تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجیفیلم دوبله فارسی

فیلم Ant-Man And The Wasp 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720 زیرنویس

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم  Ant-Man And The Wasp 2018  

دانلود فیلم  Ant-Man And The Wasp 2018   دوبله فارسی + ۴k , 1080 , 720 + زیرنویس – دانلود Ant-Man And The Wasp 2018   دوبله فارسی + زیرنویس کیفیت عالی ۱۰۸۰ ,۷۲۰ ,۴۸۰ 

دانلود فیلم Ant-Man And The Wasp 2018  مرد مورچه‌ای و زنبورک ,

دانلود مرد مورچه‌ای و زنبورک  ۲۰۱۸ , دانلود Ant-Man And The Wasp 2018   زیرنویس فارسی , دانلود فیلم زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم دانلود رایگان فیلم Ant-Man And The Wasp 2018 با کیفیت ۷۲۰p Web-dl نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد کیفیت ۴۸۰p اضافه شد کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

دانلود فیلم The Hurricane Heist 2018  سرقت طوفانی

دوبله فارسی فیلم Ant-Man and The Wasp اضافه شد.

netpaak.ir telegram فیلم Ant-Man And The Wasp 2018 دوبله فارسی ۴k , 1080 , 720 زیرنویس

ژانر : اکشن , ماجرایی , علمی تخیلی

مدت زمان : ۲ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
فرمت : MP4
محصول : آمریکا
ستارگان : Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michael Douglas, Laurence Fishburne
کارگردان : Peyton Reed
لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر

خلاصه داستان مرد مورچه‌ای و زنبورک :

مرد مورچه‌ای و زنبورک ، فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی پیتون رید است. این دومین قسمت از مجموعه فیلم‌ های مرد مورچه‌ای می‌باشد. در خلاصه داستان قسمت دوم آمده است ، اسکات لنگ که در حبس خانگی به سر می‌برد ، اکنون قرار است با کمک هنک پیم و فرزندش وارد ماجراجویی جدیدی شوند. اما…

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که کمپانی مارول (Marvel) وعده داده بود، این کمپانی امروز اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp را منتشر کرد. در این تریلر، شاهد اولین تصاویر رسمی از این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ از جمله تصاویر اکشن و مبارزات فیلم، هستیم. اتفاقات این فیلم پس از حوادث و اتفاقات فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) جریان دارد که در آن اسکات لنگ با بازی پل راد، در حبس خانگی به سر می‌برد و حال قرار است با کمک هوپ ون دین و هنک پیم وارد ماجراجویی جدیدی شود.

در این تریلر بیشتر با شخصیت واسپ با بازی اوانجلین لیلی، آشنا می‌شویم که قرار است اسکات لنگ را در این فیلم همراهی کند و ظاهرا علاوه بر این تریلر، قرار است بخش زیادی از تمرکز این فیلم نیز روی این شخصیت باشد. علاوه بر این، در این تریلر شخصیت شرور و منفی گوست با بازی هانا جان کامن، نیز برای لحظات کوتاهی نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود فیلم Ant-Man And The Wasp 2018  مرد مورچه‌ای و زنبورک با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی حیوانات بارور

کارگردانی فیلم Ant-Man and The Wasp بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این، مارول پوستر رسمی جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستان این فیلم:

فیلم Ant-Man and The Wasp، فصل جدیدی از ماجراجویی ابرقهرمانانی با توانایی شگفت‌آور برای کوچک شدن در دنیای سینمایی مارول است. پس از حوادث و اتفاقات فیلم Captain America: Civil War، اسکات لنگ باید با عواقب انتخاب خود که تصمیم گرفته هم یک ابرقهرمان و هم یک پدر باشد، روبه‌رو شود.

همان‌طور که او دوباره تلاش می‌کند تا زندگی عادی خود را با زمانی که مسئولیت‌ های مرد مورچه‌ای را بر عهده دارد، متعادل کند، او به‌همراه هوپ ون دین و دکتر هنک پیم با یک ماموریت فوری و غیر منتظره مواجه می‌شود. اسکات باید یک بار دیگر لباس مرد مورچه‌ای را بر تن کند و یاد بگیرد که چگونه باید با واسپ همکاری و کار گروهی انجام بدهد تا اسرار گذشته خود و واسپ را کشف کند.

دانلود پیش نمایش فیلم Ant-Man And The Wasp 2018 دانلود با کیفیت HD

دومین تریلر رسمی فیلم Ant-Man and The Wasp

اولین تریلر رسمی فیلم Ant-Man and The Wasp



‫2 دیدگاه ها

  1. سلام کی لینک دانلود قرار می دهید گفتید ۶ جولای ۲۰۱۸ قرار می دید ولی امروز ۲۶ آگوست ۲۰۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا