تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی4K - FULLHD - High Qualityفیلم special ( امتیاز بالای 7 )فیلم دوبله فارسی

فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی + ۴k , 1080 , 720 + زیرنویس – دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی + زیرنویس کیفیت عالی ۱۰۸۰ ,۷۲۰ ,۴۸۰ دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 سولو: داستانی از جنگ ستارگان با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 سولو: داستانی از جنگ ستارگان , دانلود فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان ۲۰۱۸ , دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story زیرنویس فارسی , دانلود فیلم زیرنویس فارسی, دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم

فیلم Solo A Star Wars Story 2018

دوبله فارسی اضافه شد / ۱۲ مهر ۹۷

ژانر : اکشن , ماجرایی , فانتزی , علمی تخیلی

مدت زمان : * دقیقه

۷/۱۰  IMDb

netpaak.ir telegram فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

زبان : انگلیسی

کیفیت : HD

فرمت : MP4

محصول : آمریکا

ستارگان : Alden Ehrenreich, Emilia Clarke, Woody Harrelson, Joonas Suotamo

دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی + ۴k , 1080 , 720 + زیرنویس – دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی + زیرنویس کیفیت عالی ۱۰۸۰ ,۷۲۰ ,۴۸۰ دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 سولو: داستانی از جنگ ستارگان با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

کارگردان : Ron Howard
لینک‌های مرتبط : imdb

خلاصه داستان :

سولو داستانی از جنگ ستارگان ، یک فیلم در سبک اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی ران هاوارد است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، از طریق یک سری فعالیت‌های جسورانه در دنیای زیرزمینی ، تاریک و بسیار خطرناک خلافکاران ، هان سولو با چوباکا ، کمک خلبان و بهترین دوست او در آینده و لاندو کالریسیان آشنا می‌شود و این شخصیت‌ها یکی از غیرعادی‌ترین قهرمان‌های دنیای جنگ ستارگان را در یک ماجراجویی همراهی خواهند کرد و…


Solo: A Star Wars Story

Solo: A Star Wars Story, or simply Solo, is an upcoming American space western film centered on Han Solo, a character from the Star Wars franchise. The film is being produced by Lucasfilm from a screenplay by Lawrence and Jon Kasdan, and will be distributed by Walt Disney Studios Motion Pictures.

The film will be the second Star Wars anthology film, following the 2016 film Rogue One. A stand-alone installment, set prior to the events of the original 1977 film, it explores the adventures of a young Han Solo and Chewbacca, including meeting Lando Calrissian. The film stars Alden Ehrenreich as Solo, alongside Woody Harrelson, Emilia Clarke, Donald Glover.

Thandie Newton, Phoebe Waller-Bridge, Joonas Suotamo, and Paul Bettany.

Principal photography began in January 2017 at Pinewood Studios, under the direction of Phil Lord and Christopher Miller. The pair left the project in June 2017 after reportedly being fired over “creative differences” with Lucasfilm, and Ron Howard took over directing duties, making Solo Howard’s second film for Lucasfilm after Willow (۱۹۸۸).

The film is scheduled to be released in the United States on May 25, 2018. It will be released in RealD 3D and IMAX 3D.


 فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)

جدای به روی پرده سینماها رفته و تنها چند هفته با عرضه شدن آن به صورت رسانه خانگی فاصله داریم، کمپانی سازنده سری فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) تصمیم گرفته که اثر اکران شده‌اش را رها کرده و تمامی توجهات را به سمت جدیدترین قسمت این مجموعه یعنیفیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) جذب کند.

به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین افرادی که برای فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان هیجان بسیار زیادی دارد، رایان جانسون، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای است. او درست همانند یکی از ما طرفداران انتظار این اثر را کشیده و هیجان بسیار زیادی برای دیدن آن دارد.

جالب است بدانید که او هم درست همانند یکی از طرفداران با چیزهای جدیدی که در این فیلم وجود دارد به سر وجد می‌آید. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان جانسون در یکی از مراسم اهدای جایزه فیلم با گزارشگر سایت خبری ComicBook.com وارد مصاحبه شد. در این مصاحبه از او پرسیده شد که آیا او تریلر فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان را که در برنامه ورزشی Super Bowl پخش شد تماشا کرده است یا خیر. او در این مصاحبه، درباره هیجان و انتظار خود نسبت به این اثر کهکشانی بیان کرد

تریلر فیلم جنگ ستارگان Solo: A Star Wars Story 2018

 

من کاملا خبر داشتم و می‌دانستم که قرار است تریلر به نمایش دربیاید. با این حال زمانی که تریلر پخش شد، من هیجان بسیار زیادی داشتم و مدام با صدا فریاد می‌زدم: «آره، اینه!»؛ طوری که انگار اصلا از پخش آن خبر نداشتم. به نظر من این تریلر بسیار زیبا بود. اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا فیلم اکران شود و خودم و مردم بقیه آن را در سینما ببینیم. خیلی سرگرم‌کننده و خنده‌دار بود.

دارای بازیگران بسیار جذابی است و من فکر می‌کنم که آنها بهترین کاری را که می‌توانستند با نقشی که به آنها محول شده بود انجام دادند. فیلم Solo: A Star Wars Story، دومین قسمت اسپین آفی محسوب می‌شود که در سری فیلم جنگ ستارگان قرار گرفته است.

Solo: A Star Wars

پیش از آن یک اثر دیگر یعنی فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌ ستارگان) ساخته شده بود که در سال ۲۰۱۶ اکران شد. هر دوی این آثار، تولیدی پر از سر و صدا و پر از حاشیه داشتند. در پروژه تولید فیلم یک سرکش: داستانی از جنگ‌ ستارگان، اعضای تیم تولید مجبور شدند که تغییرات قابل توجهی در فیلم ایجاد کنند و به طبع باید آن قسمت‌ها را دوباره فیلمبرداری می‌کردند.

از طرف دیگر، در پروژه تولید فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان هم اتفاقاتی رخ داد که باعث تعویض کارگردانان فیلم، آن هم درست در میان مراحل تولید شد. البته این موارد فقط به این دو اثر ختم نمی‌شود؛ فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) هم دستخوش تغییرات و فیلمبرداری‌های دوباره‌ای شد که ناگزیر تاریخ اکران آن از ماه مه که تنظیم شده بود، به ماه دسامبر تغییر یافت.

تصاویر ستارگان Solo: A Star Wars Story 2018

5e71b1c0 c0ee 453c 865b b221b8345a8b فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720 2f8d742e 7380 478e ae4a ed0be2c45c64 فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720 f4bd680c 0619 489d b9c2 8948388d3853 فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720 acf808ca fbbb 4bba a01f 945ff32ba15d فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720 56e7547a 1d08 4157 9d81 e5a6af4dc632 فیلم Solo: A Star Wars Story 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720

در واقع می‌توان گفت تنها اثری که اخیرا در مجموعه جنگ ستارگان ساخته و اکران شده و در طی روند مراحل تولید خود دستخوش تغییرات بسیار بزرگی نشده، فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای اثر رایان جانسون است. در مرحله فیلمبرداری و همچنین پس از تولید این اثر، رابطه کاری بسیار خوب و محکمی بین جانسون و کمپانی لوکاس فیلم برقرار شد.

همین صمیمیت و مسئولیت‌پذیری کاری جانسون بود که لوکاس فیلم قرار است دوباره او را به این مجموعه کهکشانی بازگرداند تا یک سه‌گانه مخصوص به خود در این دنیا بسازد. براساس گفته‌ها، این سه‌گانه قرار است جدا از حماسه Skywalker باشد.

در حال حاضر رایان جانسون هنوز در حال گفتگو و مذاکره با کمپانی لوکاس فیلم است. حال معلوم نیست که در صورت پذیرفته شدن این پیشنهاد از سوی جانسون، او قرار است به سرعت مراحل تولید این سری فیلم جدید را آغاز کند یا قصد دارد ابتدا یک اثر جدید دیگر را روانه سینما کند و بعد به سراغ دنیای کهکشانی جنگ ستارگان بیاید.

رایان جانسون در ادامه همین مصاحبه، در رابطه با کارهای جدید خود توضیح داد:

باید صبر کنیم و ببینیم. ما در حال حاضر در حال فکر کردن به این موضوع هستیم که سه‌گانه بعدی این مجموعه، بهتر است در چه زمانی ساخته شود. حال اگر تا آغاز ساخت این سه‌گانه من حتی یک فرصت کوتاه برای ساخت یک اثر دیگر داشته باشم، حتما این کار را خواهم کرد. من کم کم در حال نوشتن داستان سه گانه جنگ ستارگان هستم و در همان مراحل ابتدایی آن قرار دارم.

در حال حاضر من یک سری ایده در ذهن خود دارم که پیش از ساخت فیلم آخرین جدای به فکرم خطور کرده بود. حال اگر فرصت پیاده‌سازی یکی از آنها را داشته باشم، حتما فرصت خود را امتحان کرده و به سرعت ایده‌ام را عملی می‌کنم.

ویدیو جدید فیلم Solo: A Star Wars Story 

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Solo A Star Wars Story 


دوبله دوزبانه

  • کیفیت : BluRay 1080p
  • حجم : ۲٫۵۰ GB
  • کیفیت : BluRay 1080p x265
  • حجم : ۱٫۹۴ GB
  • کیفیت : BluRay 720p
  • حجم : ۱٫۳۴ GB
  • کیفیت : BluRay 720p x265
  • حجم : ۱٫۰۹ GB
  • کیفیت : BluRay 480p
  • حجم : ۷۶۲٫۸۷ MB


یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    اگه یک انکدر همین فیلمو با کیفیت بالا میگداشتید خیلی خوب بود تا با خیال راحت نسخه فارسی ۴k رو دانلود میکردم
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا