تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

گودی کمر و تاثیر یبوست(Constipation) بر آن

امتیاز یادت نره

گودی کمر یا قوس کمر و تاثیر یبوست(Constipation) بر آن

یبوست در طب اسلامی ایرانی سنتی به عنوان ام الامراض و مادر تمام بیماری ها بویژه گودی کمر یا قوس کمر شناخته میشود لذا باید جهت رفع این بیماری اقدامات لازم را انجام دهیم

یک دانشجوی دکترای تخصصی طب ایرانی با بیان اینکه مهمترین علت گودی کمر، یبوست است, گفت: در افراد مبتلا به یبوست به علت تجمع مدفوع در روده, مواد زائد خون باعث التهاب و اسپاسم عضله شده در نتیجه عضله منقبض و کوتاه می‌شود, به مرور زمان باعث گودی کمر می‌شود.
گودی کمر
دکتر سمیه ذاکری درباره یبوست اظهار کرد: مهمترین علت گودی کمر یا قوس کمر، یبوست است, عضله‌ای از مهره‌های کمر به سمت استخوان ران کشیده شده و تقریباً در همسایگی روده‌ها قرار دارد, در افراد مبتلا به یبوست به علت تجمع مدفوع در روده، باکتری‌ها رشد و تکثیر یافته، سمومی از خود ترشح می‌کنند که باعث التهاب و در نتیجه اسپاسم این عضله می‌شود در نتیجه عضله منقبض و کوتاه می‌شود,کشیده شدن و اسپاسم این عضله به مرور زمان باعث گودی کمر  یا قوس کمر خواهد شد.

وی افزود: اجابت مزاج طبیعی یعنی دفع مدفوع روزانه بدون سختی, فشار با قوام نرم و شکل پیوسته که پس از آن فرد احساس سبکی و راحتی در ناحیه زیر شکم داشته باشد, بدون وجود کف و بلغم بدون اینکه به سنگ توالت بچسبد.

دکتر ذاکری تصریح کرد: از نظر طب ایرانی، یبوست و عدم تخلیه کامل فضولات روده‌ای مسبب بیماری‌های زیادی است که می‌توان به امراض روحی و فکری, مشکل مفاصل و اسکلت بدن حتی تغیر شکل زانوها و …اشاره کرد.

ذاکری خاطرنشان کرد: افرادی که دچار بیماری‌های مختلف هستید تا یبوست آنها درمان نشود, تجویز هیچ دارویی برای هیچ دردی موثر نیست, نزله، مشکلات معده و یبوست از علل اصلی تقریباً اکثر بیماری‌هاست و برای همین تا این مشکلات رفع نشود، سینوزیت, سردرد, نازایی, کمردرد, آلرژی, روماتیسم, اگزما, افسردگی و… بهبود نخواهد یافت.

netpaak.ir telegram گودی کمر و تاثیر یبوست(Constipation) بر آن

برای دیدن سایر مطالب طب سنتی به قسمت طب سنتی اسلامی ایرانی سایت نت پاک مراجعه نمایید

برای درمان یبوست ویدئوی زیر را از ایت الله ضیایی نگاه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا