تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان / کلیپ

امتیاز یادت نره

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان / کلیپ -گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان / کلیپ

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان

 


 

netpaak.ir telegram گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان / کلیپ
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان

 


 

نگاهی به ۱۰ اسطوره ی باشگاه میلان

همه می دانیم که آث میلان یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال دنیاست. اسطوره های بزرگ زیادی در این باشگاه فوق العاده بازی کرده اند. در طول تاریخ میلان بازیکنان بزرگ زیادی وجود داشته اند که به برخی از آن ها باید لقب اسطوره داد.

می خواهم ۱۰ اسطوره ی برتر تاریخ میلان را نام ببرم. می دانم برخی از شما با فهرست من مخالفید، ولی این نظر من است.

۱۰٫ چزاره مالدینی

چزاره آغازگر سلسله ی مالدینی در میلان است. او در سال ۱۹۵۴ از تریستینا به آث میلان پیوست. چزاره نیز یک مدافع است. نوه ی او کریستین سنت خانواده را ادامه داده و مدافع میلان است. می توان گفت که مالدینی ها مدافعان آث میلان هستند. به لطف چزاره، میلان صاحب بزرگ ترین کاپیتان تاریخ، پائولو مالدینی، شد.

۹٫ کاکا

کاکا در سال ۲۰۰۳ با مبلغی حدود ۸٫۵ میلیون یورو از سائوپائولو به میلان پیوست. مدتی بعد صاحب باشگاه قیمت پرداختی بابت او را مفت عنوان کرد. او در همان سال ۲۰۰۳ بخشی از ترکیب اصلی تیم شد و روی کاستای بزرگ را نیمکت نشین کرد.

کاکا در طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در میلان فوق العاده کار کرد. او در سال ۲۰۰۷ در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نقشی اساسی داشت و ۷ گل فوق العاده به ثمر رساند.

کاکا در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۶۵ میلیون یورو میلان را به قصد رئال مادرید ترک کرد. همه از او انتظار داشتند که کاپیتان و اسطوره ی میلان شود، ولی او آرزو داشت برای رئال بازی کند که به واقعیت پیوست.

۸٫ مارکو فان باستن

فان باستن یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. در سال ۲۰۰۷ اسکای اسپورت فان باستن را در فهرستی از بازیکنان بزرگی که دوران فوتبال کوتاهی داشته اند نفر اول عنوان کرد.

متآسفانه مصدومیت های متعدد او را نابود کردند، با این حال او فوتبالی عالی را به ما نشان داد. فان باستن در ۱۹۸ بازی موفق به زدن ۱۲۵ گل شد که برای کسی که این همه مصدومیت گریبان گیر او شده آماری خیره کننده محسوب می شود.

زمانی که مارکو فوتبال را کنار گذاشت آدریانو گالیانی گفت: « فوتبال لئوناردو داوینچی خود را از دست داد.»

۷٫ گانر نوردال

گانر مسن ترین بازیکن این فهرست است. از آن جا که او بهترین گلزن تاریخ میلان است استحقاق حضور در این فهرست را داراست. او در آماری خارق العاده موفق شد در ۲۹۱ بازی ۲۲۵ گل به ثمر برساند.

گفته می شود زمانی که شوچنکو مهاجم میلان صدمین گل خود را در سری آ برای این تیم به ثمر رساند هواداران قدیمی میلان چنین گفتند: «خوب، او می تواند این میزان را دوبرابر کند و بعد ۲۶ تای دیگر به آن اضافه کند و تازه آن موقع از سد “ایل کانونیره” خواهد گذشت.»

نوردال هنوز هم دومین گلزن تاریخ سری آ محسوب می شود و یقیقاً یکی از بزرگان است.

۶٫ مائورو تاسوتی

تاسوتی نه تنها در دفاع کردن عالی بود بلکه مدافع کنار قابلی نیز بود که می توانست در صورت لزوم سمت راست زمین را با سرعت بپیماید. مائورو سه بار با میلان قهرمان اروپا شد و یک بار موفق شد در یکی از خاطره انگیزترین فینال های اروپا به عنوان کاپیتان جام را بالای سر ببرد.

او از لاتزیو به میلان پیوست. تاسوتی در سکوت بازنشته شد، احتمالاً به این دلیل که او دوران فوتبالش را در لاتزیو آغاز کرد و بر خلاف بازیکنان پیشین همیشه روسونری نبود. او ۴۲۸ بازی با پیراهن میلان انجام داد و ۸ گل به ثمر رساند.

۵٫ آندری شوچنکو

آندری شوچنکو یکی از بزرگ ترین مهاجمان دنیا است. او همیشه به عنوان بازیکنی بزرگ که میلان را به موفقیت های زیادی رساند به خاطر سپرده می شود. ضربات نهایی مرگبار او زبانزد خاص و عام هستند. او در ۳۲۲ بازی ۱۷۵ گل به ثمر رساند.

شوچنکو در ۲۸ مه ۲۰۰۶ با مبلغی معادل ۳۰٫۸ میلیون پوند میلان را به مقصد چلسی ترک کرد. دوران فوتبال شوچنکو جوایز بسیاری دربر داشته است که معتبرترین آن ها توپ طلای ۲۰۰۴ و لیگ قهرمانان ۲۰۰۳ به حساب می آیند.

۴٫ آلساندرو کاستاکورتا

کاستاکورتا که در نزد هواداران با نام “بیلی” شناخته می شود محصول شگفت انگیز دیگری از آکادمی جوانان آث میلان است. آلساندرو یکی از بزرگ ترین مدافع آخرهای فوتبال دنیا است. او به خاطر نقشش در کنار بارزی، تاسوتی و مالدینی به خوبی شناخته می شود.

کاستاکورتا در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۶ با بازی در باخت ۰-۱ میلان مقابل آ اِک آتن با ۴۰ سال و ۲۱۱ روز مسن ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان شد.

او در ۶۴۹ بازی برای میلان ۳ گل و در ۵۹ بازی برای تیم ملی ایتالیا ۲ گل به ثمر رساند. بیلی ۷ قهرمانی سری آ و ۵ لیگ قهرمانان و شماری از دیگر جام ها در کارنامه دارد.

۳٫ جیانی ریورا

به او لقب “پسر طلایی” ایتالیا داده شده بود. او در ۶۵۰ بازی برای میلان ۱۶۳ گل و در ۶۰ بازی برای تیم ملی ایتالیا ۱۴ گل به ثمر رساند.

جام ها: ۳ قهرمانی سری آ ، ۴ کوپا ایتالیا ، ۲ لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا و یک جام باشگاه های جهان

او همچنین در سال ۱۹۶۸ با تیم ملی ایتالیا قهرمان اروپا شد.

۲٫ فرانکو بارزی

بارزی یکی از بزرگ ترین مدافعان تاریخ است. او بیش از دو دهه مرد فولادین دفاع آث میلان و تیم ملی ایتالیا بود. وقتی که فرانکو بچه بود برادرش جوزپه برای امتحان او را به اینتر برد. اینتر او را رد کرد ولی آث میلان او را پذیرفت.

بارزی در میان میلانی ها “پیسکین” یعنی “کوچولو” نامیده می شود. وقتی کسی می گوید دفاع، بارزی را مد نظر دارد. بارزی ۶۹۷ بازی برای میلان انجام داد و ۳۱ گل به ثمر رساند. حاصل کار او در تیم ملی ایتالیا یک گل در ۸۹ بازی بود.

بارزی با میلان همه چیز برد: ۶ قهرمانی سری آ ، ۴ کوپا ایتالیا ، ۴ سوپرجام ایتالیا ، ۲ سری بی ، ۳ لیگ قهرمانان اروپا و ۲ جام باشگاه های جهان

او هم چنین در سال ۱۹۸۲ قهرمان جام جهانی شد. فرانکو بارزی همواره در خاطر هواداران میلان خواهد ماند و به همین دلیل پیراهن شماره ۶ او با بازنشستگی اش کنار گذاشته شد.

۱٫ پائولو مالدینی

پائولو در ۲۶ ژوئن ۱۹۶۸ در میلان متولد شد. او پسر چزاره مالدینی یکی از بازیکنان بزرگ میلان و مربی سابق تیم ملی ایتالیا بود. تمامی هواداران بزرگ فوتبال بر این عقیده اند که پائولو بهترین مدافع تاریخ است.

در ژانویه ۱۹۸۵ تیم اصلی میلان دچار مصدومیت های متعدد شد و مربی تیم نیلز لیدهولم برای بازی مقابل اودینزه تصمیم گرفت جایی روی نیمکت ذخیره ها به مالدینی ۱۶ ساله بدهد.

در بین دو نیمه که سرجیو باتیستینی به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد، این فرصت نصیب مالدینی شد که اولین بازی اش را برای باشگاهی انجام دهد که به بخشی از زندگی و هویتش تبدیل شد.

در فینال ۲۰۰۵ مقابل لیورپول، مالدینی سریع ترین گل تاریخ فینال لیگ قهرمانان را در ثانیه ۵۱ بازی به ثمر رساند. او هم چنین مسن ترین بازیکنی شد که موفق به گلزنی در فینال شده است.

مالدینی در طول ۲۳ فصل بازی در میلان تنها تعداد معدودی از بازی ها را از دست داد و به جز فصل ۰۲-۲۰۰۱ که از مشکلات زانو رنج می برد در هر سال بیش از ۲۵ بازی انجام می داد. مالدینی ۹۰۲ بازی با پیراهن آث میلان انجام داد و ۳۳ گل به ثمر رساند. در تیم ملی ایتالیا نیز در ۱۲۶ بازی ۷ گل زد.

فقط نگاهی به فهرست خیره کننده ی پیروزی های او بیندازید: ۷ قهرمانی سری آ ، یک کوپا ایتالیا ، ۵ سوپرجام ایتالیا ، ۵ لیگ قهرمانان ، ۵ سوپرجام اروپا و ۳ جام باشگاه های جهان

پائولو استحقاق احترام تمامی هواداران را دارد، خواه میلانی باشند یا نه، کاپیتان ابدی فوتبال را ترک کرده است.

 

ac milan legends گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان / کلیپ

 


 

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان / کلیپ -گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان / کلیپ

گل های خاطره انگیز و تاریخی از اسطوره های میلان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا