تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
تناسب اندام

کراتین چیست ؟ همه چیز در مورد کراتین + بهترین انواع کراتین + فواید و مضرات کراتین

امتیاز یادت نره

کراتین چیست ؟ همه چیز در مورد کراتین + بهترین انواع کراتین + فواید و مضرات کراتین – اثرات جانبی کراتین – مقدار مصرف کراتین – انواع کراتین – کراتین را بهتر بشناسیم – نحوه ی مصرف کراتین

کراتین چیست ؟ همه چیز در مورد کراتین + بهترین انواع کراتین + فواید و مضرات کراتین

کراتین چیست ؟ همه چیز در مورد کراتین + بهترین انواع کراتین + فواید و مضرات کراتین

کراتین چیست ؟

کراتین ترکیبی از دسته ترکیبات پروتئینی است که از سه آمینو اسیدمتیونین ، آرژنین و گلیسین  تشکیل می گردد.

این ماده در بدن به صورت ترکیب فسفاته درآمده و به عنوان یکی از منابع ذخیره انرژی به ویژه در فعالیت ها و ورزش های سرعتی و انفجاری به کار می رود.

در حال حاضر سالین زیادی است که این ترکیب  به عنوان مکمل در ورزش های مختلف به کار می رود و مطالاعات سالیان اخیر نشانگر این است که مصرف مکمل کراتین موجب افزایش میزان و محتوای کراتین موجود در عضلات می گردد.

netpaak.ir telegram کراتین چیست ؟ همه چیز در مورد کراتین + بهترین انواع کراتین + فواید و مضرات کراتین

****

کراتین چیست؟البته در برخی از مشاهدات پس از مصرف این مکمل افزایش در توان ورزشکاران مشاهده نشده اما اغلب مطالعات بیانگر تاثیر بسزای این مکمل در بدن ورزشکاران است.

با توجه به اینکه این مکمل هنوز از طرف کمیته ی بین المللی المپیک منع نشده است بنابراین در بین ورزشکاران به عنوان یک مکمل کارافزا از جایگاه خاصی برخوردار است.

کراتین مومو هیدرات یکی از معروف ترین و موثرترین مکمل های بدنسازی در بازار می باشد که هر کس به طور مداوم کراتین مصرف نماید، نتیجه ی عالی و حیرتانگیزی کی گیرد.

حقیقت هایی در مورد کراتین :

۱-کراتین می تواند ۵ الی ۱۰ پوند ماهیچه ی خالص در ظرف چند هفته به بعضی از ورزشکاران هدیه کند.

۲-در حدود بیشتر از ۵۰۰ مقاله ی علمی که چاپ شده است که اکثر ان ها بر روی کراتین مونوهیدرات می باشد.این پژوهش ها به خوبی پاسخ داده اند که این مکمل ایمن و موثر است.

۳-کراتین حجم سلول عضلانی را افزایش می دهد.

اثرات جانبی کراتین:

۱-افزایش وزن: عمده ترین عارضه ی جانبی مصرف کراتین افزایش وزن می باشد.به طوری که در برخی مطالعات تا ۳ کیلوگرم افزایش وزن را در هفته نخست مصرف کراتین گزارش نموده اند.

۲-عوارض گوارشی: گزارشاتی مبنی بر ناراحتی های گوارشی نظیر تهوع و اسهال متعاقب مصرف کراتین به ویژه هنگامی که در حجم بالایی این مکمل مصرف شود.

بروز این عوارض می تواند به جهت حل نکردن کامل کراتین در آب یا آبمیوه قبل از مصرف باشد.

 

۳-کشیدگی،گرفتگی عضلات: این صدمات می تواند به جهت عدم تعادل ایجاد شده در الکترولیت های بدن باشد که خود از پیامد های کم ابی است.

بر این اساس در هنگام مصرف کراتین مقادیر بیشتری مایعات مصرف کنید و از مصرف میوه جات و سبزیجات غافل نشوید.

۴-ناراحتی کلیوی یکی از مهمترین نگرانی های مصرف کنندگان کراتین است.

 

لیست ۱۰ تا از بهترین کراتین ها

۱-کراتین ترکیبی سل تک ماسلتک

کراتین چیست ؟ انواع کراتین

کراتین چیست

از مدت ها قبل که شرکت ماسل تک دست به تولید سل تچ کراتین ترکیبی خود کرد دیگران امید چندانی به موفقیت این مکمل نداشتند و همواره شرکت ماسل تک را با انتقاد از این مکمل تحت فشار قرار می دادند اما هم اکنون سل تک یه عنوان برترین مکمل کراتین ترکیبی سال انتخاب شده است و با ترکیب بسیار کاملی که دارد و تاثیر حیرت انگیزی که بجا می گذارد رضایت مشتریان خود را جذب کرده است . سل تچ تکمیل کننده نیتروتچ پروتئین وی این کمپانی است و زمانی تاثیرات خود را به همراه دارد که به همراه یک پروتئین وی با کیفیت مصرف شود .

****

سل تچ محرک ترشح هورمون انسولین در بدن است که میزان ترشح این هورمون را بصورت طبیعی در بدن بالا می برد .اگر شما به فکر رهایی از استاپ رشد عضله هستید و می خواهید به عضله خود شوک وارد کنید باید از یک مکمل کراتین ترکیبی مثل سل تچ استفاده کنید . عمده مواد اولیه سل تچ را انواع کراتین ها تشکیل می دهند اما چه مدل کراتینی ؟

****

کراتین استفاده شده در سل تچ نه تنها باعث نمی شود در افراد با تیپ بدنی اندومورف افزایش آب زیر پوستی پدید آید و کات عضله افراد گرفته شود بلکه با فرمول فوق العاده خود باعث می شود که بدن کم کم ماهیچه ها را جایگزین چربی ها کند و فرم مناسبی به خود بگیرد .

این مکمل در ۲ اندازه ۲ کیلویی و ۳ کیلویی عرضه می شود که به مقدار زیاد در ایران موجود است . ۵ طعم فوق العاده تمام سلیقه ها را به خود جذب می کند . این مکمل دارای ۳۶۰ کالری و ۷۷ گرم کربوهیدرات در هر وعده است .

وعده پیشنهادی این مکمل از طرف خود کمپانی ۲ اسکوپ است که ۱۰۰ گرم محسوب می شود . بهترین زمان برای مصرف این مکمل قبل از تمرین و در هنگام تمرین است.

 

۲-کراتین ترکیبی اوولوشن EVLبهترین کراتین ها

 

۳-کراتین پلاتینوم ماسلتچ

بهترین کراتین ها

کراتین چیست

کراتین پلاتینیوم ماسل تچ امریکا کراتینی فوق العاده خالص می باشد که با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا میکرونیزه شده است و به بالاترین درجه خلوص و بالا ترین سرعت جذب رسیده است .کراتین جدید ماسل تچ امریکا ، محصولی فوق العاده برای بالا رفتن توان عضلات ، استقامت و همچنین حجم عضلات می باشد . کراتین ۱۰۰ % خالص پلاتینیوم ماسل تچمنبعی مناسب برای رساندن فسفات لازم به عضلات بدن ورزشکار برای تمرینات سخت و طاقت فرسا می باشد .

مصرف کراتین پلاتینیوم ماسل تچ دستاورد های بالایی در به دست آوردن حجم خشک عضلانی دارد .

در یک مطاله و تحقیق دقیق علمی بر روی ورزشکارانی که از این کراتین منوهیدرات میکرونایز ماسل تچ استفاده کردند صورت گرفت نتیجه به دست آمده نشان داد که توان و زور عضلانی این افراد حداقل ۱۸ % افزایش یافته است که این در مقایسه با سایر کراتین جوابی بی نظیر می باشد .

روش مصرف کراتین منو هیدرات پلاتینیوم ماسل تچ امریکا :

برای ۳ روز اول مصرف ۵ گرم کراتین با ۲۰۰ میلی لیتر آب خنک ۴ بار در روز توصیه می شود که به این اقدام اصطلاحأ بارگیری کراتین می گویند . بعد از ۳ روز ۵ گرم کراتین با ۲۰۰ میلی لیتر آب خنک ۲ بار در روز توصیه می شود . می توان برای رسیدن به جواب بهتر به جای آب از نوشیدنی های کربوهیدرات دار ، نوشیدنی های ورزشی و یا اب انگور استفاده کرد .

 

۴-کراتین مونوهیدرات تویین لببهترین کراتین ها

کراتین چیست

کراتین جدید توینلب کراتین فوق العاده ای است در حفظ و ساخت عضلات بدون چربی بسیار موثر می باشد. همچنین درجه خلوص این کراتین به علت انجام عمل تصویه در هنگام تولید آن بسیار بالا می باشد و در حدود ۹۸ % می باشد .این کراتین در ساختن عضلات خشک و بدون چربی با چگالی و کیفیت بالا بسیار موثر می باشند.

 

۵-کراتین مونوهیدرات ناترکسبهترین کراتین ها

کراتین چیست

راتین درایو نوترکس با  فرمولاسیون ویژه خود از خالص ترین ، بی خطر ترین و موثرترین کراتین های موجود در دنیای بدنسازی یا بدن سازی می باشد.این کراتین منوهیدرات تاثیر مستقیمی بر عضله سازی بدن می گذارد و فرد مصرف کننده با استفاده از این محصول حجم خشک با کیفیتی پیدا می کند.

برخی از ویژگی های کراتین درایو نوترکس:

  • خالص‌ترین، کراتین مونوهیدرات در جهان است
  • بالاترین کیفیت و موثرترین کراتین
  • افزایش توده عضلانی و قدرت

۶-کراتین مونوهیدرات گاسپاری

بهترین کراتین ها

کراتین چیست

ویژگی های کراتین گاسپاری ، این کراتین ساخت یک برند معتبر است که بالاترین کیفیت، خلوص و ایمنی را ارائه می دهد. گاسپاری نوتریشن از کراتین مونوهیدرات خالص ۹۹٫۹% استفاده می کند

۷-کراتین مونوهیدرات ناترند

بهترین کراتین ها

 

۸-کراتین کپسول الیمپ

بهترین کراتین ها

کراتین چیست

مکمل کراتین ۱۲۵۰ کپسولی جدید الیمپ ( Creatine Mega Caps )کراتین منوهیدرات خالص و به صورت کپسولی به بازار جهانی عرضه می شود و برای افراد ورزشکار بسیار مناسب می باشد . کراتین ۱۲۵۰ کپسولی الیمپ محصولی مناسب برای افزایش قدرت و حجم عضلات می باشد . کراتین منوهیدرات کپسولی الیمپ برای افزایش استقامت عضلات و تمرینات سخت بسیار مناسب می باشد .

ویژگی های کراتین کپسولی الیمپ :

  • مناسب باری افزایش قدرت و توان عضلات
  • کمک به افزایش حجم عضلات
  • بالا بردن استقامت عضلات

مواد تشکیل دهنده کراتین کپسولی الیمپ :

۸۹٫۳ % کراتین مونوهیدرات میکرونیزه ، حجیم عامل ( سلولز میکرو) ، نمک منیزیم از اسیدهای چرب

روش مصرف BCAA کپسولی الیمپ :

روزانه ۳ کپسول از کراتین الیمپ را قبل از تمرین در روز های تمرین و در روز های غیر تمرین در هر موقع از روز مصرف نمایید .

هشدار محصول :

  • دور از دسترس کودکان نگه دارید .
  • بیشتر از دوز توصیه شده مصرف نکنید .
  • همراه با استفاده مکمل بدنسازی یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و یک شیوه زندگی سالم توصیه می شود .
  • زنان باردار و یا شیرده نباید از این محصول استفاده کنند .
شرکت تولید کننده : Olimp لهستان

۹-کراتین مونوهیدرات التیمیت

بهترین کراتین ها

کراتین چیست

کراتین مونوهیدرات آلتیمیت تاثیر بسزایی در ساخت عضلات و ترمیم عضلات بدن دارد . این کراتین  با جدیدترین تکنولوژی ها خالص سازی شده است
کراتین یک ترکیب طبیعی است که به طور وسیعی در بافت های مختلف به ویژه ماهیچه های اسکلتی بدن یافت می شود و حدود ۱۵۰- ۱۰۰ میلی مول به ازای کیلوگرم وزن خشک این بافت را تشکیل می دهد. این ماده از ترکیبات مشتق از امینواسید ها بوده و توسط کبد و کلیه ها در بدن از سه آمینو اسید آرژنین، گلیسین و متیونین تولید و به گردش خون وارد می گردد.

****

از طریق گردش خون کراتین جذب شده از رژیم غذایی و بخشی که توسط بدن ساخته می شود به بافت ها منتقل گشته و در آنجا به فرم فسفوکراتین تبدیل می گردد که جهت ذخیره ی انرژی در بافت ها ( به ویژه بافت عضلانی ) به کار می رود. این ترکیب به عنوان منبع انرژی سریع و بدون نیاز به اکسیژن در جهت بازسازی atp به کار گرفته می شود.
کل ذخیره ی کراتین بدن یک فرد، تقریباً بین ۱۵۰ – ۱۲۱ گرم می باشد که حدود ۶۰ – ۵۰ درصد از آن به اشکال فسفاته است. لازم به ذکر است که نیاز روزانه به کراتین حدود ۲ گرم می باشد که از دو منبع برنامه غذایی و یا سنتز درونی تأمین می گردد. گوشت، شیر و برخی از
انواع ماهی ها از منابع اصلی تغذیه ای این ماده می باشند.

✔ ویژگی های کراتین منو هیدرات آلتیمیت :

افزایش توان عضلات
افزایش حجم عضلات
افزایش استقامت عضلات

شرکت تولید کننده : Ultimate آمریکا
وزن محصول : ۰٫۳  کیلو گرم
مورد استفاده برای : عضله سازی — کمک به افزایش حجم عضلات — افزایش توان عضلات

۱۰-کراتین مونوهیدرات ۲۵۰ گرمی الیمپ

بهترین کراتین ها

کراتین چیست

مکمل کراتین منوهیدرات الیمپ اساسی ترین ماشین تولید انرژی در عضلات است . پودر کراتین مونوهیدرات کمپانی الیمپ یک مکمل قبل از تمرین است که رژیم را از کراتین غنی می کند . در بافت های عضلانی کراتینی به کراتین فسفات تبدیل می شود که رادیکال های فسفات پر انرژی را ذخیره می کند و آن ها را برای سنتز پروتئین و انقباض فیبر های ماهیچه پخش می کند . مصرف کراتین باعث افزایش ظرفیت فیزیکی بدن در طول تمرینات کوتاه ، پر تکرار و سنگین می شود . ( در صورت مصرف ۳ گرم در روز نتیجه خواهید گرفت ).

****

میزان زیاد کراتین در عضلات ، سنتز پرئتئین را تحریک می کند و تاثیرات آنتی کاتابولیک و آنابولیک دارد که در نهایت منجر به رشد عضلاتی خشک و بهبود عملکرد در تمارین می شود . این پودر ، برای ورزشکارانی طراحی شده است که بسیار حرفه ای هستند و به صورت قدرتی – سرعتی ، قدرتی – استقامتی و استقامتی تمرین می کنند .

مکمل Creatine Monohydrate الیمپ عملکرد عضلات را در طول تمرینات سنگین مانند تمرینات با وزنه ، دو و دیگر تمرینات هوازی و غیر هوازی ، بهبود می بخشد . کراتین monohydrate کمپانی olimp ، از با کیفیت ترین کراتین موجود ساخته شده است و به عضلات اجازه می دهند تا میزان انرژی بسیار بیشتری را نسبت به سایر محصولات کراتین تولید کنند . creatine مونوهیدرات اولیمپ از کراتین مونوهیدرات ۱۰۰% خالص ، گرفته شده از منابع حیوانی ، تشکیل شده است .

کراتین مونوهیدرات olimp با گواهی HPLC ، ۱۰۰% خالص است . هیچ گونه فیلتری در کراتین مصرف نشده است .
کراتین مونوهیدرات را که می توان به راحتی در بافت های قرمز عضلات یافت ، نقشی اساسی در انرژی رسانی به بافت های عضلانی و بهبود عملکرد ورزشکاران ایفا می کند .

✔ ویژگی های کراتین منوهیدرات الیمپ :

سنتز سریع و دوباره ATP ( منبع مستقیم انرژی )
افزایش قدرت بدنی
افزایش توده عضلانی خشک به طور قابل توجه
دارای ویژگی آنتی کاتابولیک
افزایش ذخایر انرژی بدن

طریقه مصرف کراتین Olimp :

روزی ۳ گرم ، در طول تمرین در روز های تمرین و در همان زمان ثابت در روز های غیر تمرین مصرف نمایید . ۱ اسکوپ ( ۳ گرم ) پودر را با ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلی لیتر آب میکس کنید . ممکن است پس از مدتی افزایش وزن داشته باشید .

 هشدار محصول :

دور از دسترس کودکان نگه داشته شود .
نامناسب برای کودکان و افراد زیر ۱۸ سال
برای مصرف این محصول نیاز به داشتن یک رژیم غذایی خوب دارید .

شرکت تولید کننده : Olimp لهستان
وزن محصول : ۰٫۲۵  کیلو گرم
مورد استفاده برای : افزایش قدرت بدنی — افزایش توده عضلانی خشک

طریقه ی مصرف کراتین:

نتایج مطلوب و شگرف استفاده کراتین به دو صورت مختلف مشاهده شده است .اولین روش که بارگذاری نامیده می شود، برای کسانی که قبلا از کراتین استفاده نکرده اند خوب جواب می دهد.همانطور که از نام آن پیدا است ،در این روش ماهیچه ها با کراتین بارگذاری و اشباع می شوند.در طی ۴ روز اول هفته ، هر روز۲۰ تا ۳۰ گرم استفاده می شود.

در استفاده کراتین از اب میوه های غیر اسیدی یا اب استفاده کنید.اب انگور بسیار مناسب است.بعد از این دوره زمانی برای اشباع نگه داشتن ماهیچه ها باید به طور منظم هر روز پنج الی پانزده گرم کراتین استفاده کنید.( به میزان بیشتر احتیاج نیست.)

روش دیگر ، دستیابی بسیار تدریجی به مکمل منوهیدرید کراتین می باشد.در این روش فرد بجز زمان تمدید شده ، اساسا بجز دوره بارگیری هر روز از پنج الی پانزده گرم مکمل باید استفاده کند. وقتی کراتین با کربوهیدراتی مثل دکستروز (گلوکز) امیخته می شود و حدود یک ساعت و نیم قبل از ورزش استفاده می شود، نتیجه خیلی بهتری می دهد .

بهترین موردی که در مورد کراتین می توان بیان کرد این است که در بررسی ها هیچ اثر مضری درمورد کراتین به دست نیامده . کراتین کاملا بی خطر و موثراست.

با این وجود، همچون موارد دیگر استفاده بیش از اندازه مکمل برای ماهیچه هایی که با کراتین اشباع شده اند، توصیه نمی شود.این بدان معنی است که مقدار تجویز شده دارو استفاده شود تا از ماهیچه های خوب ،قوی ، پرانرژی و بالاترین استقامت ممکن بهره مند شوید.


برای مطالب بیشتر تناسب اندام اینجا را کلیک کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا