تبلیغاتبانوان مجلهبهداشت بانوان

محصولات مراقبت ۳۶۰ درجه از موها

امتیاز یادت نره

مراقبت از موها یک امر کاملاً ضروری است. هم آقایان و هم خانم‌ها دوست دارند موهایی پرپشت و جذاب داشته باشند. البته بلند بودن مو برای خانم‌ها نیز یک علاقهٔ شخصی است، اما موها به رسیدگی و مراقبت نیاز دارند. اگر آن‌گونه که باید به آن‌ها رسیدگی نشود، قطعاً آسیب خواهند دید. در این راستا استفاده از محصولات مراقبتی مو به میان می‌آید، اما آیا هر محصولی را می‌توان برای مراقبت مو استفاده کرد؟ مسلماّ خیر. محصولات مراقبت از مو باید از یک برند معتبر باشند و کیفیت و کارایی لازم برای موها را فراهم کنند. درواقع این محصول باید ۳۶۰ درجه باشد. ۳۶۰ درجه یعنی محصول باید تمام مشکلات و درواقع پاتوژنس‌ها را در نظر بگیرد و با تمرکز بر مشکل اصلی، اقدام به برطرف کردن آن کند؛ ضمن این‌که از بروز مشکلات یا عوارض جدید نیز جلوگیری نماید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید موهایی زیبا به خود هدیه دهید.

images 1681484307 64396a136bc90 محصولات مراقبت ۳۶۰ درجه از موها

مراقبت از مو

ابتدا لازم است بدانید همان‌طور که به پوست صورت خود می‌رسید، باید از موهای خود نیز مراقبت کنید. مراقبت و رسیدگی باعث سلامتی و درخشندگی مو می‌شود. عوامل زیادی روزانه بر نیازهای موی شما تأثیر می‌گذارند که ازجملهٔ آن می‌توان به آب‌وهوا، رژیم غذایی، آلودگی، محصولاتی که برای موی خود استفاده می‌کنید و موارد دیگر اشاره کرد.

اولین قدم برای مراقبت مو، شناخت جنس مو است. این‌که موهای شما نرمال، چرب، خشک، نرم، موج‌دار، فر، رنگ‌شده یا آسیب‌دیده باشد، در انتخاب نوع محصول مراقبتی تأثیر می‌گذارد. اما به‌طورکلی موها به دو نوع تغذیه نیاز دارند که محصولات مراقبتی آن را فراهم می‌کنند:

  1. پروتئین
  2. رطوبت

آشنایی با محصولات مراقبت ۳۶۰ درجه از موها

شاید با شنیدن نام محصولات ۳۶۰ درجه، یاد دایره بیفتید و برایتان سؤال ایجاد شود که آیا این محصولات واقعاً یک دایره کامل هستند؟ محصولات مراقبت ۳۶۰ درجه از موها همان‌طور که از نامشان پیداست، محصولاتی کامل، جامع و یکپارچه هستند. یک شامپوی ضدشوره را در نظر بگیرید؛ مسلماً کار این محصول این است که شوره‌ها را از بین ببرد و شرایطی را برای شوره زدن مجدد فراهم نکند، اما اگر این محصول ۳۶۰ درجه باشد، ابتدا تمامی ‌مشکلات مثل خشکی مو، خارش و … را در نظر می‌گیرد و به‌گونه‌ای فعالیت خود را انجام می‌دهد که سایر مشکلات را تشدید نکند. درعین‌حال، مشکل اصلی را نیز درمان می‌کند.

انواع محصولات مراقبت از مو ۳۶۰ درجه

محصولات مراقبت مو نقشی انکارنشدنی در حفظ سلامت موها دارند‌ و از وارد شدن آسیب‌های جدی به مو جلوگیری می‌کنند. حتماً تا به الآن در فضای مجازی تبلیغات زیادی را درمورد این محصولات دیده‌اید، اما پیدا کردن محصول مراقبتی متناسب با موی شما چندان آسان نیست، ازاین‌رو در ادامه به معرفی انواع محصولات مراقبت مو می‌پردازیم تا شما بااطلاع از جنس موهای خود، بهترین آن را خریداری کنید:

  • شامپو

شامپو‌ها از مهم‌ترین محصولات مراقبتی هستند که همهٔ افراد باید از آن استفاده کنند. این محصولات باعث تمیزی پوست و موی سر از هرگونه آلودگی می‌شوند، علاوه‌بر این به موها حالت می‌دهند و آن‌ها را زیباتر می‌کنند. این محصول می‌تواند به‌عنوان یک مکمل در مدیریت اختلالات مختلف پوست سر هم عمل کند. شامپوهای شستشوی مو و مراقبتی از مو، در انواع مختلفی مثل ضدریزش، ضدشوره، حجم‌دهنده، روزانه و… وجود دارد.

  • نرم کننده

در مرحلهٔ دوم، استفاده از نرم کننده‌ها برای موها ضروری هستند، چراکه رطوبت موها را تأمین کرده و آن‌ها را نرم می‌کنند. علاوه‌بر این، شانه‌پذیری و فرم دادن به موها را راحت‌تر کرده و از ساقهٔ مو در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند. این محصول باید با توجه به جنس مو‌ها خریداری شود.

images 1681484758 64396bd683a6c محصولات مراقبت ۳۶۰ درجه از موها

  • سرم مو

سرم‌های مو محصولاتی مراقبتی هستند که تنها در سطح مو اثر می‌گذارند و نفوذی به عمق آن‌ها ندارند. سرم‌های مو به سرعت جذب مو شده و چربی‌ها را از بین می‌برند. درواقع یک لایهٔ محافظتی بر روی تار موها ایجاد می‌کنند و از این طریق از موها در برابر عوامل مخرب محیطی و گرمایی محافظت می‌کنند.

  • روغن مو

روغن‌ها ازجمله محصولات مراقبت مو هستند که شادابی را به موها هدیه می‌دهند.‌ مو‌ها علاوه‌بر رطوبت، به چربی هم نیاز دارند. این چربی باعث می‌شود موها حالت شکنندگی، خشک و وز به خود نگیرند، از‌آنجایی‌که روغن‌های مو از روغن‌های طبیعی به‌دست می‌آید، قطعاً حاوی مواد مغذی و ویتامین است. روغن‌ها در انواع مختلفی مثل آرگان، بادام، زیتون، نارگیل و … وجود دارند.

images 1681484947 64396c93ac429 محصولات مراقبت ۳۶۰ درجه از موها

  • ماسک مو

ماسک‌های مو قوی‌تر از نرم کننده‌ها هستند. این محصولات علاوه‌بر نرم کردن مو، باعث تقویت و ترمیم ساختار درونی موها، افزایش انعطاف‌پذیری و استحکام تار‌های مو می‌شوند. البته چون در انواع مختلفی وجود دارند، باید با توجه به جنس موها خریداری شوند. توجه داشته باشید که برخی از این محصولات، ویژگی‌های دیگری چون ضدریزش، ترمیم و تقویت‌کننده را دارا هستند.

  • اسپری مو

از دیگر محصولات مراقبت مو، اسپری‌ها هستند که افراد توجهٔ کمتری به آن می‌کنند. اسپری باعث افزایش حجم، حالت‌دهی، کاهش وزی، درخشان‌شدن و زیبایی موها می‌شود. برخی از این اسپری‌ها تقویت‌کننده و یا احیاکنندهٔ مو نیز هستند. با توجه به نیازی که دارید، می‌توانید بهترین آن را خریداری کنید.

images 1681484913 64396c71f0547 محصولات مراقبت ۳۶۰ درجه از موها

  • کرم بعد از حمام مو

آخرین محصول مراقبتی مو که قصد معرفی آن را داریم، کرم بعد از حمام مو است. این کرم باعث می‌شود موها بسیار خوش‌حالت، زیبا و درخشان شوند‌. در ضمن سرشار از مواد مغذی، روغن‌های ضروری و ویتامین‌های موردنیاز مو است. این کرم حاوی عصاره‌های مختلف است و به همین دلیل قبل از خرید باید به عصارهٔ آن توجه داشته باشید.

سخن پایانی

حال که با انواع محصولات مراقبت از مو آشنا شدید، حتماً برایتان سؤال ایجاد شده‌است که از کجا می‌توانیم این محصولات را با بالاترین کیفیت خریداری کنیم؟ مرکز خرید شما باید محصولات برند‌های بسیار معتبر را به فروش برساند. قطعاً محصولات برند‌های معتبر، تأثیرگذاری و کیفیت بیشتری داشته و عوارضی هم درپی نخواهند داشت. فروشگاه سفیر از برترین فروشگاه‌های محصولات مراقبت مو است. این فروشگاه اقدام به ارائه برند‌های بسیار معتبر ایرانی و خارجی کرده که همین موضوع موجب رضایتمندی مشتری شده‌است؛ از سمتی چون برای تمامی ‌محصولات خود تخفیف در نظر گرفته‌است، بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شود، بنابراین شما می‌توانید بهترین محصولات را به مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این مجموعه خریداری کنید. برای دریافت مشاوره از این مجموعه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره، تجربهٔ خریدی عالی را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا