تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ مذهبی

نماز عشاء شب جمعه آیت الله بهجت(ره)+ویدئو

امتیاز یادت نره

نماز عشاء شب جمعه آیت الله بهجت(ره) نماز عشاء شب جمعه آیت الله بهجت (رحمة الله علیه) نماز آیت الله بهجت لحظه های ناب عبادت آیت الله بهجت گریه آیت الله بهجت در نماز نماز صبح آیت الله بهجت دلیل گریه ایت الله بهجت در نماز راز نماز آیت الله بهجت دانلود نماز آیت الله بهجت گریه های ایت الله بهجت در نماز نماز شب آیت الله بهجت نماز حاجت آیت الله بهجت نماز عشاء شب جمعه آیت الله بهجت(ره)

نماز عشاء شب جمعه - آیت الله بهجت(ره)+ویدئو

نماز عشاء شب جمعه آیت الله بهجت(ره)

نمازهای جماعت آیت الله بهجت آنچنان باصفا و با معنویت و همراه با نوحه و ناله غم انگیز نمازگزاران بود که روح ها به پرواز در می آمد و چشم ها به اشک می نشست و فضای دلها نورانی می شد.
عقیق: مردان الهى، زندگى دنیا را مقدمه اى براى زندگى در عالم جاودان آخرت مى دانـنـد. بـه هـمـیـن جـهـت بـه دنـیـا دلبـسـتـگـى نـدارنـد و آن را محل گذر و عبور و پلى براى رسیدن به سراى آخرت مى دانند. چنین انسان هاى وارسته اى، از مـادیـّات دنـیـا فـقـط بـه قدر رفع احتیاج اکتفا نموده و غرق در آن نمى شوند. یکی از عوامل مهم موفقیت انسان ها که می تواند برای دیگران الگو و راهنما قرار گیرد، هم تقید به اعمال عبادی و تعبد ایشان است.

ارتباط استوار آیت الله بهجت با خداوند متعال

ذکرهای پی در پی، به جای آوردن نوافل، شب زنده داری های کم نظیر ایشان بسیار عبرت انگیز است. سالهای سال نماز جماعت ایشان از شورانگیزترین، با صفا ترین و روح نوازترین نمازهای جماعت ایران اسلامی بوده و هست.

در این نماز عالمان وارسته و خداجوی، بسیاری از طلاب تقوا پیشه، بسیجیان رزمجو و دلداده خدا، و دیگر قشرهای مردم شرکت می کردند. نمازهای جماعت ایشان چنان پر معنویت بود که گاه به ویژه در شبهای جمعه صدای گریه آیت الله بهجت با نوحه و ناله غم انگیز نمازگزاران همراه می شد، و روحها به پرواز در می آمد و چشمها به اشک می نشست، و فضای دلها نورانی می گردید. چنین فضای معنوی و روح نوازی در این زمان در هیچ نماز جماعتی وجود نداشت.

بی جهت نیست که بسیاری از اوقات در مسجدی که ایشان نماز جماعت اقامه می کنند جا برای نماز گزاران تنگ می گردید و عده کثیری حتی آنان که مشتاقانه و به امید کسب فیض از این نماز پر معنویت، از راه های دور آمده اند مجبور به ترک مسجد می شدند.

netpaak.ir telegram نماز عشاء شب جمعه آیت الله بهجت(ره)+ویدئو

ویدئو نماز صبح آیت الله بهجت

 

نماز عشاء شب جمعه – آیت الله بهجت(ره)



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا