تلویزیون و سینماتبلیغاتعمومی📚 مجله نت پاک

معرفی بازیگر زن جدید در مینی سریال سقوط

امتیاز یادت نره

images 1673944987 معرفی بازیگر زن جدید در مینی سریال سقوط

اولین مینی سریال پخش خانگی که این روزها از فیلیمو در حال پخش است، سقوط نام دارد. این سریال جدید و جذاب بعد از مدت ها انتظار و درست بعد از پخش اخبار مایوس کننده که حاکی از احتمال پخش نشدن آن بود، چهارشنبه روی شبکه نمایش فیلیمو قرار گرفت و مهمان خانه های بینندگان شد.

سریال سقوط با ژانری متفاوت و داستانی گیرا، بازیگران جدیدی را معرفی می کند، نقش قهرمان اصلی سریال را که یک زن است، یک بازیگر جدید و با استعداد به نام الناز ملک ایفا می کند. در ادامه این مطلب ضمن معرفی خلاصه داستان این سریال جدید فیلیمو، به معرفی بازیگر نقش اصلی آن و چهره جدید سینما و تلویزیون، یعنی خانم الناز ملک می پردازیم؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سقوط؛ مینی سریال جدیدی از فیلیمو

مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی به نام سقوط بعد از انتظار های زیاد بینندگان، بالاخره پنج شنبه ۱۵ دی ماه از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شد. سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده اولین مینی سریال ایرانی است که در شبکه نمایش های خانگی پخش می شود. هر چند برای اولین قسمت شاید زود باشد اما به نظر می رسد با اقبال عمومی مواجه شود، به خصوص که قبل از پخش آن و همزمان با اقدامات اخیر بازیگر کهنه کار و نام آشنای سینما و تلویزیون، حمید فرخ نژاد؛ شایعاتی مبنی بر عدم پخش آن در فضای مجازی منتشر شده بود. اما حال که به روی آنتن رفته با استقبال بینندگان و مخاطبان خود مواجه شد.

سجاد پهلوان زاده اولین تجربه کارگردانی خود را با این فیلم آغاز کرده و هنوز چیزی نشده با چالش های زیادی روبرو شد اما با داستانی جذاب توانست دل مخاطبان خود را به دست بیاورد. وی که پیش از این به عنوان تدوینگر در عرصه سینما و تلویزیون کار می کرد و ما او را با تدوین فیلم هایی مثل لاتاری، ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز می شناسیم. این بار هم با ژانری تقریباً یکسان، داستان مینی سریال سقوط را در فضایی امنیتی و جاسوسی پیش برده و به فعالیت گروه تروریستی داعش پرداخته.

همزمان با این ژانر هیجانی و اکشن ماجرای عاشقانه کردی را در شهر بی نظیر سقز پیش برده؛ عاشقانه ای زیبا بین آیسان و ژاکان با هنرنمایی الناز ملک و سجاد بابایی. این دو جوان در راه ماه عسل خود هستند که داستانی تلخ گریبانشان را می گیرد و حال باید چهارشنبه ها ساعت ۸ از فیلیمو در انتظار سرنوشت عشق آنها باشیم.

حتماً نام الناز ملک کمتر به گوشتان آشناست. این بازیگر چهره جدیدی است که سریال سقوط آن را معرفی کرده و به اندازه یک قسمت از این سریال که پخش شده نظر منتقدان را به خود جلب کرده؛ باید دید در ادامه هم این غافلگیری و استعداد ادامه دار خواهد بود یا نه. از جمله بازیگران دیگر این سریال می توان به سجاد بابایی در نقش ژاکان، حمید فرخ‌ نژاد، عباس جمشیدی فر، ابتسام بغلاتی، وحید آقاپور و امین مبری اشاره کرد.

به نظر می رسد لیست اسامی بازیگران بسیار متنوع است و همین کیفیت ساخت این سریال را بالا می برد، اما در بین همه این بازیگران حرفه ای کار الناز ملک از همه سخت تر است. الناز ملک به عنوان بازیگر زن جدید در مینی سریال سقوط، نقش اصلی زن در این  سریال است و تقریباً داستان حول محور او می چرخد. از همین رو نه تنها بار زیادی از روند داستان روی دوش اوست، بلکه به عنوان اولین کار حرفه ای خود بهترین فرصت برای اوست که خودی نشان دهد و میخ اول را در کارنامه هنری خود محکم بکوبد! در ادامه با بیوگرافی و سابقه حرفه ای او بیشتر آشنا می شویم.

معرفی بازیگر جدید، الناز ملک

images 1673944986 معرفی بازیگر زن جدید در مینی سریال سقوط

الناز ملک متولد دهه هفتاد و از بازیگران تازه کار تئاتر و سینما و تلویزیون است. اولین سوابق و تجربیات خود را در عرصه هنر و سینما با تئاتر آغاز کرده و حالا در سریال سقوط به عنوان یک چهره جدید معرفی شده است. وی تاکنون در چندین نمایش چون مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است. این اتفاق یمن می تواند برای او نقطه پرتابی برای پیشرفت بیشتر باشد چرا که در اولین تجربه حرفه‌ای بازیگری خود با بازیگران شناخته شده‌ای همچون حمید فرخ نژاد همبازی شد و تجارب بسیار خوبی در زمینه بازیگری به دست آورد.

الناز ملک متولد تهران و ۲۷ سال سن دارد . قد الناز ملک ۱۷۴ و با چشمان سبز خود جزو بازیگران زیبا چهره شناخته می شود. این بازیگر زیبا از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن است و به نظر می رسد درس اساتید خود را به خوبی پس داده است. الناز ملک علاوه بر استعدادی که از خود در بازیگری نشان داد، نوازنده بسیار خوب کمانچه نیز هست. از استعداد ها و تونایی های دیگری که می تواند به الناز ملک در صنعت سینما کمک زیادی کند، این است که با زبان ترکی آشنایی کاملی دارد. شاید کمی برای قضاوت زود باشد اما الناز ملک در نقش آیسان تا حدوی توانسته دل ماطبان و منتقدان را به دست آورد؛ اما باید منتظر بود و دید این استعداد تا ۹ قسمت بعدی مینی سریال سقوط ادامه دار است یا خیر.

در آخر

اولین و جدیدترین مینی سریال ایرانی که این روزها در حال پخش از فیلیمو است، مینی سریال سقوط نام دارد. بعد از انتظارات فراوان این مینی سریال با ژانر سیاسی و جاسوسی از شبکه نمایش خانگی پرطرفدار پخش شد و با پخش خود به معرفی چهره جدید بازیگر زن سینما، الناز ملک پرداخت. الناز ملک که پیش از این سابقه بازیگری در جلوی دوربین را نداشت توسط سریال سقوط معرفی شد. او در این سریال نقش آیسان را بر عهده دارد و روایت سقوط حول محور او اتفاق می افتد. عاشقانه بین ژاکان و آیسان در خطه پر گوهر کردستان اتفاق می افتد اما دیری نمی گذرد که این عاشقانه تاریک می شود. حال باید چهارشنبه ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو منتظر پخش این سریال جدید ۱۴۰۱ ماند و دید که سرانجام این عاشقانه چه خواهد شد. در این مطلب شما را با این مینی سریال جدید آشنا کردیم و بیوگرافی و کارنامه هنری الناز ملک را بررسی کردید. اما نظر شما در مورد بازیگری او چیست؟ نظراتتان را با ما و سایر مخاطبان این صفحه به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا