تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
مداحی جواد مقدممداحی حاج محمود کریمیمداحی حسین سیب سرخیمداحی رضا نریمانیمداحی عبدارضا هلالیمداحی مداحی های ماندگارمداحی میثم مطیعیمداحی نریمان پناهیویدیو کلیپ مداحی

دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ – همه مداحان کشوری + زندگینامه

امتیاز یادت نره

دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ ولادت

مديحه و مولودی حضرت زينب (سلام الله علیها) سال ۹۵ و ۹۶

دانلود مدیحه جشن ولادت حضرت زینب با لینک مستقیم گلچین و بهترین ها جدید و قدیم مداحی

متن مولودی حضرت زینب / گلچین مولودی حضرت زینب / دانلود مولودی حضرت زینب جواد مقدم / سرود ولادت حضرت زینب جدید و قدیم mp3 صوتی برای کامپیوتر و موبایل و دیگر دستگاها

آرامگاه حضرت زینب در حومه شهر دمشق در سوریه
آرامگاه حضرت زینب در حومه شهر دمشق در سوریه

دانلود مولودی ها در ادامه همین صفحه

زینب کبری سومین فرزند فاطمه و علی بن ابی‌طالب است. وی از زنان مقدس نزد شیعیان است و آن‌ها از وی با عنوان حضرت زینب یاد می‌کنند. زینب خواهر حسین بن علی، در واقعه کربلا حاضر بود و پس از آن نیز هنگام اسارت، در دفاع از حقانیت برادر خود، همانند علی بن حسین (امام چهارم شیعه) نقشی ویژه داشت. زینب در سال ۶۸۱ میلادی معادل با سال ۶۲ هجری قمری درگذشت. پیشتر با عبدالله ابن جعفر ازدواج نموده، از وی سه پسر و دو دختر به دنیا آورد و در نبرد کربلا در سال ۶۸۰ میلادی برابر با ۶۱ هجری قمری همراه برادرش حسین بود. پس از کشته شدن حسین، زینب نقش مهمی در محافظت از جان برادرزاده‌اش علی ابن حسین ایفا کرده و به سبب فداکاری و قهرمانی‌هایش، به لقب «قهرمان کربلا» مشهور شد.

نام‌گذاری
زینب کبری در پنجمین روز سال پنجم هجرت، مطابق با ۶۲۷ میلادی یا در سال ششم هجرت در مدینه به دنیا آمد.طبق روایات شیعه، هنگام تولد زینب، چون محمد در سفر بود، فاطمه از همسرش علی درخواست کرد که نامی برای فرزندشان انتخاب کند. علی در جواب گفت: من بر پدرت سبقت نمی‌گیرم، صبر می‌کنیم تا پیامبر از سفر برگردد. چون محمد بازگشت و خبر تولد نوزاد زهرا را از زبان علی شنید گفت: فرزندان فاطمه فرزندان منند ولی خداوند دربارهٔ آنان تصمیم می‌گیرد (ناسخ التواریخ، جلد زینبیه، ص ۴۷). بعد از آن جبرئیل نازل شد و پیام آورد که خداوند سلام می‌رساند و می‌گوید: نام این دختر را زینب بگذارید که این نام را در لوح محفوظ نوشته‌ام. آن‌گاه محمد زینب را گرفت و بوسید و گفت: توصیه می‌کنم که همه این دختر را احترام کنند، که او مانند خدیجه کبری است (خصائص الزینبیه، ص ۱۵).

ازدواج
زینب پس از آن که به سن ازدواج رسید، به همسری برادرزاده علی (پسرعمویش)، عبدالله جعفر ابوطالب که ۵ سال از او بزرگ‌تر بود درآمد.

زینب کبری از وی چهار پسر داشت به نام‌های: علی، عون، عباس، محمد؛ و یک دختر به نام ام کلثوم.عون و محمد در واقعه کربلا کشته شدند.

netpaak.ir telegram دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

زندگی
زینب در ۵ جمادی‌الاول سال ۶ (قمری) پس از صلح حدیبیه و ۲ سال بعد از تولد حسین بن علی«ع» متولد شد. پس از واقعه کربلا او پس از چند روز توقف در دمشق، همراه سایر زنان و کاروان اسرای کربلا به مدینه بازگشت.

خطبه در مجلس یزید
زینب پس از حادثه کربلا، وقتی که به همراه سرهای کشته‌شدگان کربلا به اسارت در مجلس یزید برده شد در حضور یزید سخنرانی مشهور و آتشینی کرد که یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین خطبه‌های در دفاع از حقانیت حسین بن علی تلقی شده است. زینب دختر علی بن ابی‌طالب در این مجلس برخاست و گفت: «… ای یزید آیا گمان می‌بری این که اطراف زمین و آفاق آسمان را بر ما تنگ گرفتی و راه چاره را بر ما بستی که ما را به مانند کنیزان به اسیری برند، ما نزد خدا خوار و تو سربلند گشته و دارای مقام و منزلت شده‌ای؟… زود باشد که به اجداد خود ملحق شوی و آرزو کنی کاش شل و گنگ بودی و نمی‌گفتی آنچه را که گفتی و نمی‌کردی آنچه را کردی… به خدا سوگند نشکافتی مگر پوست خود را، و نبریدی مگر گوشت خود را … ای یزید! هر کید و مکر که داری بکن، هر کوشش که خواهی بنمای، هر جهد که داری به کار گیر، به خدا سوگند هرگز نتوانی نام و یاد ما را محو کنی … هرگز ننگ این ستم را از خود نتوانی زدود… روزهای قدرت تو اندک و جمعیت تو رو به پراکندگی است، در روزی که منادی حق ندا کند که لعنت خدا بر ستمکاران باد.”

وفات

بسیاری از تاریخ نگاران از جمله مسعودی محل درگذشت او را مدینه و محل دفنش را بقیع نگاشته اند. برخی نیز معتقدند در واقعه حره در سال ۶۲ (قمری) در مدینه قحطی شده بود و او همراه همسرش عبدالله بن جعفر که در دمشقزمین‌هایی داشت به این شهر مهاجرت و در ۱۵ رجب همان سال در همان‌جا درگذشت. حضرت زینب همچون برادرش امام حسین در سن ۵۶ سالگی درگذشت .

آرامگاه زینب
قریه‌ای که در آن قبر زینب قرار دارد، در گذشته به راویه و اکنون به زینبیه مشهور است. در حال حاضر این قریه به شهر متصل و در هفت کیلومتری شرق دمشق قدیم به طرف فرودگاه واقع می‌باشد.

در خیابان اصلی این شهرک از دور، گنبد و ماذنه‌های قبر او دیده می‌شود. گنبد ساختمان طلائی است و در سمت شرقی و غربی آن دو مناره کاشی کاری شده قرار دارد.

گلدسته‌های حرم مطهر به عنوان مرتفع‌ترین و زیباترین مناره‌های کاملاً پوشیده شده از کاشی معرق در دوران معاصر در سطح جهان است که کاشی کاری آن توسط هنرمند اصفهانی مرحوم استاد علی پنجه پور به مدت حدوداً ۱۰ سال و به سبک اصفهان اجرا گردیده است.

در مدخل در غربی قبر زینب و سمت راست آن داخل اتاق کوچکی سه مقبره دیگر وجود دارد که یکی از آنها قبر سید حسین یوسف مکی عاملی متوفی ۱۳۹۷ و دیگری محسن الامین عاملی، صاحب تألیف معروف اعیان الشیعه و سومین آنها نیز دختر میرزا تقی بهبهانی می‌باشد.

فضای قبر زینب و صحن آن به‌صورت مربع مستطیل می‌باشد که شبستان و گنبد و حرم در وسط آن قرار گرفته و دارای چهار در ورودی می‌باشد سقف شبستان و مقبره از سه قسمت تشکیل شده که به صورت پله‌ای بر روی هم قرار دارند و گنبد نیز در وسط آن قرار یافته‌است. بر روی این گنبد جملاتی از قرآن نوشته شده و طلاکاری آن در سالهای اخیر به وسیله ایران انجام شده‌است.

در سمت شرق مجموعه، مصلای زینبیه به همت فهری زنجانی نماینده رهبر جمهوری اسلامی ایران در سوریه ساخته شده و مراسم نماز جماعت، دعای کمیل و نماز جمعه در آن برقرار می‌گردد. این شبستان بسیار بزرگ می‌باشد. مساحت کل مجموعه حدود ده هزار متر مربع است. در مقبره جمعاً ۱۱۴ اتاق وجود دارد که ۶۴ اتاق آن در صحن بزرگ و بقیه در صحن دوم و حسینیه‌های اطراف است.

مقبره زینب در وسط حرم با ضریحی نقره‌ای و اطراف آن هشت ستون کاشی کاری شده که گنبد بر آن استوار شده وجود دارد. دیوارهای مقبره تا نصف آن سنگ سفید و بقیه آئینه کاری بوده و نمونه‌ای از هنر و معماری ایرانی اسلامی است. بنای داخل و خارج ساختمان و همچنین مناره‌ها و گنبد از حدود بیست سال پیش است ولی توسعه‌های اطراف صحن و تزئینات آنها همگی از سوی جمهوری اسلامی انجام شده‌است. بر اساس کتاب زندگانی چهارده معصوم (چاپ پیش از انقلاب، نویسنده: حسین عمادزاده ناشر: طلوع) بنای ساختمان مقبره زینب در زمان محمد رضاشاه پهلوی و به دستور فرح پهلوی شهبانوی ایران ساماندهی، طلا کاری و تزئین شد و هزینه‌های مربوط به نگهداری آن ماهیانه ازسوی فرح ارسال می‌شد. ویکی پدیا

کنیه
ام المصائب
ام الرَّزایا
ام النوائب
القاب
عقیله بنی هاشم
صدّیقة الصغری
عالمه غیر معلّمه (کسی که بدون معلم عالم است)
سر ابیها
معصومه
ام کلثوم
عصمة الصغری
ولیة الله العظمی
ناموس الکبری
شریکة الحسین
عارفه
کامله
عامله
مخبره
محدثه
محبوب مصطفی
شریکة الحسین
باکیه
البلیغه
فاضله

لیست مداحان این مولودی : متن مولودی حضرت زینب / گلچین مولودی حضرت زینب / دانلود مولودی حضرت زینب جواد مقدم / سرود ولادت حضرت زینب / حاج احمد نیکبختیان / کربلایی روح الله بهمنی / کربلایی محمد حسین پویانفر / کربلایی محمد حسین پویانفر / کربلایی محمد فصولی / حاج احمد واعظی / حاج حسن خلج / حاج عبدالرضا هلالی/ حسين سيب سرخی / مهدی سلحشور / سعید و  محمد حسین حدادیان / کربلایی حنیف طاهری / محمد رضا طاهری / مجید بنی فاطمه / حاج محمود کریمی / سید مهدی میرداماد / امیر عباسی / میثم مطیعی / محمد کمیل / کربلایی حنیف طاهری / حاج سید مهدی میرداماد / حاج محمود کریمی / سیدرضا نریمانی /

Shot 2018 01 16 003033 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه

۱٫حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
هم نام جام و باده ام (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸,۷۵۶ ۰۰:۰۹:۱۵
۲
خدای من صدف بحر نور گوهر زاد (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۸۵۱ ۰۰:۰۴:۰۱
۳
زینب آن بانوی عظمایی که دست قدرتش (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۹۸۴ ۰۰:۱۰:۳۴
۴
من کجا ماه کجا کل دنیا کجا (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۶۸۱ ۰۰:۰۵:۵۸
۵
مژده بده حسین رو یار نگار اومده (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۶۹۱ ۰۰:۰۳:۵۰

۲٫سید مجید بنی فاطمه

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
اگر یه قطره از بزرگی تو انشا بشه (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷,۴۶۳ ۰۰:۰۷:۵۲
۲
الا که مقدم تو مژده سعادت داشت (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۵۵۴ ۰۰:۱۰:۰۶
۳
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند (شعر خوانی)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۶۵۰ ۰۰:۰۲:۴۴
۴
ندهد فرصت گفتار به محتاج کریم (نغمه خوانی)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹۰۸ ۰۰:۰۰:۵۳
۵
دوباره خورشید سرگردونه (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۵۲۸ ۰۰:۰۲:۳۶

۳٫سیدرضا نریمانی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
شبای بی سامونی سر شد (شعر خوانی)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷,۴۰۱ ۰۰:۰۷:۴۸
۲
دوباره لبامون لبریز کوثر شد (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۴۸۶ ۰۰:۱۰:۰۲
۳
ذکر قلندرها مولانا علی (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۰۹۵ ۰۰:۰۹:۳۷
۴
تو خواهر یه اربابی من نوکر اون اربابم (شعر خوانی)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۶۴۲ ۰۰:۰۷:۰۰
۵
تو دلبر یه اربابی من نوکر تون اربابم (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۲۶۷ ۰۰:۰۹:۴۸
۶
من منتخبم برا غلامی در خونه ات (سرود جدید)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸,۲۶۷ ۰۰:۰۸:۴۴
۷
هر کس که در این میکده نوکر شده باشدا (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۹,۲۸۳ ۰۰:۲۰:۲۹

مولودی های حضرت زینب (سلام الله علیها) سال ۹۴

۱٫حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
در پیری ات کنار خدا تکیه میزنی (شعر خوانی)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۳۳۳ ۰۰:۰۲:۱۳
۲
شب شب آمرزش و برکات است (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۹۲۹ ۰۰:۱۰:۱۹
۳
زهرای زهرایی (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۴۳۰ ۰۰:۰۵:۳۱
۴
دسته دسته میرن رهروان زینب (شور زیبا)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۱۴۴ ۰۰:۰۳:۰۵
۵
حا سین یا نون الفبای عشقه (امیر کرمانشاهی)(شور)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۸۷۱ ۰۰:۰۴:۵۶
۶
سرشار از ترانه یک رود جاری ام (امیر کرمانشاهی)(مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۴۰۳ ۰۰:۰۹:۴۶
۷
ای شور ال الله ای عشق ثارالله (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۱۷۲ ۰۰:۰۳:۴۰
۸
زهی که خون خدا را پیمبر آوردی  (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۵,۳۳۰ ۰۰:۱۸:۲۹
۹
تو عشق ساداتی زهرا رامرعاتی (شور)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۶۴۰ ۰۰:۰۳:۴۲

۲٫حاج مجید بنی فاطمه

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
قالبا آن گذری که خطرش بیشتر است (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷,۰۱۴ ۰۰:۰۷:۲۳
۲
رسم وفایی نبود اگه که زینب نبود (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۴۷۳ ۰۰:۰۶:۴۹
۳
کرببلایی نبود اگه زینب نبود (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۲۰۵ ۰۰:۰۱:۱۲
۴
اگه نگاه کنی با قلبت (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۸۲۲ ۰۰:۰۷:۱۱
۵
قلبت رو بیار دل مبتلا (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸,۳۴۸ ۰۰:۰۸:۴۹
۶
ای جان دلم جانان دلم (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۹۸۵ ۰۰:۰۴:۱۰
۷
وقتی دلتنگم نمیشه برم (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۲۰۲ ۰۰:۰۱:۱۱
۸
در میکده مست یا علی میگوید (جدید، سال ۹۴)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۴۱۲ ۰۰:۰۳:۳۳

۳٫حاج محمد رضا طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
غلامی تو خانوم تموم زندگیمه (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۹۲۷ ۰۰:۰۶:۲۴
۲
به سر من عجب شوری و  (شور)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۹۶۶ ۰۰:۰۶:۴۸
۳
آینه در آینه نور مکرم زینب است (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۳۸۰ ۰۰:۱۰:۳۵
۴
بارون گل می باره می باره (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۶۴۳ ۰۰:۰۴:۵۵
۵
راه دل جز به بی کران نخورد (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷,۴۴۹ ۰۰:۱۲:۲۴
۶
اومده بهونه علی سراپا نشونه علی(سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸,۹۵۹ ۰۰:۱۲:۲۹

۴٫حاج عبدالرضا هلالی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
کاش و محشورمان کند فردا (محمد حسین پویانفر)(سرود و مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۰,۹۰۲ ۰۰:۰۷:۲۳
۲
سیده زینب تو نور نیرینی (پویانفر،کرمانشاهی)(شور)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۰,۳۴۶ ۰۰:۰۶:۴۹
۳
با یک نفس تمام جهنم شود بهشت (امیر کرمانشاهی)(مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۰,۶۶۳ ۰۰:۰۱:۱۲
۴
سرشار از ترانه یک رود (کرمانشاهی،رضایی)(مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۰,۴۳۵ ۰۰:۰۷:۱۱
۵
منی که از تولدم (رضایی،عسگری)(سرود،مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۱,۰۰۷ ۰۰:۰۸:۴۹
۶
بر روی سینه حک شده این لوح یاد بود (هلالی،عسگری)(سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷,۳۸۸ ۰۰:۰۴:۱۰

۵٫حاج سید مهدی میرداماد

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
امشب که از شکوفه باران لبالب است (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۳,۴۴۳ ۰۰:۱۴:۰۹
۲
ای دختر خورشید همشیره ارباب (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۲,۸۰۹ ۰۰:۱۳:۲۹
۳
هر جا نگرم علی بود غیری نیست (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۷۰۲ ۰۰:۰۱:۳۸

۶.حاج حسین سیب سرخی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
منم گدای زینب (سرود،مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۴۵ ۰۰:۰۰:۴۹
۲
زکودکی در این خانه کار می کردم (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۰,۰۱۴ ۰۰:۱۰:۳۵
۳
ای پناه عالمین یا شریکه الحسین (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۴,۵۷۹ ۰۰:۱۵:۲۸
۴
بنام نامی حیدر  (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۴۲۸ ۰۰:۰۵:۴۲
۵
ای افتخار اهل حرم یاعلی مدد (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۵۷۸ ۰۰:۰۲:۴۰
۶
زینب اگر نبود امامت تمام بود (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۴۹۶ ۰۰:۰۴:۴۲

۷.کربلایی حنیف طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
تو دلارو میبری لیلایی (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷،۴۷۹ ۰۰:۰۶:۱۸
۲
دختر کبرای حیدری (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۰۰۹ ۰۰:۰۵:۰۳
۳
نجوید صفحه ای غیر از (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۸,۸۸۵ ۰۰:۲۰:۰۳
۴
شده وقت گره گشایی به دست بانوی عالمین (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۹,۹۴۰ ۰۰:۱۴:۰۷
۵
بوی عشق تو باز پیچیده (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸,۱۷۲ ۰۰:۰۵:۴۵
۶
چه شود ز راه ه وفا اگر (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۵۱۵ ۰۰:۰۴:۳۴
۷
مدح و شعر خوانی
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۸۵۶ ۰۰:۰۵:۰۵

۸٫محمد کمیل

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
اگر تو جلوه نمایی (مدح)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۸۲۱ ۰۰:۰۷:۰۰
۲
باید که تو را حضرت منان بنویسد (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸,۴۴۳ ۰۰:۱۰:۱۱
۳
حسین دنیای منه (سرود)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۹۰۸ ۰۰:۰۸:۱۹
۴
نوکری ننگ است اما گاه دارد افتخار (شعرخوانی)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۱,۳۹۵ ۰۰:۱۳:۴۷

 

مولودی های حضرت زینب (سلام الله علیها)

۱٫ میثم مطیعی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
با نام های نیک فراوان شنیده ایم (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۳۱۸ ۰۰:۱۱:۱۹
۲
آنان که مشق اشک مرتب نوشته اند (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۴۸۰ ۰۰:۰۵:۰۲
۳ قمصر آمده که کوثر آمده (جدید، سال ۹۲) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۶۹۱ ۰:۰۴۸
۴
اومده دنیا گل علی و فاطمه (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۴۱۱ ۰۰:۰۴:۴۸

۲٫ امیر عباسی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
ستاره جلوه شده در (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۱۲۲ ۰۰:۰۷:۱۴

۳٫ سید مهدی میرداماد

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
ظاهرش این است که (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۷۳۲ ۰۰:۰۳:۴۶
۲
خدای من صدف بحر نور (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۳۶۷ ۰۰:۰۸:۵۶
۳  مدح حضرت زینب کبری(س) (جدید، سال ۹۱) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۸۰۵ ۰:۲۰:۴۵
۴ عقیلة العرب یا زینب یا زینب (جدید، سال ۹۱) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۲۲۵ ۰:۰۷:۲۵
۵ خدا کنه من گدای زینب بمونم (جدید، سال ۹۱) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۴۳۱ ۰:۰۳:۲۷
۶ ذکر امیر المونین(ع) (جدید، سال ۹۱) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۵۵۱ ۰:۰۲:۱۱
۷ علی سر مگو در علم معبود (جدید، سال ۹۱) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۱۲۳ ۰:۰۳:۰۰
۸
زینب ملیکه ی کربلا – سرود (جدید، سال ۹۰)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۷۷۱ ۰۰:۱۰:۴۳
۹
با دست شوق چاک گریبان گرفته ایم – مدح حضرت زینب (س) (جدید، سال ۹۰
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸,۰۶۵ ۰۰:۲۲:۵۶
۱۰
میون همه شب ها شب رویا امشب – سرود (جدید، سال ۹۰
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۰۹۰ ۰۰:۰۸:۴۷
۱۱
من و جدا شدن از مرتضی خدا نکند – سرود امیر المومنین (ع) (جدید، سال ۹۰
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۶۳۶ ۰۰:۰۴:۳۸
۱۲
به ذره گر نظر لطف بوتراب کند به آسمان رود کار آفتاب کند – مدح حضرت ابوتراب (ع) (جدید، سال ۹۰
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۹۰۶ ۰۰:۰۵:۲۵
۱۳
رسید مژده که ماه جمادی الاولاست – مدح (جدید، سال ۸۹)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۰۲۳ ۰۰:۱۷:۰۷
۱۴
شبای بی سحر سر اومد ، بازم دوباره کوثر اومد – سرود (جدید، سال ۸۹)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۹۰۶ ۰۰:۱۱:۰۶
۱۵
به تار گیسوی حیدر اسیرم ، اللهی یه روز توی نجف بمیرم – سرود (جدید، سال ۸۹)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵۰۰ ۰۰:۰۱:۲۵
۱۶
اسمون امشب محیطه نوره ، بساط عشق و عاشقی جوره – سرود (جدید، سال ۸۹)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۹۲۴ ۰۰:۰۵:۲۸
۱۷
دروغ گفته ام از دوریت شکست دلم – مناجات (جدید، سال ۸۹)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶۷۲ ۰۰:۰۱:۵۴
۱۸ شمس حجاب گنبد دوار زینب است (جدید، سال ۸۹) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۳۰۸ ۰:۰۷:۲۵
۱۹
یا زینب یا زینب ، یا زینب یا زینب عقیله العرب – سرود (جدید، سال ۸۸)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۴۴۷ ۰۰:۰۹:۴۸
۲۰ آنان که مشق اشک مرتب نوشته اند – مدح (جدید، سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹,۲۹۱ ۰۰:۲۶:۲۵
۲۱
خونه مولا حال و هوایی داره – سرود (جدید، سال ۸۸)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۸۷۲ ۰۰:۱۱:۰۰
۲۲
علی امام من است و منم غلام علی – سرود (جدید، سال ۸۸)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۳۹۶ ۰۰:۰۳:۵۸
۲۳
ای کتاب عشق من بسته نشو – روضه حضرت صدیقه (ع) (جدید، سال ۸۸)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۰۱۹ ۰۰:۰۲:۵۳

۴٫ حاج محمود کریمی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
خروش دریا صدای زینب (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۹۶۲ ۰۰:۱۰:۰۶
۲
سلام فاطمه مرآت داور آوردی (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۹۵۳ ۰۰:۱۶:۵۴
۳
دراومده گلای رازقی (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۲۰۰ ۰۰:۰۴:۰۵
۴
مستم منه دیوونه مستم مثل پیمونه (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۶۴۴ ۰۰:۱۲:۲۶
۵
اگه بیفتم به پات چی میشه (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۶۲۰ ۰۰:۱۰:۱۷
۶
زینب ز قیام خود به دین داد حیات (جدید، شعر خوانی شاعر نوجوان سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۵۴۷ ۰۰:۱۰:۰۵
۷
یا زینب دم عید و سال نو (جدید،سرود سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۳۵۷ ۰۰:۰۹:۳۲
۸
امشب علی ولیمه به اهل جهان دهد (جدید،مدیحه سرایی سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۲۷۲ ۰۰:۱۷:۵۰
۹
دلبر و دلبری تو (جدید،سرود سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۳۸۲ ۰۰:۱۵:۱۸
۱۰
  اگه بیفتم به پات چی میشه (جدید،سرود شور سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۸۶۸ ۰۰:۰۸:۰۹
۱۱
کوری چشم دشمن آل پیمبری (جدید، سال ۹۱)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۹۰۰ ۰۰:۱۹:۳۷
۱۲
شاپرکای دلامون روی گلای رازقی (جدید، سال ۹۱)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۸۵۲ ۰۰:۱۳:۴۸
۱۳
من گدای هر شبی ام شکرلله زینبیم (جدید، سال ۹۱)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۸۰۵ ۰۰:۰۷:۵۹
۱۴
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر (جدید، سال ۹۱)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۵۴ ۰۰:۰۲:۲۶
۱۵ باز مرا شوق کسی در سر است (شعر،سال ۸۹) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۵۴۴ ۰:۰۵:۱۵
۱۶ بزار پلک دلت تا ابرها بپره (سال ۸۹) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۷۷۰ ۰:۰۷:۳۱
۱۷ حالا دونه دونه دلای دیوونه میریزه به پای اونی که دلا را تا خدا میرسونه (سال ۸۹) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۱۹۵ ۰:۰۵:۰۴
۱۸ تو میخونه ، مستم امشب .. (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۲۷۹ ۰:۰۹:۴۰
۱۹ زینبی که سر به روی بال ملک میذاره (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۱۹۴ ۰:۰۹:۱۹
۲۰ شب دل و پروازه پروازه پروازه – قسمت اول ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۱۲۱ ۰:۰۸:۲۷
۲۱ شب دل و پروازه پروازه پروازه – قسمت دوم ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۱۲ ۰:۰۶:۰۷
۲۲ از آشیون سینه ها، کبوتری پر می زنه – قسمت اول ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۲۴۹ ۰:۱۲:۴۶
۲۳ از آشیون سینه ها، کبوتری پر می زنه – قسمت دوم ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۲۹۶ ۰:۰۹:۴۷
۲۴ گرفته امشب آسمان حال و هوای دیگری ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۲۴ ۰:۰۴:۴۰
۲۵ عشق عشق تو آسمون هوای ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۲۲۳ ۰:۰۶:۵۶
۲۶ فرشته ای که بی قراره از آسمون خبر میاره ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۰۷۸ ۰:۰۶:۰۶
۲۷ آی عاشقا بیایید بریم در خونه مولا ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵۰۳ ۰:۰۷:۳۹
۲۸ گداها تو کوچه ی بنی هاشم جمع بشید ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۸۳ ۰:۰۲:۴۲
۲۹ زینب یا زینب، آمده از آسمان آینه دار حسین ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹۷۶ ۰:۰۵:۳۲
۳۰ یا زینب زینب زینب، گل گلزار زهرایی ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۹۳۷ ۰:۱۱:۰۰

۵٫ مجید بنی فاطمه

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
قلم به دست گرفتم (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۰,۱۴۸ ۰۰:۱۰:۴۴
۲
مادرت آسمان خوبی ها (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۹۱۱ ۰۰:۰۵:۰۸
۳
وعده این بهشتو خدا به ما داده (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۵۶۵ ۰۰:۰۶۴
۴
شیدا شد دل عاشق (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۲۲۹ ۰۰:۰۴:۲۵
۵
شب شبه امید عالمینه (جدید، سال ۹۱)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۷۹۹ ۰۰:۰۷:۵۸
۶
عمریست که دم به دم علی می گویم (جدید، سال ۹۱)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۹۰۸ ۰۰:۰۸:۱۶
۷
مستی اگه آدم حیرون نکنه مستی نمیشه (جدید، سال ۹۱)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۸۵۹ ۰۰:۰۸:۰۸
۸ لالایی دریا ترانه عشقه (سال ۸۹) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۱۶۹ ۰:۰۹:۱۴
۹ خیره به روی زمین چشمای ماه شبه (شعر – سال ۸۷) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۰۳۱ ۰:۰۷:۴۷
۱۰ عقیلة العرب، عقیلة العرب ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۲۵ ۰:۰۶:۱۳
۱۱ دل هرچی خراب عشق دل خرابم سر گردونه ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳۵۹ ۰:۰۲:۰۱
۱۲ دوباره عشق دوباره هدیه آسمونی ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۵۰۶ ۰:۰۸:۳۳

۶٫ محمد رضا طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
مجنونم زیر بارونم دارم میخونم (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۳۴۳ ۰۰:۱۲:۲۱
۲
گفتم از کوه بگویم (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۰۴۵ ۰۰:۰۸:۳۹
۳
پر پیمونه پر شده میخونه (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۰۱۰ ۰۰:۰۵:۴۳
۴
جرم من را ننویسید که ساغر زده ام (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۹۸۰ ۰۰:۱۹:۵۱
۵
چشم مجنون به یارش میوفته (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۲۸۶ ۰۰:۱۲:۱۱
۶
علوی میمیرم مرتضوی میمیرم (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۰۹۲ ۰۰:۰۸:۴۷
۷ امشب شب از شکوفه باران لبالب است (شعر – سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۸۷۴ ۰:۰۷:۵۸
۸ شب شب امید عالمینه شب میلاد زینبه (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۸۰۳ ۰:۰۷:۴۰
۹ دلی که همراز عشقه آشنای آواز عشقه (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۲۳۶ ۰:۰۵:۱۵
۱۰ سایه به سایه هر جا باشه با حسینه (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۷۶۷ ۰:۰۷:۳۱
۱۱ مادرت آسمان خوبی ها پدرت از اهالی بالا (شعر – سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۴۲۵ ۰:۰۶:۰۳
۱۲ مستجاب دعای بارانی رحمت لحظه های بارانی (شعر – سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۲۵۶ ۰:۰۵:۲۰
۱۳ یا زینب الهه وفا، یا زینب طلیعه وفا (سال ۸۷) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۸۳ ۰:۰۶:۳۹
۱۴ شهر  مدینه شده گل بارون ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۹۴۲ ۰:۰۸:۱۶
۱۵ شکوفه لبخند مولا ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۷۱۹ ۰:۰۷:۱۹
۱۶ دل بی قرار بی یاور و زینب غزل بخون ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۸۹ ۰:۰۸:۰۲
۱۷ بانوی عالم ، گل زهرا و علی ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴۶۵ ۰:۰۲:۳۸
۱۸ سر زده ماه عشق، دلبر شاه عشق ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۷۵۱ ۰:۱۵:۳۸
۱۹ ای شکوه آفرینش، ای فروغ چشم زهرا ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۰۰۷ ۰:۰۵:۴۳
۲۰ زینب زینب زینب زینب، گل حیدر یا زینب ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۷۴۶ ۰:۰۹:۵۵

۷٫ کربلایی حنیف طاهری

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
اومد کسی که دل رو میبره (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۴۷۸ ۰۰:۰۵:۰۲
۲
الا که مقدم تو مژده سعادت داشت (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۹۷۹ ۰۰:۲۱:۱۴
۳
بوی عشق تو باز پیچیده (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۵۵۷ ۰۰:۰۵:۱۸
۴
زینب آن بانوی عظمایی (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۵۴۶ ۰۰:۰۸:۲۵
۵
امشب می پیچه توی مدینه (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۱۰۵ ۰۰:۰۶:۵۵
۶
ریحانه دختر آورده (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۱۴۷ ۰۰:۰۷:۰۳
۷
خلوتی رفته اعتکاف کنم (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۸۵۲ ۰۰:۱۹:۴۲
۸
توی تاریکی ماه شب اومده (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۱۹۸ ۰۰:۱۰:۳۹
۹
اولگوی اولیا زینب (س) (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۲۰۴ ۰۰:۰۳:۵۰

۸٫ حاج احمد نیکبختیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ می ریزه امشب از آسمون ستاره (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۴۰ ۰:۰۳:۳۴

۹٫ سعید و  محمد حسین حدادیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
ای گل نازپرور زهرا (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹۲۷ ۰۰:۰۳:۰۹
۲ شاخه شاخه گل می زنند گوشه چادر زهرا ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۹۵۶ ۰:۰۵:۲۵
۳ منم که روز اول به فکر آخر بودم ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳۲۴ ۰:۰۴:۵۴
۴ ترانه های عشق تو بر لبم و حسینیم ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳۱۵ ۰:۰۲:۰۳

۱۰٫ مهدی سلحشور

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ در این خونه خودم گدای هر شب می کنم ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴۳۱ ۰:۰۲:۲۵

۱۱٫ حسين سيب سرخی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ شد شهر نبی گل باران یاس علوی آمد ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۶۲۱ ۰:۰۹:۱۲
۲ حور و ملک پروونتن    هیئتی ها دیوونتن ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲۸۹ ۰:۰۴:۲۱

۱۲٫ حاج عبدالرضا هلالی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ اگه بدم،اگه بی حیام (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷۷۰ ۰:۰۳:۱۵
۲ کیست؟دانی عصمت الله (شعر – سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵۹۵ ۰:۰۲:۳۱
۳ مجنونم،دل بی قراره (سال ۸۸) ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۰۴۳ ۰:۰۴:۲۵
۴ گفتnه زلف تو دل و دين برده از دستم ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵۵۵ ۰:۰۴:۲۷

۱۳٫ حاج حسن خلج

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ تو زینت دوش علی و زهرایی ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۹۰ ۰:۰۱:۰۴
۲ مژده ای اهل ولا سر زده شمس خدا ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۴۰۵ ۰:۰۷:۵۸

۱۴٫ حاج احمد واعظی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱ قبله حاجات امشب آمد، عمه سادات زینب آمد ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۸۷۴ ۰:۱۰:۳۹

 

۱۵٫ کربلایی محمد فصولی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
مدیحه سرایی عربی (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۶۸۸ ۰۰:۰۲:۴۷
۲
دوباره صحن چشای عاشق (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۶,۳۹۲ ۰۰:۰۶:۴۴
۳
سرود عربی (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۷۲۰ ۰۰:۰۲:۴۹
۴
سرود عربی ، علی مولا (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۷۹۸ ۰۰:۰۲:۵۴

 

۱۶. کربلایی محمد حسین پویانفر

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
حاء و سین و یاء و نون (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۷,۰۷۹ ۰۰:۰۷:۲۸
۲
من میخوام شیعه مذهب باشم (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱,۷۶۶ ۰۰:۰۱:۴۸
۳
مینویسم پس از خدا زینب (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۷,۴۶۹ ۰۰:۱۸:۳۳
۴
آیه آیه های نور اومده (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۴,۱۲۶ ۰۰:۰۴:۱۹
۵
بیا فطرس ملک وقتشه حالا (جدید، سال ۹۳)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۶۷۳ ۰۰:۰۲:۴۶

۱۷٫ کربلایی روح الله بهمنی

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
خواهر ارباب نوکرتم (سرود سال ۹۳ )
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۶۸۶ ۰۰:۰۵:۵۸
۲
کار ما امشب است با زینب (س) (مدح سال ۹۳ )
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۱۳,۸۲۹ ۰۰:۱۴:۴۰
۳
هم علی (ع) و هم زهرا (س) زینبه (سرود سال ۹۳ )
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۵,۸۰۱ ۰۰:۰۶:۰۶
۴
دم عید و سال نو دل تو دلم نیست به خدا (سرود سال ۹۳ )
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۳,۲۹۱ ۰۰:۰۳:۲۵
۵
علی امام من است و منم غلام علی (ع)(سرود سال ۹۳ )
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۸۵۵ ۰۰:۰۰:۴۹

 

۱۸٫ حاج احمد نیکبختیان

ردیف

موضوع

پخش اجرا حجم
(KB)
زمان
۱
یک جلوه ی عشق اینچنین من را بس (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۳۷۲ ۰۰:۰۶:۴۴
۲
سر میزارم زیر قدمای عاشقی (جدید، سال ۹۲)
ejra 01 دانلود مديحه و مولودی حضرت زينب سال ۹۴,۹۵,۹۶ - همه مداحان کشوری + زندگینامه ۲,۶۳۷ ۰۰:۰۷:۳۱

لیست مداحان این مولودی : متن مولودی حضرت زینب / گلچین مولودی حضرت زینب / دانلود مولودی حضرت زینب جواد مقدم / سرود ولادت حضرت زینب / حاج احمد نیکبختیان / کربلایی روح الله بهمنی / کربلایی محمد حسین پویانفر / کربلایی محمد حسین پویانفر / کربلایی محمد فصولی / حاج احمد واعظی / حاج حسن خلج / حاج عبدالرضا هلالی/ حسين سيب سرخی / مهدی سلحشور / سعید و  محمد حسین حدادیان / کربلایی حنیف طاهری / محمد رضا طاهری / مجید بنی فاطمه / حاج محمود کریمی / سید مهدی میرداماد / امیر عباسی / میثم مطیعی / محمد کمیل / کربلایی حنیف طاهری / حاج سید مهدی میرداماد / حاج محمود کریمی / سیدرضا نریمانی 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا