تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
تناسب اندام

کاهش وزن سریع با ۳ نوشیدنی طبیعی

امتیاز یادت نره

کاهش وزن – کاهش وزن سریع – لاغری سریع – لاغری با روش های سنتی – لاغری گیاهی – کاهش وزن بدون خطر – لاغر کردن با مواد گیاهی – کاهش وزن با نوشیدنی – لاغر کردن – لاغری بدون بدنسازی – بهترین روش های لاغری – طبیعی ترین روش لاغری

کاهش وزن سریع با ۳ نوشیدنی طبیعی

کاهش وزن
 

اگر بخواهیم واقع بین باشیم دو راه اصلی برای لاغر کردن بیشتر وجود ندارد، رژیم غذایی مناسب و ورزش.اما در اینجا مواد غذایی و روش هایی را به شما معرفی می کنیم که به شما در لاغر کردن کمک می کند.

۳ نوشیدنی فوق العاده برای کاهش وزن

۱- چای دارچین :

سطح قند خون همانطور که بر گرسنگی شما و میزان انرژی شما موثر است ،می تواند در وزن فرد نیز تاثیر گذارد.

اگر قند خون شما در تعادل باشد ، شما غذای کمتری خورده و بدن شما برای دریافت انرژی از بافت های چربی استفاده می کند و در نتیجه ذخیره ی چربی کاهش می یابد و به لاغر کردن شما کمک می شود.

امروزه برخی از مطالعات نشان می دهند که دارچین می تواند به کنترل سطح قند خون کمک کند؛هرچند هنوز به اثبات نرسیده است.

۱ قاشق چایخوری دارچین

netpaak.ir telegram کاهش وزن سریع با ۳ نوشیدنی طبیعی

۱ لیوان آب تازه

دارچین را در یک لیوان دمنوش ریخته و روی آن آب جوش بریزید و ١٥ دقیقه اجازه دهید دم بکشد. این دمنوش را ١-٢ بار در روز میل کنید.

کاهش وزن

 

۲-چای سبز و زنجبیل :

در حالی که برخی مطالعات هنوز تاثیر این دمنوش را برای لاغر کردن تایید نکرده اند، دیگر تحقیقات وجود  سه عنصر اصلی کافئین، کاتچین و تانین در چای سبز را علت تاثیر آن بر کنترل وزن معرفی کرده اند.

کافئین کل سیستم بدن را تحریک کرده و با افزایش فرایند های بدن ، متابولیسم های  مربوط به وزن را (متابولیسم به هر فرآیند زیست شناختی در کبد می گویند که برای حفظ زندگیفرد اجباری است)سرعت می بخشد.

کاتچین ها که آنتی اکسیدان هستند ،در چای سبز بیش تر از چای سیاه وجود دارند(به دلیل تفاوت در فرایند های برداشت این چای ها). در حالی که این مکانیزم هنوز مشخص نشده اند، مطالعات نشان داده اند که کاتچین ها می توانند جذب چربی ها را از روده کاهش دهند.

تیانین یک اسید آمینه در چای سبز است که می تواند باعث آزاد شدن دوپامین در بدن شود؛دوپامین ماده ای است که باعث شادابی و خوشحالی می شود. اگر مبتلا به پرخوری عصبی یا استرسی هستید، ای ماده می تواند مفید باشد.

افزودن زنجبیل به چای سبز کمک می کند تا هضم را بهبود بخشد و عطر و طعم خوبی – بدون  اضافه کردن شکر یا شیر در این چای- به آن بدهد.

۱/۲ اینچ ریشه زنجبیل تازه، پوست کنده و ریز خرد شده یا ½ قاشق چای خوری زنجبیل

۱ قاشق چایخوری چای سبز

۱لیوان آب تازه

عسل طبیعی (ارگانیک)

چای سبز و زنجبیل را در یک لیوان دمنوش ریختن و یک لیوان آب جوش را به آن ها اضافه کنید. ، این دمنوش نباید بیشتر از ٣-٤ دقیقه دم بکشد زیرا چای سبز غلیظ شده و طعم آن تلخ می شود .

اگر واقعا نمی توانید آن را بدون شیرینی بخورید به آن عسل طبیعی بیافزایید و به هیچ وجه از شکر یا شیر استفاده نکنید.

این دمنوش را هر روز ۱-۲ بار با معده خالی بنوشید.

 

کاهش وزن

 

۳-نوشیدنی فلفل سیاه و آب لیمو :

این ترکیب کوچک تند که حاوی فلفل سیاه و آب لیمو است می تواند به شما در لاغر کردن به شما کمک کند. فلفل سیاه حاوی یک ترکیب شیمیایی به نام piperine است؛ مطالعات جدید نشان داده اند که این ماده می تواند با این مکانیسم ها وزن را کم کند.

مداخله با ژن هایی که تولید سلول های چربی را کنترل می کنند، کاهش میزان چربی در جریان خون و افزایش جذب مواد مغذی از غذاها . آب لیمو می تواند هنگام غذا خوردن به دستگاه گوارش در هضم کمک کند.

چند فنجان تازه فلفل سیاه

آب نیمی از یک لیمو ی تازه

آب تازه

آب لیمو را با آب مخلوط کرده و در آن فلفل سیاه (۳-۴ لیوان فلفل دل انگیز) بپاشید. یک بار در روز بعد از غذا بخورید.

کاهش وزن


برای خواندن مطالب بیشتر در مورد تناسب اندام اینجا را کلیک کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا