مسکن دارد. استرس و نگرانی موجب به وجود آمدن نقطه های قرمز رنگ روی نوک زبان ‌می‌شود. افزایش دمای بدن، نشان دهنده سرعت زیاد عملکرد قلب است که منجر به استرس و هیجان زیاد می گردد.

۲ . کناره های زبان: 

کناره های زبان محدوده عنصر چوب هستند. اگر در اثر تماس دندانها با کناره های زبان فرم دندان ها روی این قسمت ها ایجاد شود، به این معناست که کبد خوب کار نمی کند. در اینگونه مواقع ممکن است در کناره های زبان نقاط سبز – آبی یا بنفش کوچکی مشاهده بشود که این نقاط ریز رنگی نشان دهنده وجود یک بیماری جدی هستند. نقاط بنفش در ناحیه عنصر چوب اغلب نشان می دهند که فرد از انرژی بسیار پایین، ناراحتی و درد، باد کردگی پایین دنده ها و نفخ شکم رنج می برد. این افراد حتما باید به متخصص کبد مراجعه کنند؛ زیرا در بسیاری مواقع این علائم نشان دهنده سرطان کبد و یا از کار افتادگی ۷۰ درصد کبد می باشند.

۳ . ناحیه بعد از نوک زبان: 

این ناحیه مربوط به عنصر فلز است و عملکرد دستگاه تنفسی و سیستم ایمنی بدن را نشان می دهد. وقتی که رنگ این قسمت مایل به قرمز ‌می‌شود و یا نقاط قرمز ریز روی این قسمت به وجود می آید، به این معنی است که عفونت دستگاه تنفسی در راه است و قسمتی از بدن حتما عفونت دارد. زردی و رنگ پریدگی این بخش از زبان نشان دهنده ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می باشد. در عفونت های قارچی ریه ها، ممکن است ماده بزاقی قهوهای مایل به سیاه سطح این قسمت را بپوشاند. این علامت در بیشتر افرادی که مبتلا به زخم ریه هستند، مشاهده ‌می‌شود.

۴ . بخش مرکزی زبان:

این بخش از زبان مربوط به عنصر خاک است و عملکرد شکم، طحال و پانکراس را نشان می دهد. مشکلات مربوط به سیستم گوارشی بیشتر در این قسمت از زبان دیده ‌می‌شود. برگشت اسید معده و مری که موجب ناراحتی فرد و بیداری در طول شب ‌می‌شود، ممکن است با قرمز شدن این ناحیه و زرد شدن ماده بزاقی مرکز زبان همراه باشد. تغییرات بسیار کوچک در این ناحیه، نشان دهنده مشکلات گوارشی است. این بخش از زبان خود را در آیینه به دقت نگاه کرده و در صورت مشاهده این علائم حتما به متخصص مربوطه مراجعه کنید.

۵ . انتهای زبان:

ناحیه انتهایی زبان مربوط به عنصر آب بوده و عملکرد بسیاری از ارگان های بدن را نشان می دهد که مهمترین آنها کلیه ها و مثانه است و شامل سیستم هورمونی و غدد جنسی نیز ‌می‌شود. دو برآمدگی کوچک در انتهای زبان برای تشخیص طعم غذاهاست. غلظت و زردی مایع بزاقی این قسمت از زبان در زنان، نشان دهنده عفونت مثانه است. به این افراد توصیه ‌می‌شود روزانه ۸-۱۲ لیوان آب بنوشند، ۵۰۰۰ میلیگرم ویتامین C مصرف کنند و آبمیوه قره قاط بخورند. این رژیم به جلوگیری از عفونت مثانه کمک می کند.

منبع:راسخون

ویدئو تشخیص بیماری ها از روی زبان را بیاموزیم

________________________________________________

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا