تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های مخفی کاریبازی های اکشن و شوتر

دانلود بازی اسنایپر ۱,۲,۳,۴,۵,۶,۷,۸ – Sniper Collection 2018 – نسخه کامل و فشرده

امتیاز یادت نره

Download the Sniper Game Collection with Direct Link on netpaak

با نت پاک برای دانلود مجموعه بازی های تک تیرانداز که از سری بازی های موفق در سبک اکشن مخفی کاری و تک تیراندازی و بوده همراه باشید.

Download the Sniper Game Collection with Direct Link on netpaak

دانلود بازی اسنایپر ۱,۲,۳,۴,۵,۶,۷,۸ – Sniper Collection 2018 – کالکشن اسنایپر نسخه کامل و فشرده لینک مستقیم pc

 

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 + اپدیت + کرک + نسخه فشره Fitgirl , corepak + مالتی پلیر + pc

قرار است تا Sniper: Ghost Warrior 3 در زمینه داستان دست به یک انقلاب در این سری بزند و حرف‌‎های زیادی برای گفتن داشته باشد. در اولین گام، آن‌ها به سراغ شخصیتی جدید رفته‌اند تا داستانی نو را روایت کنند. این قهرمان جدید جاناتان نورث (Jonathan North) نام دارد، یک فرمانده سابق نیروی دریایی که با وجود بازنشسته بودن، برای بر عهده گرفتن ماموریتی خطیر دوباره فرا خوانده می‌شود.

او که گویی از گذشته‌اش خاطرات بسیار تلخی دارد، به هیچ وجه دوست ندارد تا دوباره دست به اسلحه بزند و ماشه‌اش را بکشد، اما، مجبور است که این ماموریت را قبول کند. حال این که چرا قبول می‌کند تا این ماموریت را انجام دهد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازی در دنیایی رقم می‌خورد که آتش سوزان جنگ در حال زبانه کشیدن به هر سویی است و مبدا این آتش لعنتی هم کشور گرجستان است.

netpaak.ir telegram دانلود بازی اسنایپر ۱,۲,۳,۴,۵,۶,۷,۸ - Sniper Collection 2018 - نسخه کامل و فشرده

گرجستان از طرفی درگیر یک جنگ داخلی سهمگین است و از طرف دیگر، مجبور است با کشورهای همسایه‌اش نیز دست به نبردی خونین ببرد. این که چرا گرجستان درگیر یک جنگ داخلی است و چرا مجبور است با کشورهای دیگر بجنگد همچون انگیزه‌های نورث برای بر عهده گرفتن ماموریت‌اش، هنوز مشخص نشده است.

[Download Sniper Ghost Warrior 3 game with direct link]



دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 - بازی اکشن - بازی مخفی کاری - بازی تک تیر انداز + ترینر

نت پاک امروز برای شما عزیزان عنوان بسیار پر طرفدار و زیبای Sniper Ghost Warrior 2 را برای PC به همراه آخرین DLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است .بازی Sniper Ghost Warrior 2 در سبک اکشن، شوتر اول شخص ، مخفی کار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت های زیادی داشت به خصوص در زمینه گرافیکی که با استفاده از موتور قدرتمند CryEngine 3 توانست محیط زیبا خلف کند و طرفداران خود را راضی کند .

شما در نقش یک تک تیر انداز آمریکایی به نام جاناتان نورث (Jonathan North) ظاهر می شوید که زمانی فرمانده نیروی دریایی بوده و در پی ماموریتی جدید پا به سرزمین گرجستان و در نزدیکی مرز روسیه می گذارد. جاناتان به خاطر گذشته تلخی که داشته، اسلحه را برای مدتی کنار گذاشته بود اما به دلایلی نامعلوم، دوباره وارد ماموریتی مرگبار شده است .

 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای pc با لینک مستقیم در ادمه مطلب .

[Download Sniper Ghost Warrior 2 game with direct link]



دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 1

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 1 - بازی اکشن - بازی مخفی کاری - بازی تک تیر انداز دانلود بازی اسنایپر گوست واریور 1 / دانلود بازی اسنایپر گوست واریور 2010/ دانلود کرک اسنایپر گوست واریور / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 1 / بازی تک تیر انداز / بازی اکشن مخفی کاری/ شوتر تفنگی اول شخص

نت پاک امروز برای شما عزیزان عنوان بسیار زیبا و به یاد ماندنی Sniper Ghost Warrior 1 را برای PC به همراه آخرین DLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است .بازی Sniper Ghost Warrior 1 در سبک اکشن، شوتر اول شخص ، مخفی کار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و با قابلیت های جدید که ارائه داد توانست خیلی سریع دل دل هوادارن این سبک جا خوش کند .

شما در بازی Sniper Ghost Warrior نقش یک تک تیرانداز یا Sniper را ایفا خواهید کرد که باید با استفاده از ابزاری که در اختیار دارید به خوبی استتار کنید و در محیطی مناسب پناه بگیرید تا بتوانید دشمنان را نابود نمایید . از دیگر ویژگی های بازی Sniper Ghost Warrior می توان به گرافیک بسیار خوب بازی و وجود اسلحه های متنوع در بازی اشاره کرد .

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 1 برای pc با لینک مستقیم در ادمه مطلب .

Download Sniper Ghost Warrior 1 game with direct link]



دانلود بازی Sniper Elite 4 Deluxe Edition اسنایپر الیت ۴ + dlc برای PC

water netpak دانلود بازی اسنایپر ۱,۲,۳,۴,۵,۶,۷,۸ - Sniper Collection 2018 - نسخه کامل و فشرده

Sniper Elite 4 – اسنایپر الیت ۴ دنباله‌ای مستقیم بر سومین قسمت این مجموعه بازی است که دو سال پیش منتشر شد و مانند وارثان خود مورد استقبال منتقدها و مخاطب‌ها قرار گرفت. شخصیت اصلی بازی Karl Fairburne است که این‌بار دیگر گذاشته موهایش بلند شوند زیرا قرار است در «کشور زیبایی‌ها» به مبارزه با فاشیست‌ها بپردازد و به حزب مقاومت ایتالیا کمک کند تا در جنگ جهانی دوم، فاشیسم را در کشور خود از بین ببرند.

اینکه از چهار سال پیش، هر دو سال یک‌بار یک بازی در این مجموعه منتشر می‌شود و هر کدام داستان یک شخصیت خاص را دنبال می‌کنند تا در این پیش درآمدها احتمالا به داستان V2 برسند،با نت پاک  با دانلود بازی Sniper Elite 4 اسنایپر الیت ۴ در ادامه مطلب همراه باشید…


دانلود بازی Sniper Elite 3 Complete Edition  اسنایپر الیت ۳ + dlc برای PC[/]

دانلود بازی Sniper Elite 3 Complete Edition - بازی اکشن - بازی مخفی کاری - بازی تک تیر انداز نخبه + ترینر

دانلود بازی اسنایپر الیت ۳ / دانلود بازی اسنایپر الیت ۲۰۱۴ / دانلود کرک اسنایپر اسنایپر الیت ۳ / نسخه فشرده فیت گرل و کورپک و ریلودد اسنایپر نخبه ۳

نت پاک امروز برای شما عزیزان عنوان بسیار پر طرفدار و مهیج Sniper Elite 3 Complete Edition را برای PC به همراه آخرین DLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است .بازی Sniper Elite 3 Complete Edition در سبک اکشن، شوتر سوم شخص ، مخفی کار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت های زیادی داشت .

داستان بازی کمی قبل تر از نسخه اول را روایت می کند. جایی که اسنایپر ها مهره های بسیار تاثیر گذار جنگ جهانی دوم محسوب میشوند و Karl Fairburne یکی از همین نیرو هاست که بازیکن کنترل آن را بر عهده دارد. گرافیک بازی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه های قبل دارد. استتار در علفزار ها، مخفی شدن در تاریکی، حرکت های آهسته و تمرکز روی اهداف، از ویژگی هایی است که میتوانید در این عنوان تجربه کنید.

 دانلود بازی Sniper Elite 3 Complete Edition برای pc با لینک مستقیم در ادمه مطلب .


دانلود بازی تک تیر انداز نابغه:نسخه ۲ Sniper Elite:V2 دانلود بازی تک تیر انداز نابغه 2 - Sniper Elite:V2 - اسنایپر الیت 2

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود .



دانلود بازی تک تیر انداز نابغه:نسخه ۱ Sniper Elite:V1 

دانلود بازی Sniper Elite 1 + نسخه فشره Fitgirl , corepak + اپدیت + کرک + مالتی پلیر

نت پاک امروز برای شما عزیزان اولین نسخه از عنوان بسیار پر طرفدار و مهیج Sniper Elite را برای PC به همراه آخرین DLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است . بازی Sniper Elite 1 توسط کمپانی Rebellion در سال ۲۰۰۵ برای پلتفرم PC ساخته و منتشر شده است. بازی Sniper Elite یک بازی تیراندازی تاکتیکی است. گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید .

[Download Sniper Elite 1 game with direct link]



دانلود بازی تک تیر انداز بلک لیست Sniper Blacklist [/]

دانلود بازی Sniper Blacklist - اسنایپر تک تیرانداز نسخه فشرده و کامل
دانلود بازی Sniper Blacklist – اسنایپر تک تیرانداز نسخه فشرده و کامل

بازی Sniper Blacklist اسنایپر تک تیرانداز در سبک اکشن و ماجرائی که به صورت مستقل توسط jago138 طراحی و در سال ۲۰۱۶ برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در بازی شما به عنوان یک تک تیرانداز باید به مکان های متفاوت رفته و اهداف مورد نظر را از بین ببرید. بازی در ارائه حس تک تیراندر بودن و قابلیت ها و شخصی سازی ها به خوبی کار شده است و در ابتدا می تواند از بین بردن یک هدف کار سختی به نظر برسد اما رفته رفته و پیشرفت در بازی می توانید بهتر با سلاح خود ارتباط برقرار کرده و مراحل را با امتیاز بیشتر به پایان برسانید.

دانلود بازی اسنایپر ۱ – دانلود بازی اسنایپر ۲ 

دانلود بازی اسنایپر ۳ 

دانلود بازی اسنایپر ۴

دانلود بازی اسنایپر۵

دانلود بازی اسنایپر ۷

دانلود بازی اسنایپر ۸

نسخه ریلودد –  فیت گرل – کورپک – نسخه کم حجم – دانلود Sniper Elite V2 سنایپر الیت ۲

دانلود بازی Sniper Elite 4 برای کامپیوتر 

اسنایپر الیت ۴ بهمراه همه دی ال سی ها بازی  + کرک سالم و نهایی بازی با لینک مستقیم از سرور ایران – دانلود اسنایپر گوست واریور ۳ برای پی سی 

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 3 

دانلود اسنایپر گوست واریور ۲ برای پی سی 

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 – نسخه های قدیم و جدید تک تیرانداز حرفه ای

بازی Sniper Blacklist – اسنایپر تک تیرانداز بلک لیست

دانلود بازی اسنایپر الیت ۱ – دانلود بازی Sniper Elite 1 برای کامپیوتر –


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا